Trackmania nations

Permalänk
Medlem

Trackmania nations

Surfade runt lite och märkte att det kommit ett nytt trackmania spel idag. Det sägs att det är gratis!
Här är en download länk men jag är inte säker på om det är ett demo eller inte.

http://download.nvidia.com/downloads_emea/Trackmania_Nations/...

EDIT: lite screenshots http://media.pc.gamespy.com/media/794/794774/imgs_1.html

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | OS: Nobara Linux 40

Permalänk
Medlem

Vet att det står demos men fpl säger att det är hela och det ska användas i tävlingar under Electronic Sports World Cup.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Tankar de nu :D.. E de nån som har testat de än?

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

Japp!
Skit kul e det!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Fan vad skönt lir. Snyggt och riktigt skön arkadkänsla som kräver en hel del skills.

Permalänk
Medlem

Sitter och kör träningsbanorna nu, är på 6-7 nu av 90 Men så siktar man ju på guld på varje också.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk

Hoho vad läckert!

Permalänk
Medlem

Jag som precis satt och undrade över om man skulle köpa TM Tack!

[Edit: Hur stor är skillnaden på det här och vanliga TM eller TM:S?]

Permalänk
Medlem

Ny bil, nya tracks och sen en massa multiplayer grejer

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb

Permalänk
Medlem

Så om man har det här så finns det ingen egentlig anledning att köpa de andra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeopardy
Så om man har det här så finns det ingen egentlig anledning att köpa de andra?

Joo, det skulle jag vilja påstå. Det här spelet innehåller bara typ formel1-bilar och banorna är utformade så att varenda kurva är utmanande.

Permalänk
Medlem

Riktigt skoj, tack för det

Permalänk
Medlem

är det ett helt spel ? trackmania rockar fettas

Visa signatur

"Go mad, möed mad, mad i rättan ti osse madaro"
flickr

Permalänk
Medlem

Vet ni vilka portar som behövs öppna? Har öppnat 2350

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
Vet ni vilka portar som behövs öppna? Har öppnat 2350

Server port: 2350
P2P Server port: 3450

Dom står ju i spelet. Förstår inte vad sista är till men.. Kanske hjälper

Permalänk

Skitkul spel! Har suttit och lirat i ett par timmar nu... Lätt beroendeframkallande

Permalänk
Medlem

Och när kommer en Swec server upp då ?

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

Jag har kört sen halv tolv nu.. Slutade precis, galet!

Tror jag körde med nån härifrån en stund iaf, Sgt. Stinger finns det väl nån som heter?

Iaf, jag som nickar Bosse. Hade server uppe nu i över två timmar. Riktigt jäkla kul är det

Permalänk
Medlem

låg på 23 plats av svenskarna nu när jag stack
ballt spel som sagt
lär ligga 300 när jag kollar imorn hehe

Visa signatur

"Go mad, möed mad, mad i rättan ti osse madaro"
flickr

Permalänk
Medlem

nu är jag på E-banorna. 5, tror jag guld på alla hittills. några har jag guld med grön rand runt kanske ska satsa på att få alla så. men det blir nog ganska svårt

jag ska klara alla övningsbanor hade jag tänkt. sen ska jag träna på de andra banorna

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bengtzor
Jag har kört sen halv tolv nu.. Slutade precis, galet!

Tror jag körde med nån härifrån en stund iaf, Sgt. Stinger finns det väl nån som heter?

Iaf, jag som nickar Bosse. Hade server uppe nu i över två timmar. Riktigt jäkla kul är det

Tror jag lirade på din server. Nickar själv Toobe. Var dock inte så pratglad då för vi var 4 pers som turades om att lira:D När servern sen dog så gick alla hem:p Jag fortsatte dock på en annan svensk sen resten av natten. Helt sjukt vad man lär känna folk i detta lir. Alla känns så vänliga:) Perfekt community!

Jag tycker defenitivt att vi riggar upp några swec-servrar nån kväll nu i helgen:)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Sötast

Det låter helt och hållet som Trackmania Sunrise när ni beskriver det, jag gjorde mitt misstag dock.

Lirade Trackmania sunrise i säkert 6månader sträck, låg alltid på top10. Banorna var ju hemmagjorda och bra som fan, tog en paus på ett par månader, efter det kunde jag alltså inte vinna ett lopp, alla gamla underbara tracks var borta, och nu fanns bara skräp kvar, så kändes det iallafall

Tankar detta med spänning

Permalänk
Medlem

Verkar ju hur häftigt som helst, ska lura en polare att ladda ner det och sen smeka upp er grabbar i brygga.

Visa signatur

//John

Permalänk
Sötast

Håller på å lira Beginnertracks nu bara, men detta är den äkta varan! Riktigt härlig trackmaniakänsla som verkligen tar en tillbaka till stunts.

Ända jag inte gillar är ljudet på bilarna, men det har jag aldrig gjort med "F1"

Permalänk
Medlem

Jodå, det var mig du körde med Bengtzor! Jävligt kul, men jag svär på att jag vann över den där tysken, måste vart fel på spelet

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Wee! Testade att lägga in en modell jag gjorde till en tävling i Trackmania Sunrise, och den funkade med lite modifieringar Har ingen aning om den funkar över internet dock

Här fyrar jag av en fet grind (hrrm.. vi säger så i alla fall)

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=12306

Lägg den i "GameData/Skins/Vehicles/Stadiumcar" tillsammans med de andra zip-filerna. Tänk på att den inte är anpassad rent höjdmässigt, så det kan vara idé att byta kameravy med numpad-knapparna för att se något av banan

Glöm inte att lyssna på tut-ljudet...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fan vad sweet att man fick ett nytt trackmania bara sådär, passa er om ni möter P3ll3F@nt på banan....

Visa signatur

Athlon64 3000+@250x10=2500mhz (ska högre) C7000B-CU| 2x512 Vitesta pc4000 | m-atx MSI K8NM FISRB | Powercolor x800pro VIVO @545/540 | 2x120gb | DVD-RW | Antec Sonata 2 | Superpi 36s

Permalänk
Sötast

Allexz ska ni se på världs topplistan inom kort

*edit*

Puh, nu har jag kört dom 30första banorna.... 28Guld+2 "better than nadeo" (bättre än guld)