får signal fel när jag startar Bloodlines. HJÄLP!

Permalänk

får signal fel när jag startar Bloodlines. HJÄLP!

Jag får signal fel medelande när jag startar Vampire: The masquerade bloodlines. Det står även fH:98.4 kHz och fV: 150.2Hz. Alla andra spel funkar.

Vad är kan det vara för fel?

Mvh//Andreas

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk

Har du den senaste patchen?

Permalänk

nae
jag har inte patchat alls. Hittar jag patcharna på deras sida eller?

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

förlåt mig men, det är väl bara å titta efter? behöver man swec till allt?

Visa signatur

i5-4890k

Permalänk

Har du vart inne på deras sida? Den är inte direkt logisk tycker jag. Det finns ingen ikon eller knapp eller nåt som nämner downloads eller patch eller nåt. Det finns lite bilder ett par videos och typ storyn och lite bilder på vapen. Mycket mer får man inte ut av den. Därför så frågade jag om den finns där för jag har då inte hittat nånting.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

http://www.troikagames.com/

Det var svårt att hitta, tog ungefär 1 sekund att se vad som stod under nyheterna.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

Ja på troika kanske men om man kollar på spelets officiella sida så hittar jag den ialla fall inte.

Men hur som helst har redan isntallerat den men det funkar inte. Det är samma sak fortfarande. Signalfel kommer upp.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Ta bort config.cfg och fixa till grafikinställningarna igen i spelet. Du kör på för hög skärmupplösning eller hz i det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ibis
Ta bort config.cfg och fixa till grafikinställningarna igen i spelet. Du kör på för hög skärmupplösning eller hz i det.

Ska jag ta bort bara den filen eller hela mappen som den ligger?

Jag kan inte ändra nå grafikinställningarna i spelet för jag får inte ens upp det. Får upp medelande så fort jag satt igång spelet.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Den filen.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk

Har sänkt ner hz och upplösningen och tagit bort filen men endå är det samma sak igen. Funkar inte.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Använd refreshforce eller liknande program för att låsa skärmen till en frekvens den klarar av.

Permalänk

den klarar av den frekvensen jag kör på. Kör på 85Hz och 1240x960 mHz i upplösning.

Har en Eizo T67, alltså en sån här: http://www.eizo.com/support/discontinued/crt/t67.asp

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N