F.E.A.R.-demo på fredag

Permalänk
Inaktiv

hur kan ni stänga av skuggor? förstör ju upplevelsen totalt. Min princip är att skippa de flesta av "denna generations spel", kör alltid äldre spel på min dator så jag får ut fullständiga upplevelsen. Ja menar om ni ALLTID måste sänka massa saker i spelen för att de ska flyta på era datorer så kommer ni ALDRIG att uppleva ett PC-spel som det var menat. Vist är det tråkigt att jag inte kommer spela FEAR föräns om 2-3 år men när jag väl gör det så kommer jag spela spelet under bättre förhållanden än 80% av er andra.

Permalänk
Medlem

Verkar bli ett trevligt spel det här.
Körde 1024x768 med allt på max men det blev tyvärr små hack när jag rundade hörn, dags att köpa 1gig ram till tror jag. hade ca 60-70fps sjönk till runt 30fps i strider med flera fiender.

Permalänk
Medlem

Pazu: visst visst, men vadå, hellre spela det nu är om 2 år

Permalänk
Medlem

Jag har nu installerat demot här, och när jag ska starta det så står det:Sorry, but license date not valid yet. It will become valid on 26-07-2005

Någon som vet vad det kan vara för fel ?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smoochy
Jag har nu installerat demot här, och när jag ska starta det så står det:Sorry, but license date not valid yet. It will become valid on 26-07-2005

Någon som vet vad det kan vara för fel ?

Tack på förhand

Är datumet på datorn rätt inställt?

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smoochy
Jag har nu installerat demot här, och när jag ska starta det så står det:Sorry, but license date not valid yet. It will become valid on 26-07-2005

Någon som vet vad det kan vara för fel ?

Tack på förhand

Checka att datumet är rätt inställt både i bios och i windows...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Tack så mycket alving, det stod visst på januari

Permalänk
Medlem

Finns hos FZ.se också.

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.

Permalänk
Medlem

Verkade trevligt. När jag spelade första gången så gick det lite segt och jag blev lite sur. Men när jag sedan stängde av Shadows så gick det betydligt smidigare och det blev roligare.. Ser fram emot hela spelet.

Permalänk

Får fortfarande "A required security module cannot be activated. This program cannot be executed" ingen som har nån aning om hur man fixar det?

Permalänk
Testpilot

Nu klarade jag skiten, var riktigt tufft, synd bara att man måste ha ett så fett grafikkort för att ha på allt bildgodis

Den där grejen i slutet var ju farlig

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
hur kan ni stänga av skuggor? förstör ju upplevelsen totalt. Min princip är att skippa de flesta av "denna generations spel", kör alltid äldre spel på min dator så jag får ut fullständiga upplevelsen. Ja menar om ni ALLTID måste sänka massa saker i spelen för att de ska flyta på era datorer så kommer ni ALDRIG att uppleva ett PC-spel som det var menat. Vist är det tråkigt att jag inte kommer spela FEAR föräns om 2-3 år men när jag väl gör det så kommer jag spela spelet under bättre förhållanden än 80% av er andra.

Jag förlorade inte mycket. Det jag misste var skuggan av mig själv och av ett par föremål. Knappt märkbart enligt min åsikt. Spela spelet om 2 år du, så spelar vi andra det när det kommer ut.

Jag måste inte ALLTID sänka grafiken. Det är första spelet jag sänker på. Annars så kör jag max på alla spel, såsom HL2, Doom3 osv osv...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terminator
Jag förlorade inte mycket. Det jag misste var skuggan av mig själv och av ett par föremål. Knappt märkbart enligt min åsikt. Spela spelet om 2 år du, så spelar vi andra det när det kommer ut.

Jag måste inte ALLTID sänka grafiken. Det är första spelet jag sänker på. Annars så kör jag max på alla spel, såsom HL2, Doom3 osv osv...

Oh owned

Visa signatur

i7 6700k // Asus Maximus VIII Hero // 16 GB Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz // EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB // OCZ Vertex 3 120 GB SSD // Corsair AX 850 W // Corsair H80 + 2xGT PnP // Dell U2311H // NZXT H2 Black // Sennheiser PC 360 // Asus Xonar DX // Q-pad MK-85 Cherry Mx Brown // B&W MM1

Permalänk
Medlem

Nu har jag spelat FEAR och det var bra! Men spelet är enormt krävande, det får bli att man uppgraderar datorn lite.

Permalänk

Fy fan vad sur jag blir! När den kommit upp till 55% så hänger väl sig skiten!:mad:
Jaja det är väl bara att vänta några timar till... (sitter på halvkasst 0.5)

Vad tror ni att min dator kommer klara för iställningar?

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Mm eller hur.... och jag heter King Kong

haha..nee nästan du heter King eleN. Som du ser så är jag inte ensam om att tycka att det inte var läskigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cane-force
Fy fan vad sur jag blir! När den kommit upp till 55% så hänger väl sig skiten!:mad:
Jaja det är väl bara att vänta några timar till... (sitter på halvkasst 0.5)

Vad tror ni att min dator kommer klara för iställningar?

1024 medium/high

Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w

Permalänk
Avstängd

"A required security module can not be activated. This program can not be executed."

bra demo, verkligen

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
"A required security module can not be activated. This program can not be executed."

bra demo, verkligen

Kommer upp så för mig med =/

Permalänk

FEAR BENCHMARK
using cat 5.7 CCC
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
10487, 60000, 1,1096, 174.783
...............................................
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
2837, 60000, 0, 109, 47.283

Litre fraps benchmark om nån är intresserad allt high FSAA ja allt på max
med dator i sign.

jao ett x800xl A64 3500+ så visst skulle det säkert var abättre men mitt system klarar sig bra än

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

och jag får bara en svart skärm

Edit, har nog hittat lösningen på problemet: http://forums.vugames.com/thread.jspa?threadID=946&tstart=0

Otroligt dåligt att jag måste ta bort codec dock (använder ju det till film)

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

Det är inte direkt läskigt men jag hoppade till vid stegen där flickan och gubben visar sig.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Får fortfarande "A required security module cannot be activated. This program cannot be executed" ingen som har nån aning om hur man fixar det?

Kan det ha att göra med administrativa rättigheter i windows?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit

haha..nee nästan du heter King eleN. Som du ser så är jag inte ensam om att tycka att det inte var läskigt.

Nej spelet var inte så läskigt, däremot var det bra känsla i det och antagligen blir storyn djupare ju mer man spelar. Men fortfarande, det här spelet är ingenting i jämnförelse med tex FF eller SH. Därmed inte sagt att spelet är dåligt, bara blandar lite mer.

Permalänk
Medlem

Jag är grymt imponerad. Inte så mycket över "känslan", då jag tror att demot sätter stopp där, men den tekniska biten är makalöst bra, AI:n verkar vara det absolut bästa hittills, och animationerna är helt suveräna, likaså ljudet.
Det känns på nåt sätt verkligen som en fight, när man får upp ett par gubbar framför sig.

Riktigt maffigt!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

grymt snyggt spel grymt att man kan göra slowmotion..man blev lite redd för den jävla lilla flickan-..jag rös hela tiden när ja lirade..man får la se när det dimper ner i brevlådan

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Avstängd

jag gillar att gubben man spelar lämnar skuggor. Tycker det skapar lite känsla...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av meat4u

Men fortfarande, det här spelet är ingenting i jämnförelse med tex FF eller SH. [/B]

Vilket spel är FF? Final Fantasy?

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk

Någon som vet hur långt spelet är? hur många banor? (fullversionen alltså)

Permalänk
Medlem

Fan så kort demo! Jag fick köra på medium iställningar för det skulle flyta någorlunda, blä. Spelet hade en ganska bra känsla (själva skjutandet), däremot tycker jag inte att det var speciellt äckligt. Jag hoppade inte till vid något tillfälle, blev bara förvånad. Sedan tyckte jag inte den där lilla flickan var äcklig, inte alls. Kände ingen sån där äcklig känsla i kroppen. Kanske beror på lite att jag inte kan maxxa så allt inte blir så snyggt som det kan vara, men iaf..

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk

kommer man kunna köpa F.E.A.R director´s cut vid relle dags???
om så vill jag veta var man kan boka den för det är DIR cut ja vill ha den vanliga står jag över

så vet nån var man kan boka den????

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|