Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Call of Juarez allt som GUN inte var? (Västern FPS)

Permalänk
Medlem

Call of Juarez allt som GUN inte var? (Västern FPS)

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

har kollat in spelet nyligt. Verkar jäkligt tufft

nya outlaws?

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

oh nice!
Alla spel har verkligen hoppat långt när det gäller grafik.

Permalänk
Medlem

Drar liv i denna tråden igen då jag hittade en vacker film på FZ.

Titta och njut!

http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/call_of_juarez/coj_atmosp...

Edit: Hitta lite mer filmer på: http://www.callofjuarez.com

Permalänk
Medlem

Har multiplayer också, tack o lov.

Visa signatur

This Thug Life stuff, it was just ignorance. My intentions was always in the right place. I never killed anybody, I never raped anybody, I never committed no crimes that weren't honorable-that weren't to defend myself.

Permalänk

Damn, påminner mig direkt om Outlaws. Så det kan bli skitnice!

Visa signatur

Intel Core i5-3570k @ 3.4GHz | Gigabyte GA-Z77M-D3H | 8GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz | ATI Radeon HD7700 | 1TB Seagate Barracuda | Antec 550W | Swedx 32"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denzillah
Damn, påminner mig direkt om Outlaws. Så det kan bli skitnice!

klart som fan att det påminner om outlaws när det är ett westernspel. Om jag ska vara helt uppriktig tror jag detta kommer bli ett av årets absolut bästa spel. Man är ju en galen präst som spöar skiten ur folk med stolar, kan det bli bättre?

Permalänk

Hm... Använder spelet samma grafikmotor som BF2? Tycker att det ser ut som det...

Visa signatur

CoolerMaster Centurion 532 | Tagan 430W EC | DFI LP UT NF4 Ultra-D | AMD64 3700+ SD BN @ 2915Mhz (Zalman CNPS7000B-Cu) | 2x512MB Kingston DDR400 | Asus Radeon X850PRO PCI-E (Zalman VF700-Cu) | 280GB IDE HDD | SuperPI 29s

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av addebosse
Hm... Använder spelet samma grafikmotor som BF2? Tycker att det ser ut som det...

så sånt kan du se? använder battlefield 2 Chrome graphics engine?

Permalänk
Medlem

nu till den viktigaste frånga, när kommer det?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

september om man litar på gamespot augusti om man litar på pcgamer.

Permalänk
Medlem

vill faan inte veta om spel innan dom kommer, va ju nästan halvvägs till spelbutiken med 5 hundringen i högsta hugg ju

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av farbrorchristian
klart som fan att det påminner om outlaws när det är ett westernspel. Om jag ska vara helt uppriktig tror jag detta kommer bli ett av årets absolut bästa spel. Man är ju en galen präst som spöar skiten ur folk med stolar, kan det bli bättre?

Haha, true.

Detta blir fett som fan!

Visa signatur

Intel Core i5-3570k @ 3.4GHz | Gigabyte GA-Z77M-D3H | 8GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz | ATI Radeon HD7700 | 1TB Seagate Barracuda | Antec 550W | Swedx 32"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av addebosse
Hm... Använder spelet samma grafikmotor som BF2? Tycker att det ser ut som det...

haha skojar du eller ? bf2 motor är ju ett jävla skämt ser ut som teknologo 5 år bakåt i tiden.

Permalänk
Medlem

Weeeoooww! GUN var baa roligt när man fick jaga kossor... Hoppas man hittar fler nöjen i detta spel

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
haha skojar du eller ? bf2 motor är ju ett jävla skämt ser ut som teknologo 5 år bakåt i tiden.

Hehe okej, nu efter att ha tittat på trailern måste jag väl medge att det var ett rätt idiotiskt påstående

Visa signatur

CoolerMaster Centurion 532 | Tagan 430W EC | DFI LP UT NF4 Ultra-D | AMD64 3700+ SD BN @ 2915Mhz (Zalman CNPS7000B-Cu) | 2x512MB Kingston DDR400 | Asus Radeon X850PRO PCI-E (Zalman VF700-Cu) | 280GB IDE HDD | SuperPI 29s

Permalänk
Medlem

Ser nice ut, hoppas det blir bra, till skillnad från GUN...

GUN är det konsoligaste spelet jag nånsin har testat -_-

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nocturne
ftp://ftp.ubi.com/de/callofjuarez/coj_demo_sp_de.zip

tysk demo

VÄNTA ETT TAG HÄR! varför släpper dom en tysk demo nu och en vettig i augusti säg inte att det är en hög med tyskar som sitter och knåpar ihop spelet. Musik kan tyskar göra men spel och film är dom totalt värdelösa på.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av farbrorchristian
VÄNTA ETT TAG HÄR! varför släpper dom en tysk demo nu och en vettig i augusti säg inte att det är en hög med tyskar som sitter och knåpar ihop spelet. Musik kan tyskar göra men spel och film är dom totalt värdelösa på.

Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh?
Spelat FarCry? o.O

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh?
Spelat FarCry? o.O

jag gillar inte sånna spel så jag står fast vid mitt utlande. Altså nutids första person skjutar spel. Jag tittade lite när min bror spelade och det tilltalade mig aldrig

Permalänk
Medlem

öhhh så alla tyskar är bra på musik men kan inte göra spel? konstigt utalande.

aja ska testa demot snart...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
öhhh så alla tyskar är bra på musik men kan inte göra spel? konstigt utalande.

aja ska testa demot snart...

mmm jag menar alla tyskar! *suck* näe klart som fan att jag inte menar alla. Dock har inte tyska spelindustrin bevisat för mig att dom kan göra ett bra spel. Tyska musikindustrin har däremot bevisat att dom kan göra bra musik.

EDIT: körde spelet nyss och det verkar helt ok. Dock är min högstadie tyska alldeles för kass för att jag ska förstå något vettigt men man måste älska språket dom använder sig av när dom helt plötsligt säger miss något-engelskt-namn iställe för att sig frau eller likande + något-engelskt-namn

Permalänk
Medlem

varför tracka ner på tyckar
visst kan dom göra lite fin musik... och jag älskade farcry
men lite skummt är det att dom får ut en demo innan oss ^o)...

aja det ser ju riktigt lovande ut (ävem om jag är lite mer för "moderna" fps ((dock aldrig futuristiska!))

Permalänk
Medlem

Är det här ytterligare ett spel i raden av ut och traska spel?

Visa signatur

Mick

Permalänk
Medlem

Engelsk Call of Juarez-demo hos FZ

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=14460

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pelle!123
Engelsk Call of Juarez-demo hos FZ

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=14460

Stort tack.

Permalänk
Medlem

aha, lite bättre än tyskan jag inte riktigt förstår fastnar dock i det brinnande huset, går ju inte sparka sönder rutorna

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Verkar röjj

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!