F.E.A.R.-demo på fredag

Permalänk
Medlem

Jag vågade inte lira mer än till när jag skulle upp vid nån stege efter att man sett "tjejen" glida förbi uuhh blä, fifan,.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
Jag vågade inte lira mer än till när jag skulle upp vid nån stege efter att man sett "tjejen" glida förbi uuhh blä, fifan,.

jo särskilt när man sen går till skelettet i hörnan, och hör hon skrattandes bakom en. Då rös jag till lite grann

Permalänk

Hmm... Jag har dator enligt sign... Men jag kunde inte köra 1024x768 med maxgrafik, då blev det tungt och hackade när det hände något större. Det var lite trist. Någon som har tips på vad man kan ställa ner, utan att förlora allt för mycket grafik?

Permalänk
Medlem

Jag missade det där skellettet =).

Visa signatur

i5-4200u 1,6ghz|8gb ddr3|GT750m 4gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
Vad kör ni med för graffedrivisar?
Vaaaaarför ska det inte fungera, grrr

77.76 kör jag med.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Beta drivisarna alltså. Ok, jag prövar o lägger in dom och testar igen

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Netjamo
jo särskilt när man sen går till skelettet i hörnan, och hör hon skrattandes bakom en. Då rös jag till lite grann

mm, aeh fyfan får bli i dagsljus imorgon

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Ärligt assa .....det var ju inte läskigt ...ungen är ju inte alls så läskigt ...tycker tex att Doom3 RoE är läskigare. En sak ska de ha credits för och det är laddningstiderna. En loading bara sen var det bara att köra på, inte som half life 2, loading runt varje hörn.

Permalänk
Medlem

Vad jag mest reagerade var när jag skulle ner för en stege,d stod hon bakom en, tänkte då först hoppa av stegen men kom på att man kan glida ner, var inte alls beredd på det där.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Citat:

[i]jag vill ha det nu, jag vill bli skrämd. [/B]

Oh yes, samma här! Bara Silent Hill spelen som har skrämt mig till pc. (har spelat det mesta) Den lilla tjejen, Alma tror jag hon heter, verkar ju lite småruggig! Har svårt för freakungar av alla sorter i både spel och film numera...skyller allt på The Ring-Samara. . Men härligt är det!

Visa signatur

A64 X2 4400+//XP-120mm\\DFI-Lanparty Ultra-D//Gainward 7800GTX\\CorsairTwinxC2 2048MB//WD-Raptor74GB10000rpm+300GB\\Tagan480W 2force

Permalänk
Medlem

nu kan vi börja disskutera tweakande så man kan spela spelet på någelunda gfx inställning utan att få spela i låga 30fps.

Och vaddå vågade ej spela mer osv. vad e medelåldern här egentligen. ni vet väl att det är säkert 18+ på detta lir

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

ÅldersREKOMENDATION ja.... :P. Eller?

Visa signatur

i5-4200u 1,6ghz|8gb ddr3|GT750m 4gb

Permalänk
Medlem

Usch, rös till riktigt i kroppen när man ska ner för stegen på slutet och den lilla flcikan står ovanför när han vänder sig om + sen man kom ner och det kom nån gubbe gående mot en.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Ärligt assa .....det var ju inte läskigt ...ungen är ju inte alls så läskigt ...tycker tex att Doom3 RoE är läskigare. En sak ska de ha credits för och det är laddningstiderna. En loading bara sen var det bara att köra på, inte som half life 2, loading runt varje hörn.

Trött på såna här människor som leker macho...
Om man INTE blir skrämd så finns det anledningar...
T.ex...Man sitter i ett rum med andra eller med lampan tänd...
Man har inte tillräckligt med ljud på... (Därför tycker jag det e bättre med hörlurar, för då kan man spela kl 2 på natten med extrem känsla... )

Mm.... så sluta lek nån macho....plz...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

känns iofs som skrämselgrejerna inte passa in i spelet på någe sätt..

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Trött på såna här människor som leker macho...
Om man INTE blir skrämd så finns det anledningar...
T.ex...Man sitter i ett rum med andra eller med lampan tänd...
Man har inte tillräckligt med ljud på... (Därför tycker jag det e bättre med hörlurar, för då kan man spela kl 2 på natten med extrem känsla... )

Mm.... så sluta lek nån macho....plz...

Vissa folk blir inte lika skrajja, inse det.

Fortfarande svart skärm för mig

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

känns som jag inte kommer palla med det här spelet :S har blivit för lätt skrämd
på gammla dagar och som ni beskriver det så kommer jag ju få hjärtstille stånd
ne måste endå prova på det nu medans det är sommar och ljust mesta dels av tiden

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stenfors
Usch, rös till riktigt i kroppen när man ska ner för stegen på slutet och den lilla flcikan står ovanför när han vänder sig om + sen man kom ner och det kom nån gubbe gående mot en.

Hur många sköt honom INTE? Jag gjorde det. :p:o

Visst, lite spänt vad det att spela men så läskigt vet jag inte om det var. Kanske beror på att jag fortfarande har mit gf4 4400 å spelade på 640x480:rolleyes:, men ändå..

Permalänk
Medlem

Inte skrajja....

Så om T-Unit hade suttit ENSAM HEMMA.. kl 3 på natten...alla lampor släckta och med hörlurar... tror du inte han hade pissat på sig???
Ärligt asså.... tror du inte ??

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Jag kunde inte köra någon upplösning över 1156*whatever förresten, lite tråkigt när man sitter på en tft som vill ha 1280...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Är spelet från 18 år ? Isåfall är det fyra år kvar för mig

Hehe men nej ska lira det imorgon när det e ljust , tror det blir bäst så

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Är spelet från 18 år ? Isåfall är det fyra år kvar för mig

Hehe men nej ska lira det imorgon när det e ljust , tror det blir bäst så

Nä 17

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

funka ju perfekt med high på ati radeon 9800pro, Ordinär shooter med några skräck element. Känns lite som att dom slängde in ungen för i sista stund för att försöka sälja sitt spel.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

Funkar det bra på en Athlon XP 2400+, Club 3D radeon 9200 (256MB edition), 1GB minne?

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Trött på såna här människor som leker macho...
Om man INTE blir skrämd så finns det anledningar...
T.ex...Man sitter i ett rum med andra eller med lampan tänd...
Man har inte tillräckligt med ljud på... (Därför tycker jag det e bättre med hörlurar, för då kan man spela kl 2 på natten med extrem känsla... )

Mm.... så sluta lek nån macho....plz...

Håller med Mytos här. Det behöver inte handla om nåt machosnack bara för att man säger att man inte tycker det är läskigt.

Skräckfilmer än en av mina favoritgenre och jag kan ärligt talat säga att jag inte tycker det är läskigt att spela detta eller nåt annat spel för den delen. Visst kan man hoppa till nån gång när något oväntat händer men det är inte så att jag tänder lampan eller slutar spela...jag gillar ju skräck/hoppa till momenten.

Permalänk
Medlem

Inte för att va osjysst eller nått...eller för att verka macho...men detta är ett fps med lite "kusliga inslag", inget fatal fram eller silent hill...jag rös till lite då man såg ungen - men sen var det inget mer med det.

Verkar som om många här inte vågar spela igenom hela demot, vilket jag tycker är lite synd då det är såpass bra

Och jag ÄR faktiskt ensam hemma och spelar i mörkret med hörlurar...

Men jag förstår såklart att olika människor har olika skrämseltrösklar, personligen tycker jag det är en perfekt blandning, fps och kusligheter. Muahhah

Visa signatur

i7 6700k // Asus Maximus VIII Hero // 16 GB Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz // EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB // OCZ Vertex 3 120 GB SSD // Corsair AX 850 W // Corsair H80 + 2xGT PnP // Dell U2311H // NZXT H2 Black // Sennheiser PC 360 // Asus Xonar DX // Q-pad MK-85 Cherry Mx Brown // B&W MM1

Permalänk
Medlem

Lirade lite precis, helt okej demo men inget jag köper...

Kom aldrig till något läskigt nästan, möjligen att man ryste lite där vid flickan som drar förbi tunneln.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av El_Ak
Hur många sköt honom INTE? Jag gjorde det. :p:o

Visst, lite spänt vad det att spela men så läskigt vet jag inte om det var. Kanske beror på att jag fortfarande har mit gf4 4400 å spelade på 640x480:rolleyes:, men ändå..

Jag drog iaf ett mag i honom med. Jäkla trevligt spel. Blir till att köpa när det kommer och avnjutas i kolsvart rum med hörlurar på som nu. Synd bara att demon var så jäkla kort.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

Mitt krashar iaf, bilden fryser och ljudet upprepar sig. Exakt samma som med BF2, om Audigy 2 ZS är ansvarigt för detta med blir jag lite sur.

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zamyzta
och vad hade det med tråden att göra?

Fredag-kväll blir en innesittarkväll.

Ja, för tråden handlar ju inte om F.E.A.R...? Hans inlägg handlar lika mycket om tråden som att du ska sitta inne ikväll.
Nu är iaf demon klar så nu blir det och testa!

Visa signatur

A64 X2 4400+//XP-120mm\\DFI-Lanparty Ultra-D//Gainward 7800GTX\\CorsairTwinxC2 2048MB//WD-Raptor74GB10000rpm+300GB\\Tagan480W 2force