F.E.A.R.-demo på fredag

Permalänk
Avstängd

Har kört igenom demot 3 eller 4 gånger nu och inga buggar alls än så länge:-)

BTW partikelacceleratorn var ju skitgrym,älskar såna ubervapen svårt:-)))

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fisk
Du gillar det här spelet, och ogillar Deus Ex. Ja, det säger tyvärr mer om din dåliga smak än min.

Jo det säger du, men som sagt, har man dålig smak så har man det, inget man kan göra åt ditt lilla problem din lilla sushi ätande korv.

Visa signatur

Athlon64 4000+, 2048 DDR Ram, 2x 250GB SATA RAID HDD, 2x Geforce 7800GTX SLI, 19" Trinitron.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Har kört igenom demot 3 eller 4 gånger nu och inga buggar alls än så länge:-)

BTW partikelacceleratorn var ju skitgrym,älskar såna ubervapen svårt:-)))

Äh, partikelacceleratorn är ju skittråkig. Det blir ju ingen utmaning och dessutom är den ful. Tacka vet jag shotgun! Den kan man kötta rejält med!

Se bara vad jag lyckades med igår:

http://media.putfile.com/FEAR_BRUTAL

Permalänk
Avstängd

testade F.E.A.R demot, tammefan det var inte ett dugg läskigt mest pga att man aldrig kom in i spelet och inget blev läskigt. För att spelet hade nog den sämsta FPS känslan jag någonsin spelat, så det ända man blev var IRRITERAD!

Visa signatur

Hej! Ni kan använda mitt riktiga alias "ddly" när ni tilltalar mig. Förutom att hänga här på swec så äger jag även en ledande advokatbyrå med stor inriktning på IT-brottslighet.

Permalänk
Medlem

ja vart riktigt rädd! Satt å spelade nu inatt efter att ha skruvat lite i datorn. klätrade ner för någon stege efter de kommit en helekopter.. först hör men en lite flicka skratta sen bara försvinna sen bara hoppar de fram nån gubbe också. vart grymt skraj faktist. brukar ej blir rädd för spel=)

Visa signatur

KR Lable.. dubble R 4 Life

Permalänk

Jag har knåpat ihop en till film nu där jag spelar SP-demot utan sikte. Förutom 3 scener...

Det blir faktiskt mycket roligare då eftersom det är alldeles för lätt med sikte.

Jag blev faktiskt rätt nöjd med den. Hoppas ni tycker om den också.

Ladda ner från FileFront: http://files.filefront.com/FUN_with_FEARwmv/;4075534;;/filein...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Consollus
Jag har knåpat ihop en till film nu där jag spelar SP-demot utan sikte. Förutom 3 scener...

Det blir faktiskt mycket roligare då eftersom det är alldeles för lätt med sikte.

Jag blev faktiskt rätt nöjd med den. Hoppas ni tycker om den också.

Ladda ner från FileFront: http://files.filefront.com/FUN_with_FEARwmv/;4075534;;/filein...

Ge oss iron sights damnit!
Ett spel med bra iron sights blir direkt så ruskigt mycket roligare då det blir lite mer utmaning i att få skotten att sitta. F.E.A.R är för övrigt det som lyser långt bort på min för tillfället väldigt mörka spelhorisont...

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doodeley
testade F.E.A.R demot, tammefan det var inte ett dugg läskigt mest pga att man aldrig kom in i spelet och inget blev läskigt. För att spelet hade nog den sämsta FPS känslan jag någonsin spelat, så det ända man blev var IRRITERAD!

Hur kan du säga något sånt? Stället man kommer till efter att ha dödat de två första killarna är ju alldeles underbart skoj att spela om och om igen. Med slowmotion och handgranater blir det världens matrix-känsla ju Dessutom är det ju så underbart skoj att springa fram med hagelgeväret och blåsa bort kroppsdelar på den stackars AIn. Synd bara att spelet måste vara så jävla läskigt också.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det verkar suga efter spelat demot

Visa signatur

P4 3.4 Ghz - 915P - 1024Mb RAM 400Mhz - 2x250Gb HDD 7200rpm - LeadTek GeForce 6800GT 256Mb PCI Express - SB Audigy 2 Platinum - Creative Megaworks 7700D - Dual layer DVD-R/RW bla bla bla....

Permalänk
Medlem

hur grymt spel som helst

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk

Nja, jag tycker inte det var så jättekul. Det var bra, men inte mycket mer. Inget jag kommer köpa iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wingdings
När jag testade MP-demot så var det sjuuuuuuuuukt krävande. Jag har en A64 3200+, 1 GB minne och ett överklockat 9800 Pro, och jag kunde knappt lira i 800x600 ens. Det beror inte på mina drivrutiner iallafall, den saken är säker

hade 40fps i 1024x768 med typ allt i medium/high (med maskinen i sign.)

edit: i multiplayer betan dårå.

Permalänk
Medlem

aaa halv krävande spel...:P

antar att det slukar minne?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

orkar inte läsa igenom tråden men var tankar man single player demon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Democalyps
orkar inte läsa igenom tråden men var tankar man single player demon?

Du orkar inte ens titta på sida 1?

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Du orkar inte ens titta på sida 1?

eller söka på tex google

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

jag får inte igång spelet hemma, det kommer upp en ruta att en service (t.ex. qos packet inspector) som är nödvändig för att spelet ska kunna starta, är avstängd. det står ingen information om vilken service det är, och jag har ingen lust att dra igång alla jag har stängt av

någon som vet?

Permalänk
Medlem

Villket underbart Lir, med tung grafik.

Men jag undrade,
finns det ingen annan upplösning en dessa att köra med?

*640x480
*800x600
*1152x864
*1280x960

Jag kör med ett x850xt pe & en 17" LCD, som vill ha
*(( 1280 x 1024 ))*
Denna upplösning trodde jag fanns som en standard?

Denna upplösning fick jag ej fram heller på Battlefield 2?

Ska det vara så, eller är det nå knas här bara?

PS::... Ursäkta om detta har dragits upp tidigare i denna Tråd,
då Tråden e så lång, har jag inte läsit igenom allt.

Visa signatur

*****PS:...all stavknas från c2c e © skyddat ;)*****
>---------------------(3DMark)--------------------<
{03-64.620p}-{06-16.890p}{Vantage-10.103p}
-->("Profil", för HårdVara info.Gammal info,ej uppdaterad!)

Permalänk

http://www.gamespot.com/pc/action/fear/preview_6132342-2.html
spelet kommer inte att vara lika tungt som demot i alla lägen
läste just intervjun.
DX8 kort ska stödjas också så att dom med system under 9800pro
tex 4800,4600GF kort ska kunna njuta av spelet ovkså som jag förstod det

finns hopp för mitt system då jiippiii:D

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
http://www.gamespot.com/pc/action/fear/preview_6132342-2.html
spelet kommer inte att vara lika tungt som demot i alla lägen
läste just intervjun.
DX8 kort ska stödjas också så att dom med system under 9800pro
tex 4800,4600GF kort ska kunna njuta av spelet ovkså som jag förstod det

finns hopp för mitt system då jiippiii:D

Jag kan ha fel men på demot kan man redan dra ner ögongodiset genom att ändra till DX8.
Det finns iaf bland inst inne i splet.

Permalänk
Medlem

Trodde spelet skulle kräva mer...

jag spelar i höga inställningar och har runt 80fps, kan stiga till 90-100 kan falla till 70 beror på vad som händer på skärmen. Konstant hög är fpsen alltid

Har en p4 2,4ghz @ 2,8 ghz 1Gb ram och Geforce 6800GT @ ultra+

Permalänk
Medlem

ojojoj.... jag testade att ladda ner demot nu under natten för att ha något kul att göra. så nu sitter jag här ensam mitt i mörkret kl 3 på morrgonen och är SKITSKRAJ, jag klarade inte spela mer än till när man går ner för en stege och den lilla tjejen står precis framför en när man vänder sig. Det gick en rysning ända från nackän till tårna å jag kännde håren resa sig.... jag slängde mig på escape knappen så fort jag kunnde men jag tror det var försent....jag skulle alldrig ha instalerat spelet, nu är hon ute efter mig, hennes mörka konturer har inpräntatts i mitt minne å kommer att hemsöka mig resten av livet, jag kommer alldrig kunna sova mer.

Visa signatur

Ledare för Nova Krepusko, ett svenskt guild för AoC

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Consollus
Jag har knåpat ihop en till film nu där jag spelar SP-demot utan sikte. Förutom 3 scener...

Det blir faktiskt mycket roligare då eftersom det är alldeles för lätt med sikte.

Jag blev faktiskt rätt nöjd med den. Hoppas ni tycker om den också.

Ladda ner från FileFront: http://files.filefront.com/FUN_with_FEARwmv/;4075534;;/filein...

cool film där, är bara en sak jag undrar, hur gör man sånadär glidtacklingar???
Fick till det första gången jag spela demot av ren tur, men sen har det tagit stopp.

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eschaton
Jo det säger du, men som sagt, har man dålig smak så har man det, inget man kan göra åt ditt lilla problem din lilla sushi ätande korv.

Ja, är jag på ett forum fullt av småglin, får jag väl förvänta mig omogna svar.

Ha en bra dag, och återkom gärna när du växt upp från din dagisretorik.

Visa signatur

:: fisk