Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Det som är relevant är att du hittade på allting för att smutskasta invandrare.

Sjukt.

sjukt att fråga om rasistiska spel här, kkk har la ett forum nånstans med sina favvo spel:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Kan inte ens startas tråd med topic "Rasism" utan att alla på sweclockers får ståfräs och börjar klaga.
L0L <3

Permalänk
Avstängd

Majoriteten på detta forumet verkar vara riktiga Teachers Pet. Har retat mig länge nu...

Eller små finniga fjortisar som spelar CS och aldrig är utomhus.
Suck.

Permalänk

www.expo.se - Svenskfientlig sekt

Känns som det är bra mycket relevantare att skriva om de "svennehoror" som förnedras och våldtas dagligen av kulturberikare.

Permalänk
Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malinski
Majoriteten på detta forumet verkar vara riktiga Teachers Pet. Har retat mig länge nu...

Eller små finniga fjortisar som spelar CS och aldrig är utomhus.
Suck.

Ja, du själv hör till den mycket sjuka delen. Jag är ute väldigt mycket, och jag ser inga rasister, ser bara invandrare som går runt, en tant här och där.

Jag gillar inte att du försöker hitta spel som är rasistiska, p.g.a spelen har redan nog med problem.
Hitta nått annat att skriva skit om, till exempel barn porr. Jag tycker att det är ett större problem än rasism.

Jag menar, invandrarna måste ju ha fått sitt dåliga rykte någonstans, right? Allt har en mening.

//En mycket mongo arg Ryo

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryo Hazuki
Ja, du själv hör till den mycket sjuka delen. Jag är ute väldigt mycket, och jag ser inga rasister, ser bara invandrare som går runt, en tant här och där.

Jag gillar inte att du försöker hitta spel som är rasistiska, p.g.a spelen har redan nog med problem.
Hitta nått annat att skriva skit om, till exempel barn porr. Jag tycker att det är ett större problem än rasism.

Jag menar, invandrarna måste ju ha fått sitt dåliga rykte någonstans, right? Allt har en mening.

//En mycket mongo arg Ryo

Nu ska vi inte dra alla över en kam.

Kan tänka mig att Malinski vill just att detta ska hända.
Att alla ger sig in i onödiga diskussioner som blossas upp.

Sicken rackare.

EDIT:

Malinski: Om du tycker som du gör kanske du ska lämna detta forum och gå nånstans där du hör hemma, som:

www.jagblevmobbadsombarn.nu el dylikt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Nu ska vi inte dra alla över en kam.

Kan tänka mig att Malinski vill just att detta ska hända.
Att alla ger sig in i onödiga diskussioner som blossas upp.

Sicken rackare.

EDIT:

Malinski: Om du tycker som du gör kanske du ska lämna detta forum och gå nånstans där du hör hemma, som:

www.jagblevmobbadsombarn.nu el dylikt.

Hmm, du har nog rätt, vi kanske borde rapportera?

Hatar alla whine trådar om rasism och dylikt, så jävla dryga.

//Ryo

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Det som är relevant är att du hittade på allting för att smutskasta invandrare.

Sjukt.

Du påstår alltså att hon ljugit att invandrare har våldtagit henne eller sin väninna, för att smutskasta invandrare. Nu ska hon skriva en avhandling som handlar om fientlighet mot invandrare (jag antar till invandrarnas fördel?). Bara jag som inte får det att hänga ihop?

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

härliga länkar:p

nationell.nu oberoende? dom är ju nationalister, då är dom ju knappast oberoende:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joker-Man
Du påstår alltså att hon ljugit att invandrare har våldtagit henne eller sin väninna, för att smutskasta invandrare. Nu ska hon skriva en avhandling som handlar om fientlighet mot invandrare (jag antar till invandrarnas fördel?). Bara jag som inte får det att hänga ihop?

Det du inte förstår lille vän, är att "hon" (han) är en lögnare.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joker-Man
Du påstår alltså att hon ljugit att invandrare har våldtagit henne eller sin väninna, för att smutskasta invandrare. Nu ska hon skriva en avhandling som handlar om fientlighet mot invandrare (jag antar till invandrarnas fördel?). Bara jag som inte får det att hänga ihop?

Min väninna blev våldtagen av ett invandrargäng. Sen var här någon som tyckte han var bättre vetande och ljög ihop en historia hur han kontaktat polisen och fått reda på att detta inte har hänt..

Historien är sann. Men denna tråden ska inte handla om det alls. Jag har bestämt mig för att göra ett projekt om hur invandrare blir bemötta och hur de mår i allmänhet när de kommer hit.

Det måste ju finnas en anledning att invandrare står för en så stor det av våldsbrotten. Finns statistik på nätet om detta.

Själv är jag helt övertygad om att det beror på fattigdom och arbetslöshet. De är arga på samhället och känner hat mot oss svenskar som inte släpper in de i samhället.

Nu handlar denna tråden om rasistiskt media/spel som finns att få tag i.

Permalänk
Medlem

Får man fråga till vilken kurs denna avhandling tillhör?

För jag tänkte på att det är augusti nu. Kurserna börjar inte förräns om tre veckor, minst. Sommarkurserna bör vara avslutade. Och om det är till en kurs som gick i våras är du, milt uttryckt, jävligt sent ute med materialinsamlingen.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malinski
Min väninna blev våldtagen av ett invandrargäng. Sen var här någon som tyckte han var bättre vetande och ljög ihop en historia hur han kontaktat polisen och fått reda på att detta inte har hänt..

Historien är sann. Men denna tråden ska inte handla om det alls. Jag har bestämt mig för att göra ett projekt om hur invandrare blir bemötta och hur de mår i allmänhet när de kommer hit.

Det måste ju finnas en anledning att invandrare står för en så stor det av våldsbrotten. Finns statistik på nätet om detta.

Själv är jag helt övertygad om att det beror på fattigdom och arbetslöshet. De är arga på samhället och känner hat mot oss svenskar som inte släpper in de i samhället.

Nu handlar denna tråden om rasistiskt media/spel som finns att få tag i.

Jag tror inte detta har ett dugg med något projekt att göra, då man genom det du skrivit får en känsla av att du känner så personligen.

Halogen: Fan att jag inte tänkte på det, smart!

Som sagt, malinski, du skämmer ut dig varje gång du startar en ny tråd.

Permalänk
Avstängd

Finns ett omfattande rashat i Starcraft: BroodWar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
härliga länkar:p

nationell.nu oberoende? dom är ju nationalister, då är dom ju knappast oberoende:p

Oberoende menas att sidan inte är tillägnat något specifikt nationellt parti/organisation.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Det du inte förstår lille vän, är att "hon" (han) är en lögnare.

Vad får dig att tro att hon är en "han"?

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

varför skulle just "invandrare" vara de som alltid våldtar kvinnor? Finns nog minst lika många fall där "svenskar" gör detta.

Permalänk
Medlem

malinski+tråd=troll+tråd!

Permalänk

Luktar övriga ämnen om den här tråden *Minnen*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dempe-X
Luktar övriga ämnen om den här tråden *Minnen*

så sant, så sant:/

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

har för mig att hizbollah eller nån sån terror grupp producerat ett spel som var fps och rätt allmänt anti-semitiskt och rasistiskt i allmänhet

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Avstängd

GTA:SA (Eller var det VC?) har väl varit i skottlinjen för rasism? Det var väl ett antal minoriteter i USA som blev helt tokiga över att just deras grupper framställdes som ghettogangstrar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sim
GTA:SA (Eller var det VC?) har väl varit i skottlinjen för rasism? Det var väl ett antal minoriteter i USA som blev helt tokiga över att just deras grupper framställdes som ghettogangstrar.

http://i.cnn.net/money/pf/features/techgift/games/ps2/gta_sa....

var säkert tyskar hela bunten:/

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
har för mig att hizbollah eller nån sån terror grupp producerat ett spel som var fps och rätt allmänt anti-semitiskt och rasistiskt i allmänhet

Under Ash. Spelet verkar ha bytt namn till Under Siege, men det kanske är ett nytt spel?
http://www.underash.net/en_download.htm

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk

Du glömde nsf:s hemsida
www.nsfront.info

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VonPluring
Du glömde nsf:s hemsida
www.nsfront.info

Jag tog med den-svenske.com, vilket är en nyhetssida till nsfront.info
Men visst borde jag ha tagit med partiets huvudsida.

Visa signatur

2500k @ 4.0GHz 1.190v | MSI P67A-GD55 | 8GB @ 1333MHz 9-9-9-24-1T 1.48v | Gigabyte 6970 OC (tre fläktar ver) @ core 920MHz mem 1490MHz 1.175v | Corsair TXV2 650W | Win 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinnstol
ETHNIC CLEANSING

http://www.resistance.com/ethniccleansing/catalog.htm

EDIT: Såg just den "fyndiga" summan spelet kostar.

Är nog bara dum, men vad är det med summan? hmm..14.88? typ...ADHail Hitler?

Jaja, nån som kollat på Trailern? HOHO.

Permalänk
Medlem

Lol
Postal 2 tycker inte jag är rasistiskt för fem öre...
Det är nog det enda spel där man är "rasistisk" mot ALLA punkt slut...
och då går ju hela poängen förlorad...
Invandrare, hemlösa, hippies, trädkramare...
you name it och man kan vara elak mot dem...

Jag tror inte det finns rasism i spel, förutom då vissa hemmaskapelser som
någon tidigare länkade till och liknande.
I alla spel jag spelat som behandlat etniska grupper och liknande har man
ju spelat på karikatyrer och inte gruppen i sig. GTA i olika former till exempel.
Många vart arga för att de framställdes som ghetto gangsters... men det är
ju inte så att det var poängen utan mer att karikatyren av en ghettosnubbe
är en mörk kille i baggy jeans och vitt linne med en ak på ryggen och en
desert eagle i byxlinningen... Och det är ju inte spelet som skapat dessa
Färdigskurna pappmallar av de etniska grupperna, de har ju de själva och
deras motståndare gjort.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
har för mig att hizbollah eller nån sån terror grupp producerat ett spel som var fps och rätt allmänt anti-semitiskt och rasistiskt i allmänhet

Hizbollah? Är inte det en grupp bestående utav Muslimer/Araber, isåfall är dom ju semiter. Araber, är ju som vi alla vet, semiter. Ogillar dom sig själva?

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BadElvis
Är nog bara dum, men vad är det med summan? hmm..14.88? typ...ADHail Hitler?

Jaja, nån som kollat på Trailern? HOHO.

nix... 14 i nazistiska sammanhang syftar till de "14 orden" som de håller så kärt.. 88 därimot är som alla vet heil hitler.

känns som ytterligare en flamewartråd av maliniski.. inte förväntat mig något vettigt ur den användaren så.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end