Vilket spel kommer bilden ifrån [tidsfördriv]

Permalänk

säger en led tråd som är för bra för att sägan.. bilen o "djuret" på bilden ingår i spel namnet..

jag spelade det runt 95-98 kanske är säkert lite älldre ochså

alltså denna bilden.. postade den igen för sid byte..

EDIT: jag spelade det på en dator 3.1 iaf.. tror det finns till någon konsoll ochså...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

tror inte jag har någon chans där :S
Är det ett konsol spel, eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Juhl1n
tror inte jag har någon chans där :S
Är det ett konsol spel, eller?

Pc.

Visa signatur

| AMD R9 5950X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Nvidia 5080 FE | 32GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Cadillacs & Dinosaurs?

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk

we have a vinner........ LERONK ska posta bild..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Den här kan nog vara ganska lätt, härligt spel.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk

inte en jävla aning

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

samma här...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeRonk
Den här kan nog vara ganska lätt, härligt spel.

http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/spelis.jpg

M.U.D.S. (Mean Ugly Dirty Sports)

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

Korrekt.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Ny bild kommer strax....

Edit: Ny bild... något beskuren..

http://tinypic.com/fa0lmc.jpg

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

ser ut som någe larry spel tycker jag

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Kom att tänka på "Rockstar ate my hamster" trots att jag aldrig spelat spelet. Kan det vara det kanske?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av enG
ser ut som någe larry spel tycker jag

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Kom att tänka på "Rockstar ate my hamster" trots att jag aldrig spelat spelet. Kan det vara det kanske?

Nej, inget Larry spel o inte den gamla klassikern "A Rockstar ate..."

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XTRO
Ny bild kommer strax....

Edit: Ny bild... något beskuren..

Runaway

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Runaway

Stämmer bra det... "Runaway: A Road Adventure"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nästa bild?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

Ska se om jag inte kan få fram en bild då... ett ögonblick bara...

Hoppas detta inte varit med förut...

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Hmm, känner igen det. Heter det nåt med Holiday?

Edit: Holiday Island?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rile
Hmm, känner igen det. Heter det nåt med Holiday?

Edit: Holiday Island?

Korrekt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Trevligt..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rile
Trevligt..

http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/gissaspel.jpg

Die By The Sword!
Någon annan får fixa bild.

Permalänk

Ok ny bild kommer snart
Edit:

Permalänk
Medlem

Metal Slug! Tror att det är tvåan...

Om jag har rätt får nån annan gärna slänga upp en ny bild.

Visa signatur

--| "Snickelidumsnack!" sa vargen... |--

Permalänk
Medlem

Ser ut som Metal Slug ja
Här kommer ny bild:

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

sega rally?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk

Japp det är Metal Slug! Men det är Metal Slug X och inte 2an (men det rätt för det för X är bara en "remake" av 2an)

Permalänk
Medlem

Just det, så var det ja.

Visa signatur

--| "Snickelidumsnack!" sa vargen... |--

Permalänk
Medlem

V-Rally'?

sen försvann han som posta bilden

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Ser ut som Metal Slug ja
Här kommer ny bild:

http://web.telia.com/~u59004263/1.jpg

Screamer 2

Visa signatur