Permalänk
Medlem

iPod nano

iPod nano
iPod mini is most popular MP3 player in world
"Today we're replacing it."
Thinner than #2 pencil
Has click wheel
1000 songs
80% smaller than original iPod
Nano is 62% smaller than mini
Hold switch on top
No headphone port
Smaller than every competitor
Smaller than razy phone
Color screen
1/3 size of Motorola RAZR
Headphone port and dock connector on bottom
25k photos on screen
Very high res
New clock is analog
As many world clocks as you want
Dark at nighttime
Games calendars new stopwatch and lap timer!
Screen lock
42 grams. 1.5 ounces - less than 8 quarters
USB 2
14 hr battery
White is signature color
We have 2nd color - Black
1st model 4gb 1000 songs $249
2nd model 2gb 500 songs $199
Available today

Accessorize - $29 each - Dock, Lanyard headphones, armband, Silicone skins
Chrome back
New commercial

Saxxat från iLounge.com

Permalänk
Medlem

Såg den nu på Apple.com, underbar, och jag som var nära på att köpa en iPod Mini idag, köper hellre en Nano.

Visa signatur

| FD Define R2 | MSI Z390-A PRO | Intel i3-9350KF | Gainward GTX 980 Phantom | Corsair Vengeance LPX 2x8GB | Crucial MX300 275GB | OCZ Vertex 460A 120GB | Corsair RM750X V2 | 3x AC F12 PWM | BenQ XR3501 | SteelSeries Siberia 800 | Mionix Zibal 60 | Func MS-3 R2 |

Permalänk
Medlem

jepp kolla in www.apple.se det är nästan så att jag vill köpa en bara för att ha som ett lite smidigare val istället för min "klumpiga" 30 giggare

Permalänk

Jahapp, då blir det till att shoppa igen. Jobbigt att vara Apple-kund! Hela tiden nya coola saker

Edit: Nano finns bara på www.apple.com än så länge. Tar nog ett tag innan dom får upp den på svenska sidan.

Permalänk
Medlem

Jo håller med dig men undrar om det är värt att köpa en och ha när man ska ut och springa :S

Permalänk
Medlem

men schysst, som en mini fast en snygg färg!

Permalänk
Medlem

jävlar va sugen man blir superslimmad och färgskärm, mumma.....

Permalänk
Medlem

Grymt läcker. Måste ha!

Permalänk
Medlem

Den finns visste på apple.se, gratis gravyr också.
2gb modellen för 1995:-
4gb modellen för 2495:-

Visa signatur

| FD Define R2 | MSI Z390-A PRO | Intel i3-9350KF | Gainward GTX 980 Phantom | Corsair Vengeance LPX 2x8GB | Crucial MX300 275GB | OCZ Vertex 460A 120GB | Corsair RM750X V2 | 3x AC F12 PWM | BenQ XR3501 | SteelSeries Siberia 800 | Mionix Zibal 60 | Func MS-3 R2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av schupa
Den finns visste på apple.se, gratis gravyr också.
2gb modellen för 1995:-
4gb modellen för 2495:-

Det är där skon klämmer, det är lite högt pris för så lite minne men okej man får den jävligt schysst inpackad iofs.

Permalänk
Hedersmedlem

Cool i svart.

Men ärligt talat, 4GB kostar mer än vad 6GB kostade. Dessutom har den väl tom sämre batteritid, och man får inte några roliga färger. Finns för övrigt på svenska sidan, 1995:- respektive 2495:-

Edit: Woho! iTunes 5 - http://www.apple.com/itunes/

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

SEXY! Synd att jag inte har plats i min ficka för den :/

Edit: Jag tycker den är billig...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasy
Cool i svart.

Men ärligt talat, 4GB kostar mer än vad 6GB kostade. Dessutom har den väl tom sämre batteritid, och man får inte några roliga färger. Finns för övrigt på svenska sidan, 1995:- respektive 2495:-

Edit: Woho! iTunes 5 - http://www.apple.com/itunes/

Vit å svart räcker väl bra? TYdligen ska man kunna köpa till nått tillbehörspacket med fodral i olika färger också.

Klart denna kostar mer än Minin. Denna är ju flashbaserad. 4 gb flashminne är inte billigt.

Permalänk
Medlem

Argh, nu blev det ännu svårare att bestämma vad fagerlund jag ska köpa för ngn MP3-spelare. Förut stod det mellan Sony NW-HD5 20GB, iRiver H10 20GB och Creative Zen Touch 20GB.. och nu det här! Inte för att den kan lagra lika mycket, men fan så fin den svarta är... batteritiden var väl ingen höjdare dock

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk

Det är en grym mp3 spelare,snygg design.Den är väldigt smal.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som kan länka till den på apple.se? hittar inget, och har sökt men deras sökmotor funkar inte särskilt bra.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frasse.org
Någon som kan länka till den på apple.se? hittar inget, och har sökt men deras sökmotor funkar inte särskilt bra.

Gå in på Apple Store.

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem

Typiskt jag som ville köpa en mini med 4gb för 1800kr. Inte en dyr sak med bara 2gb och jag bryr mig inte om det är flashminne på den. Men har kullander några minis kvar? Interceptor.

Visa signatur

8D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crash_M
Typiskt jag som ville köpa en mini med 4gb för 1800kr. Inte en dyr sak med bara 2gb och jag bryr mig inte om det är flashminne på den. Men har kullander några minis kvar? Interceptor.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306...

finns kvar på applestore om man söker på mini

skynda skynda

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crash_M

Det tror jag säkert. Dock inte varit i butiken på ett par dagar pga av utbildning.
Vi får ingen förhandsinfo om nya grejer från Apple, så troligen har vi Minis på lager.

Permalänk
Medlem

Har inte gillat Apple's tidigare produkter, men måste säga att jag gillar verkligen !Pod Nano-designen och att den är SÅ liten.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Har inte gillat Apple's tidigare produkter, men måste säga att jag gillar verkligen !Pod Nano-designen och att den är SÅ liten.

Jag har samma uppfattning. Detta är den första Ipod jag skulle kunna tänka mig att köpa.. men eftersom min nuvarande spelare är mindre än en vecka gammal så är det inte aktuallt i dagsläget

Permalänk
Medlem

Blir det billigare om man beställer från den amerikanska affären?

Permalänk
Medlem

"No headphone port..."

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Droogie
Blir det billigare om man beställer från den amerikanska affären?

det blir billigare, men de skickar inte till sverige...

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

alltså, det säger väl sig självt att man inte kan beställa från amerikanska apple istället för svenska...

Visa signatur

THE STATUS QUO IS GAINING MOMENTUM

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker den verkar vara lite för tunn. Känns som om den kan gå av om man har den i fickan.

Har en ipod mini på väg hem, tror jag nöjer mig med den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rodent
alltså, det säger väl sig självt att man inte kan beställa från amerikanska apple istället för svenska...

Ja det är ganska logiskt men jag blev lite osäker efter Richs inlägg i en annan tråd.

Permalänk
Avstängd

Den va nice. Fullträff iPod verkar det som

Visa signatur

óynk