need for speed most wanted demo ute

Permalänk
Medlem

Har fått nåt liknande fel några gånger. Kasst programmerat spel eller?

Visa signatur

MacBook Pro (Unibody) 2.4 GHz, 2 GB RAM, 250 GB HDD
Nikon D50, Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G ED, Nikkor AF 50/f1.8D, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD Macro 1:2

Permalänk
Medlem

Hoho, de har glömt att lägga in funktionen i en underklass till den abstrakta klassen med den virtuella funktionen det står om i felmeddelandet!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk

Testade spelet:) Var helt bra speciellt när man spelade online... Roligt var det:D

Permalänk
Medlem

Nån som vet om man kommer att kunna åka omkring i en stad o bara köra som i underground 2? Alltså i hela spelet, och går det köra så i multiplayerläge me?

Permalänk
Medlem

Sämsta bilspelet ever, efter Underground 1&2

Permalänk
Keeper of the Bamse

Underbart lir

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rxc
Nån som vet om man kommer att kunna åka omkring i en stad o bara köra som i underground 2? Alltså i hela spelet, och går det köra så i multiplayerläge me?

Ja, men inte i multiplayer.

Permalänk
Medlem

Kollade på "teasern" inne i spelet som heter blacklisten, blev riktigt sugen på hela spelet efter den. Att de tagit in poliserna igen är helt super, alla menyer är snygga, finns många olika bilar (i hela spelet), typ det perfekta NFS-spelet.

Det finns bara en sak som är dålig med spelet, och det är själva körandet... Bilen är orolig och när man ibland kör över en trottoarkant så studsar den inte bara, utan den vibrerar, precis som om man skulle ha kass ping eller nåt, ser skitdumt ut. Likadant med motståndarna, de vibrerar och har sig ibland precis som att A.In skulle ha dålig ping mot ens egen dator...

Hoppas detta bara är problem som finns i demot, och inte i hela spelet. Polisjakten med roadblocks var förresten hiskeligt kul!

Visa signatur

[Deepcool Quadstellar Infinity] [AMD 7800X3D] [Gigabyte RTX 3080 Ti VISION OC 12G] [ASUS TUF GAMING X670E-PLUS] [Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 Vengeance RGB] [Samsung 990 Pro 2TB] [Corsair RM850X V2 White] [Phanteks Glacier One 360D30 White] [LG OLED48C2]

Permalänk
Medlem

Någon som har märkt att det backspegeln visar är otroligt fult och ihoptryckt?

Man ser inte alls vad det är som rör sig bakom en..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Någon som har märkt att det backspegeln visar är otroligt fult och ihoptryckt?

Man ser inte alls vad det är som rör sig bakom en..

Ja, det har jag noterat... Det får man hoppas att de gör något åt, annars kan man nästan lika gärna vara utan den...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Jo, backspegeln är ett minus

Permalänk

Helt underbart tycker jag... Smita undan snutarna i Vipern är ju rena nöjet.

Kan knappt vänta till den 16:e eller den 17:e eller den 24:e... när den nu släpps.

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Medlem

gör en redig uppföljare på 2:an eller Porsche.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Tycker det är för overkligt, stör mig på att ens egen bil håller för allt men polisbilarna blir helt körda. Jobbigt också att polisen har oändligt med sportbilar som de jagar en med och att de plupper upp i gränd. Dessutom är de galna suvarna störda, självmordsattacker rakt in i en.
Nee tråkigt att de har gjort för mycket overkligt. När ska ett undergroundspel komma som är nästan likadant men mycket verkligare, så man inte kan köra ner 15 träd utan att bilen blir helt trashad o.s.v.

Trailern när en helikopter prejar bilen sammtidigt som typ 10 viperpoliser (eller nåt liknande) är på, är lite väl.

Visa signatur

Intel Corei5 @ 20x180 | Gigabyte p55 ud3 | Sparkle GTS250 783/1890/1200 | 4gb ocz reaper 1440 7 7 7 21 | Cooltek 600w | Antec p180b

Permalänk
Medlem

haha är ärligt ingen feeling. Testa att stå still å backa sen gasa. De är riktigt dåligt där. Bilen rör sig som en kloss på is, å sen att den auto sladdar vid start är över mesigt oxo

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk

Jag har bokat spelet till Xbox.

*stolt*

Permalänk

Ni som vill ha realism... Gå å kolla på en Norén-pjäs istället.

Själv kommer jag att roa mig kungligt den här veckan.

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
haha är ärligt ingen feeling. Testa att stå still å backa sen gasa. De är riktigt dåligt där. Bilen rör sig som en kloss på is, å sen att den auto sladdar vid start är över mesigt oxo

"Auto sladdar vid start" gör de flesta bilar med 500+ hästar vid plattan i mattan på ettan.
Det du behöver är en analog kontroll

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
haha är ärligt ingen feeling. Testa att stå still å backa sen gasa. De är riktigt dåligt där. Bilen rör sig som en kloss på is, å sen att den auto sladdar vid start är över mesigt oxo

det är inte direkt en FIAT med 1.2L motor vi snackar om... fast håller med om att det är jobbigt.. fast tänk om det inte hade spunnit då hade man i stort sett ALDRIG kunnat bli tagen av snuten.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att dom tagit bort "alla-mot-dig"-läget som verkade finnas i NFSU1 och 2. Det vill säga att två av AI-bilarna koncentrerar sig på att preja in dig i en vägg medan den tredje åker i förväg så du förlorar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dan fors
Tycker det är för overkligt, stör mig på att ens egen bil håller för allt men polisbilarna blir helt körda. Jobbigt också att polisen har oändligt med sportbilar som de jagar en med och att de plupper upp i gränd. Dessutom är de galna suvarna störda, självmordsattacker rakt in i en.
Nee tråkigt att de har gjort för mycket overkligt. När ska ett undergroundspel komma som är nästan likadant men mycket verkligare, så man inte kan köra ner 15 träd utan att bilen blir helt trashad o.s.v.

Trailern när en helikopter prejar bilen sammtidigt som typ 10 viperpoliser (eller nåt liknande) är på, är lite väl.

Du tittar aldrig på actionfilmer heller va?

Man får ta det för vad det är, ett helt orealistiskt spel. Det är gjort för att vara kul att spela med höga farter och många galna poliser, inte för att simulera varenda mutter i motorn. Jag tycker med om simulatorer mest, men går man in med den inställningen till sådana här spel blir dom ju aldrig roliga.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

Men vad betyder dom där burn grejjerna vid kartan..

Permalänk
Inaktiv

Här kan ni läsa en recention av NFS Most Wanted, till PS2

http://ps2.ign.com/articles/665/665881p3.html

Spelet fick 8.5 av 10 i betyg

Permalänk

Jag tycker detta är riktigt dåligt! Men man ska väl inte köra sånna här arkadspel med ratt o tro att det ska bli någon "känsla" i det. Nej, tillbaka till GTR o GTL. NFS är dött sedan Porsche!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
haha är ärligt ingen feeling. Testa att stå still å backa sen gasa. De är riktigt dåligt där. Bilen rör sig som en kloss på is, å sen att den auto sladdar vid start är över mesigt oxo

Du kan inte ha kört några "starka(?)" automatbilar, bilar runt 250 med automat sladdar gärna.

Permalänk
Medlem

Det här spelet... ÄGER!
Ska inhandla en ratt när mina pengar anländer

Permalänk
Medlem

Antingen älskar man det eller så... hatar man det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Du tittar aldrig på actionfilmer heller va?

Man får ta det för vad det är, ett helt orealistiskt spel. Det är gjort för att vara kul att spela med höga farter och många galna poliser, inte för att simulera varenda mutter i motorn. Jag tycker med om simulatorer mest, men går man in med den inställningen till sådana här spel blir dom ju aldrig roliga.

Är ju rätt kul att åka fort i spelet iaf, men ändå trist att de överdriver lite väl. Åtminstone att det blir skador på bilen, då blir man tvingad att köra bra. Då kan de bara göra polisen mindre galen så man har nån chans.

Tycker nästan bara polisdelen är lite väl överdriven, sen kanske att bilarna inte beter sig verkligt är ju inte största problemet. Kan inte vara lätt att hantera en bil, som är så pass låg, i över 200 knyck när man kör in i några träd och kör på gräset mellan vägen.

Känns som man skulle tappa kontrollen totalt egentligen. Men då hade det blivit jävligt svårt. Men skador på bilen och mindre galna/hetsiga poliser så skulle det vara bättre tycker iaf jag.

Visa signatur

Intel Corei5 @ 20x180 | Gigabyte p55 ud3 | Sparkle GTS250 783/1890/1200 | 4gb ocz reaper 1440 7 7 7 21 | Cooltek 600w | Antec p180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaZmur
Sämsta bilspelet ever, efter Underground 1&2

undrar.värför??

Visa signatur

------------------------------

Permalänk
Medlem

När jag startar spelet och försöker skapa ett game te x polis jakten efter typ 20 sek leddnings spel bara spelet stängs av varför funkade igår