Offset - Ett Episkt Fps GRYMT SNYGGT!

Permalänk
Avstängd

Offset - Ett Episkt Fps GRYMT SNYGGT!

[Officiell sida] http://www.projectoffset.com/

Spelet utvecklas av 3 killar i en lägenhet, här kan ni se en ingame screenshot:

Spelet är under utveckling och skall bli ett av nästa generationens spel.

ladda ner nya sneak peaken ifrån deras sida.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk

Ser grymt ut, men vill du se ett spel med EXTREMT bra grafik som kommer nu till jul? OBLIVION OBLIVION OBLIVION

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wolf_Return
Ser grymt ut, men vill du se ett spel med EXTREMT bra grafik som kommer nu till jul? OBLIVION OBLIVION OBLIVION

Denna motor är snyggare skulle jag tro.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem

Mm jag har hållt ögonen på det där ett bra tag nu, det ser verkligen helt fantastikt ut, kolla in videon dom har på sidan.

Jag hade hoppats att dom skulle ha släppt denna video (nr 2) vid det här laget, men det verkar vara svårt att få folk som kan hosta den åt dom.
Tycker dom bara ska slänga upp den på fileplanet så jag får se

Och jag tror också att detta slår Oblivion grafikmässigt, denna motor kan nog vara minst lika bra som UE3.0 i rätta händer.

--EDIT--

Shit videon fanns ju att ladda ner nu! Nice som fan, tankar tankar

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

Ser snygg ut och så men hur kommer det vara att spela? Gameplayet verkar ju vara "ok" vad jag har läst. Undra om vi får vänta oss närstrider i stil med crowbarwars i HL1

Edit: Aha! De har gjort Savage innan. Verkar bli samma stuk detta spelet med. Små gillade Savage i små doser faktiskt (Även om konceptet var stulet/lånat mer eller mindre från Natural-Selection som jag gillade mer)

Permalänk
Medlem

ser riktigt najst ut detta

Permalänk
Medlem

Verkar riktigt bra för att endast ha tre utvecklare, dom verkar kunna sina saker. Tankar ner en trailer nu och jag hoppas jag inte blir besviken

Visa signatur

All Eran Belysning Är Tillhör till mig! || Mustela är inte finskt! Det är latin! || Om jag fick 1 krona varje gång någon särskrev på detta forum...

Permalänk
Relik 📜

Det där var sjukt snyggt.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Ja, riktigt imponerande faktiskt! Bara så ni vet som inte har kollat än, så är Sneak Peek 2 mycket bättre än 1.

Permalänk
Medlem

Ser riktigt nice ut! Är det bara jag som tycker det ser ut som monstret i första posten ser ut att ha en jättedase??

Visa signatur

AMD64 3200+ Winchester | Abit Av8 3rd Eye | WD Raptor 74GB
"There is no justice as an angry mob justice"

Permalänk
Medlem

Fan! Vill haaaaaa!!!! Vad tror ni att systemkraven blir?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jävligt snyggt, grymt med ett fantasy fps också istället för alla miljarder WW2 spel som släpps. Ganska imponerande att dom kommit så långt med motorn med bara 3 personer också.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Fan! Vill haaaaaa!!!! Vad tror ni att systemkraven blir?

15ghz och 1tb 5ghz, 2tb hdd @ 600000rpm, 2x SLI GeForce 10-th division 2gb Vram, 3ghz core, Ett 100000kHz ljudkort ifrån månen och en hjälm att skydda sig med.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zamyzta
15ghz och 1tb 5ghz, 2tb hdd @ 600000rpm, 2x SLI GeForce 10-th division 2gb Vram, 3ghz core, Ett 100000kHz ljudkort ifrån månen och en hjälm att skydda sig med.

Du glömde att man behöver en en blue-ray brännare och en Logitech mx901835y091501930 och ett par tåvärmare...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

*host host* Pre-rendered

Visa signatur

:: fisk

Permalänk
Medlem

Hmmm nog nästa som Epic köper upp hehe ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Fan! Vill haaaaaa!!!! Vad tror ni att systemkraven blir?

Jag tror inte de kommer bli så höga pga av spelmotorn. Den feta motion bluren kommer göra så att spelet flyter även på ca 20fps

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fisk
*host host* Pre-rendered

Förklara dig! De säger ju att det är "realtime footage" och vi har ju sett bilder från spel som Oblivion som är lika snygga...

Men seriöst, vad tror ni att det behöver sen när det kommer ut? Recommended typ p4 3,4ghz x800xl 1024mb ram? Och då skulle det gå att spela på 1024x768 med medium detaljer...? Kanske 1,5gb ram...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fisk
*host host* Pre-rendered

Kan inte hitta något utom den där lilla texten med "Actual in-game screenshot" som tyder på att det inte är Pre-render. Hade de däremot kunna visa något där man verkligen ser att det är in-game (vilket är svårt) så hade det var en annan sak. Ska se videon nu men jag tvekar stort på att de här 3 ska ha gjort en så advancerad motor med den grafiken som är på bilden. Hoppas jag har fel....

EDIT: Sando jag tvekar på att jag får se 1(en) bild som är in-game från 3 iaf för mig helt okända utvecklare. Medans en serie bilder från ett företag så som Bethesda ger mig lite mer trygghet.

EDIT2: Efter att ha sett filmen är jag inte mer övertygad än efter bilden. Det kan lika gärna vara renderat i t.ex Maya, helt omöjligt att säga. När det till och med kan vara svårt att skilja datoranimerat och verkligt ibland börjar iaf jag fundera på hur man skiljer mellan för-renderat och "live". Upplys mig gärna!

Sen om det här visar sig vara in-game så har de helt enkelt gjort ett jäkla bra jobb genom att få mig att tro de är för-renderat!

Permalänk
Medlem

Otroligt! Verkar vara känsla i det också! Trevligt!

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem

Det bästa är ju att det är 3 killar i en lägenhet, det borgar för kvalitet!

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk

system krav: pentium 75mhz, 8mb ram, random videocard 512kb video memory, 45mb hdd, soundcard not required

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

ser ut att vara SNYGGT!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Förklara dig! De säger ju att det är "realtime footage" och vi har ju sett bilder från spel som Oblivion som är lika snygga...

Men seriöst, vad tror ni att det behöver sen när det kommer ut? Recommended typ p4 3,4ghz x800xl 1024mb ram? Och då skulle det gå att spela på 1024x768 med medium detaljer...? Kanske 1,5gb ram...

Det borde gå. Vi får väl se då det släpps

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk

Det är svårt att tro att 3 killar har bara själv ur egen budget har sponsrat sig själv.
Det finns inte såm många Fantasy-fps heller för den delen så jag tror dom bygger upp ett bra spel.

Permalänk
Medlem

Dom har fått lite bidrag... Och det är inte vilka 3 killar som helst, de är tre av de 7 som gjorde Savage... Som i alla fall jag tycker att är ett ganska kul spel

Hur som helst så kommer jag att följa med det här spelet! Det ser ut att bli otroligt bra om de får förverkligat det...

Och jag kan bara inte sluta med att titta på det där ansiktet som de för ljus över och det där trollet... Helt fantastiskt vackert!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

The following people have been kind enough to donate their money, which is a great help to us during this early (read: no income) stage of development! Names are listed in chronological order, from the first donation to the most recent:

James Wilding

GLO Studios

Kyle Gray

Steven Van Gijsel

Predrag Selimanovic

Luis Anton Rebollo

Simon Dube

Travis Gingerich

Daniel Klemmer

Stefan Karlik - www.gamehost.biz

Sam Robinson - Mad Textures

Joppe Koppa

Stanley Flomin

Mitch Bowler - Witness Digital

Rose Capetanakis

Ravi Brounstein

Jonathan Moysich

Brian Smith

James Fielding

Stephen Miller

Jonathan Beauvais

Riaan Prinsloo

Michael Dietz

Matthew Conrad

David Marshall

Visa signatur
Permalänk
Medlem

äre bara jag som tycker monstrets ansikte liknar trollen i lord of the rings?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nä, det där reagerade jag också på...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jag tycker monstret ser ut som en jätteelak Snorlax på speed.

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.