Shg.biz = Konfigurera själv - Nätagg!?

Permalänk
Medlem

Shg.biz = Konfigurera själv - Nätagg!?

Tänkte bara på en sak när jag var inne på shg.biz
Dom verkar ju vara ganska stabila av vad jag hört och jag är i köpartagen nu, ska köpa en ny dator som jag konfigurerar själv men inte sätter i hop i brist på kunskap. Om man går in i deras konfigurator kan man välja allting utom nätaggregat. Varför är det så? Dom har visserligen några chassin där nätagget är inkluderat men jag vill inte ha något av dom. Ska man ringa till dom och säja att man vill att dom sätter in ett nätagg i det chassi man valt eller?

Tacksam för svar!

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem

Fråga dom, jag tror dom vet bäst

Permalänk

jag gör det samma, letar dator alltså...
jag lyckades inte heller i "bygg själv vyn", men om du sparar din beställning kan du sedan lägga till psu'n till din plocklista i efterhand

Visa signatur

Antec P280, Corsair 520W, Gigabyte HD5850, Gigabyte P55UD4, CPU I5 + Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair DDR3 1600 2x2, WD500G Black, Samsung SSD 128
IRTracker4, Hotas Cougar, Rudder pedals(home made) mm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spider-se
jag gör det samma, letar dator alltså...
jag lyckades inte heller i "bygg själv vyn", men om du sparar din beställning kan du sedan lägga till psu'n till din plocklista i efterhand

aa just det. det kan jag ju göra.

Tack för tipset !

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD