Permalänk
Medlem

Trasig K700?

Hej hej,

vaknade i morse med ett vagt minne av att jag tappat mobilen i backen igår på väg hem från krogen. Mycket riktigt så kan jag idag inte sätta på den längre, den förblir helt svart. När jag trycker på onknappen så börjar den blinka rött efter nån sekund, onknappen alltså. Vad beror detta på? Minns inte att den gjort så förut. Någon som har något konkret förslag på hur jag kan lösa det här problemet?

/Emil

Permalänk

helt säker på att det är batterier kvar? Så beteer sig min ialla fall när jag inte har nå batterier kvar.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Hehe, löste problemet själv nästan direkt efter att jag skrivit tråden... Började söka på google och kom fram till, precis som du sa, att den indikerar lågt batteri. Har ju försökt ladda telefonen hela morgonen utan att den reagerat men nu insåg jag att sladden inte var ikopplad! Var väldigt lättad för att mobilen fungerade igen men kände mig samtidigt så otroligt korkad, haha, har inte slutat skratta åt det hela än Tack för hjälpen iaf...

Permalänk

Haha !! Så kan det vara ibland, gjorde samma sak för ett par helger sen. Men jag råkade även slänga telefon i golvet hårt som fan å tappa den i ett handfat med vatten haha. Inget som rekommenderas haha.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N