Permalänk
Medlem

Ah, väntat på den här iPod-uppdateringen i snart ett år! Blir en vit 4 gb med mina initialer för mig. Tack och hej!

Permalänk

Vill ha!

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Det är flashminne gott folk! Framtidens melodi! Inte så konstigt att den är dyr då, men annars är det bara fördelar.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk

nice blir en sån eller w800 ska bara jämnföra storleksmässigt

edit: hur får man sin apple rabbat om man är student?

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

Upp till 14 timmars batteritid på en flashspelare...

Jahapp. Kalla mig cynisk... Så, 8-9 timmar musik alltså? Jag är inte imponerad. Skulle hellre sett en Mini med 8Gb som komplement till den här modellen.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Så Mini försvinner alltså från marknaden?

Hoppas inte att hörlurarna som är med i galleriet är originallurarna, då flippar jag ur.

http://images.apple.com/ipodnano/gallery/images/galleryimage0...

Visa signatur

| Apple iPod nano + Apple HiFi ' Sony Ericsson K700i ' Sony Ericsson S700i ' Sony Ericsson Z1010 ' Sony Ericsson K750i, Sony Ericsson W800i, Sony Ericsson W900i 'Sony Ericsson W850i ' Sony Ericsson K800i, | HP DV9244; AMD 64 Turion X2 TL52, 2048Mb DDR2 RAM, 256MB Geforce 7600, 240GB + 500 GB Extern HDD, 17" Widescreen WXGA+

Senaste inköp: SE K800i Kommande köp: Nokia n95 (snacka om att bryta SE-trend..)

Permalänk
Medlem

Dags att flippa ur, för det är det nog.

Mini försvinner från marknaden. Lite smått korkat då 8 gigs diskar nu finns tillgängliga.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Avstängd

Ja du Genome... 14 timmar är lite för en flashspelare, men det är ändå 4gb. Om man ska jämföra med minihdd spelare istället så är det helt ok...

Visa signatur

óynk

Permalänk
Medlem

Varför skulle man jämföra med en minihdd-spelare?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Varför skulle man jämföra med en minihdd-spelare?

För att priset är därefter.

Visa signatur

| Apple iPod nano + Apple HiFi ' Sony Ericsson K700i ' Sony Ericsson S700i ' Sony Ericsson Z1010 ' Sony Ericsson K750i, Sony Ericsson W800i, Sony Ericsson W900i 'Sony Ericsson W850i ' Sony Ericsson K800i, | HP DV9244; AMD 64 Turion X2 TL52, 2048Mb DDR2 RAM, 256MB Geforce 7600, 240GB + 500 GB Extern HDD, 17" Widescreen WXGA+

Senaste inköp: SE K800i Kommande köp: Nokia n95 (snacka om att bryta SE-trend..)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beerbaron
nice blir en sån eller w800 ska bara jämnföra storleksmässigt

edit: hur får man sin apple rabbat om man är student?

Sitter på exakt samma sitts, väntar fortfarande på mobilen från Katshing men det lär dröjja till nästa månad :/...
Funderar starkt på en iPod Nano istället..
Och hur är det med studentrabatten??

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thompy
För att priset är därefter.

tja jag tänkte med på att den (ena) har 4gb minne.. det är väll bara minihdd som haft de innan?

Visa signatur

óynk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mobboffer
14 timmar är lite för en flashspelare

Är det 14 timmar på samma sätt som det är 12 timmar på en Shuffle så är det inte illa, Shufflen tuggar på mer än 12 timmar…
Är det 14 timmar som vissa andra uppblåsta tider så är det illa, men varför skulle man tro det?

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piilo
Sitter på exakt samma sitts, väntar fortfarande på mobilen från Katshing men det lär dröjja till nästa månad :/...
Funderar starkt på en iPod Nano istället..
Och hur är det med studentrabatten??

studentrabatten är igenom CSN-Kortet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Studentrabatten är på 10% genom mecenat.se

Permalänk

Jag hade ställt in mig på en iRiver T20, men nu tror jag nog att det blir den här, småningom. Men varför spelar den inte OGG?

Visa signatur

This is my signature. There are many like it but this one is mine.

Permalänk

intresserad av ipod

nu när dom flesta vill ha en ipod nano så är ja intresserad av att köpa någon av era ipods skriv om dom e till salu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tva
Är det 14 timmar på samma sätt som det är 12 timmar på en Shuffle så är det inte illa, Shufflen tuggar på mer än 12 timmar…
Är det 14 timmar som vissa andra uppblåsta tider så är det illa, men varför skulle man tro det?

Den stora anledningen till att Shuffle förmodligen pallar mer än de angett är just det faktum att de skippat allting i den spelaren.

Nano är tekniskt lika avancerad som en vanlig iPod. Att det är ett flashminne tror jag inte kommer bidra till ökad uthållighet och iPod har inte haft någon enastående batterikapacitet genom åren. Det är få människor som lyckats klämma ur angiven batteritid ur sina spelare.

14 timmar tror jag på när jag sett upprepade tester som visar det, men än så länge verkar det som luftsiffror.

Visa signatur

Permalänk

40gb 4G ipod nog till salu -_-

Permalänk
Hedersmedlem

Någon som vet om fjärrkontrollen fungerar med denna? Undrar även om dockan som finns till minin fungerar, det borde den ju göra för kontakten är väl den samma och nanon är ju faktiskt mindre vilket leder till att den borde passa i hålet ...

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Thompy, det där är Lanyard-lurarna som du kan köpa till för 39 USD extra. (Man brukar kunna översätta USD > Svenska priser genom att addera en nolla när det gäller MP3 spelare och teknik, så förmodligen 399 SEK.).

Jahapp, någon som vill köpa min 2mån gamla mini 4gb eller?

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasy
Någon som vet om fjärrkontrollen fungerar med denna? Undrar även om dockan som finns till minin fungerar, det borde den ju göra för kontakten är väl den samma och nanon är ju faktiskt mindre vilket leder till att den borde passa i hålet ...

Det är vanlig 3,5 mm plugg...

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Det är vanlig 3,5 mm plugg...

Mjo men det är ju en "plupp" på fjärren som man fäster i iPoden. Dock vet jag inte om det endast är till för att fästa den bra.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Konstigt att hörlursporten sitter där nere...?

Permalänk
Avstängd

Den var faktiskt rätt fin, inte så dyr heller...

Men det kommer aldrig att bli en iPod för mig förrän dom fixar UMS, radio och bättre batteritid

Visa signatur

E8200@3,3ghz |G.Skill F2-8000CL5 2x2gb |Gigabyte EP35-DS3| XFX HD5770| Samsung F3 500gb| Seagate 7200.7 200gb |Antec Sonata 1|

Permalänk
Medlem

Väldigt fin! Den som får sin först får lägge upp bilder direkt!

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Den stora anledningen till att Shuffle förmodligen pallar mer än de angett är just det faktum att de skippat allting i den spelaren.
Nano är tekniskt lika avancerad som en vanlig iPod. Att det är ett flashminne tror jag inte kommer bidra till ökad uthållighet och iPod har inte haft någon enastående batterikapacitet genom åren. Det är få människor som lyckats klämma ur angiven batteritid ur sina spelare.
14 timmar tror jag på när jag sett upprepade tester som visar det, men än så länge verkar det som luftsiffror.

Jag tror de anger den tid man kan förvänta sig.
För Shufflen säger dom 12 timmar, och den går lätt det.
För Mini v1 sa dom runt 8 och det nådde man om man inte pillade mycket med menyn.
För Mini v2 sa dom 16 timmar och det är inga problem, rekordet är väl 26 timmar musik på duglig volym.

Det kan inte så att du är så van vid luftsiffror från andra tillverkare så du alltid tror det är det automatiskt?
Eller hur menar du?

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasy
Mjo men det är ju en "plupp" på fjärren som man fäster i iPoden. Dock vet jag inte om det endast är till för att fästa den bra.

Fjärr funkar inte till nano...

http://www.apple.com/ipodnano/specs.html

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

sjukt sexig spelare.. beställde en på direkten

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| avgå alla | iPad air |