Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 4K
jag, jag är jättenöjd med min! (100% ärligt) vilken F/W har du? .. kan ju hålla med om att den är plastig men den är ju underbar iallafall.
min har aldrig startat om eller ngt, enda är när man har installerat program så går det inte att stänga ner "installeraren" :P, det är det ända... är det ngt med du har hafft otur med eller? för jag är _inte_ missnöjd med min!
batteritiden.. jag använder min som mp3 ganska mkt (4-5h/dag) surfar dock inte så mkt, skickar 70sms/Dag och använder den mkt som kamera osv... laddar efter typ 2 dagars användande ... duger för mig ...

Den jag hade var med senaste firmware, alltså v 3.0617.0.6 || 03-05-2006. Plastigheten (framförallt batteriluckan) är ju pinsam i sig, särskilt om man pungat ut 5500kr för den. Men som sagt, det är en småsak i jämförelse med hur buggigt operativet är. Märker du inte att när du går mellan menyer etc. så blinkar menyerna till. Översta "raden" på displayen segar också alltid. I första stund tänkte jag att det inte var så farligt om något inte var helt åtgärdat men ju mer jag satt och testade alla funktioner på mobilen desto mer insåg jag att allt var mycket löst sammansatt (pluggar för övrigt civilingenjör så jag vet vad jag pratar om). Exempel:

Grejjade med korten, försökte lägga in clipart i en tagen bild, då låste sig hela mobilen och jag blev tvungen att på gammalt 3-manér plocka loss batteriet.

Vidare när man bara ska läsa ett längre SMS som man måste scrolla på hänger ju inte ens skärmuppdateringen med. Texten "hackar" nedåt när man scrollar.

På morgonen efter en natt skulle jag kolla meddelanden, då hade allt hängt sig utom "snabbmeny" knappen. Skulle starta om den och då tog det nog en minut för den att komma igång.

För att inte tala om korten den tar. Ser att du själv tagit två kort som du jämför med varandra. Kvalitén är ju så otroligt dålig på Nokian. Man måste väl ha stativ för att det inte ska se suddigt ut

Summan är att jag tycker det är en pinsamt dålig vara av nokia. Dom fick nog mycket skit för att den inte alls var färdig i Q1 som dom först sa. Sedan när den väl kom ut så visar det sig att den är långt ifrån färdig. Stackars folk som sitter med ännu sämre/äldre mjukvara. Behöva skicka in den flera gånger innan den fungerar någorlunda.

Pinsamt Nokia.

Permalänk
Medlem

kallekula12 - gör som jag, kräng din N80 på Blocket jag fick 4300:- för min och köp en K800i istället. Jag fick min igår och det är en grym mobil! Kvalitetskänslan är grym och den hänger sig inte. Batteritiden är betydligt bättre även.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kallekula12
Den jag hade var med senaste firmware, alltså v 3.0617.0.6 || 03-05-2006. Plastigheten (framförallt batteriluckan) är ju pinsam i sig, särskilt om man pungat ut 5500kr för den. Men som sagt, det är en småsak i jämförelse med hur buggigt operativet är. Märker du inte att när du går mellan menyer etc. så blinkar menyerna till. Översta "raden" på displayen segar också alltid. I första stund tänkte jag att det inte var så farligt om något inte var helt åtgärdat men ju mer jag satt och testade alla funktioner på mobilen desto mer insåg jag att allt var mycket löst sammansatt (pluggar för övrigt civilingenjör så jag vet vad jag pratar om). Exempel:

Grejjade med korten, försökte lägga in clipart i en tagen bild, då låste sig hela mobilen och jag blev tvungen att på gammalt 3-manér plocka loss batteriet.

Vidare när man bara ska läsa ett längre SMS som man måste scrolla på hänger ju inte ens skärmuppdateringen med. Texten "hackar" nedåt när man scrollar.

På morgonen efter en natt skulle jag kolla meddelanden, då hade allt hängt sig utom "snabbmeny" knappen. Skulle starta om den och då tog det nog en minut för den att komma igång.

För att inte tala om korten den tar. Ser att du själv tagit två kort som du jämför med varandra. Kvalitén är ju så otroligt dålig på Nokian. Man måste väl ha stativ för att det inte ska se suddigt ut

Summan är att jag tycker det är en pinsamt dålig vara av nokia. Dom fick nog mycket skit för att den inte alls var färdig i Q1 som dom först sa. Sedan när den väl kom ut så visar det sig att den är långt ifrån färdig. Stackars folk som sitter med ännu sämre/äldre mjukvara. Behöva skicka in den flera gånger innan den fungerar någorlunda.

Pinsamt Nokia.

Visst har den sina svagare sidor, men jag ser ingen anledning till att inte rekommendera den.
Att menyerna "blinkar" ibland stör mig inte, men det ser naturligtvis inte snyggt ut. Likaså batteriluckans glapp, men tänker man inte på det störs man inte.

Inga problem alls med låsningar, och då menar jag det verkligen. Kameran är dålig i sämre ljusförhållanden, annars är den som jag förväntat mig av en mobilkamera. Vill jag ha riktigt bra bilder använder jag digitalkameran...

Batteritiden är 1,5 - 2 dagar för mig. Använt radion/musikspelaren kanske 2-4 h då, skickat några meddelanden, samtalat 30-60 min, surfat (via WLAN och GPRS (3G)) kanske 20 min, tagit några bilder, allmänt bläddrat runt i menyerna och lekt med lite program.

Jag är nöjd och vad gäller mjukvaran lär den optimeras med kommande firmwares. Visst vill man gärna ha en färdigutvecklad/optimerad produkt när man köper något, men nuförtiden är det tyvärr sällan fallet (när det gäller tekniska prylar - allt från bilar och mobiler till datorspel...).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanel
Visst har den sina svagare sidor, men jag ser ingen anledning till att inte rekommendera den.
Att menyerna "blinkar" ibland stör mig inte, men det ser naturligtvis inte snyggt ut. Likaså batteriluckans glapp, men tänker man inte på det störs man inte.

Inga problem alls med låsningar, och då menar jag det verkligen. Kameran är dålig i sämre ljusförhållanden, annars är den som jag förväntat mig av en mobilkamera. Vill jag ha riktigt bra bilder använder jag digitalkameran...

Batteritiden är 1,5 - 2 dagar för mig. Använt radion/musikspelaren kanske 2-4 h då, skickat några meddelanden, samtalat 30-60 min, surfat (via WLAN och GPRS (3G)) kanske 20 min, tagit några bilder, allmänt bläddrat runt i menyerna och lekt med lite program.

Jag är nöjd och vad gäller mjukvaran lär den optimeras med kommande firmwares. Visst vill man gärna ha en färdigutvecklad/optimerad produkt när man köper något, men nuförtiden är det tyvärr sällan fallet (när det gäller tekniska prylar - allt från bilar och mobiler till datorspel...).

Det finns ingen perfekt mobil anser jag, däremot har just N80 några fel som är dealbreakers. I första hand tänker jag på den dåliga slidern och att mobilen gärna öppnar sig i fickan, batteritiden är riktigt usel, ANVÄNDER du verkligen din mobil (dvs ringer) så är det svårt att få en hel dags batteritid.

De övriga småirriterande sakerna varav en hel del säkert fixas i framtida firmwareuppdateringar gör ju inte att N80 hamnar i bättre dager precis.

Låsningar hade jag faktiskt bara en enda, och det får anses helt normalt för en ny och inte färdigutvecklad Symbiantelefon, men på det stora hela är detta enligt mig en riktig fanboy-mobil, du måste verkligen gilla Nokia, Symbian och WLAN för att kunna försvara denna mobil för dagligt normalt bruk. Apropå WLAN, det var jättekul de första tre dagarna, sen inte mer...

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doolar
...på det stora hela är detta enligt mig en riktig fanboy-mobil, du måste verkligen gilla Nokia, Symbian och WLAN för att kunna försvara denna mobil för dagligt normalt bruk. Apropå WLAN, det var jättekul de första tre dagarna, sen inte mer...

Kan erkänna att jag aldrig ägt några andra än Nokiamobiler, pga att jag alltid gillat tekniken, designen och interfacet/OS (även innan Symbian) i/på dem. Andra märken har inte haft tillräckligt instressanta/bra alternativ.
WLAN använder jag dagligen och kommer så fortsätta göra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanel
Kan erkänna att jag aldrig ägt några andra än Nokiamobiler, pga att jag alltid gillat tekniken, designen och interfacet/OS (även innan Symbian) i/på dem. Andra märken har inte haft tillräckligt instressanta/bra alternativ.
WLAN använder jag dagligen och kommer så fortsätta göra.

Glädjer mig att du är nöjd med luren iallafall, hoppas att det fortsätter så! Alla är vi ju olika också med vad vi vill ha i en mobil och vad vi värdesätter mest. För mig är prylfaktorn hög, men jag offrar hellre WLAN för lite mer batteritid.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doolar
Glädjer mig att du är nöjd med luren iallafall, hoppas att det fortsätter så! Alla är vi ju olika också med vad vi vill ha i en mobil och vad vi värdesätter mest. För mig är prylfaktorn hög, men jag offrar hellre WLAN för lite mer batteritid.

Bara för det finns Wlan behöver man ju inte använda det
Tycker N80 är grym. Fast min N70 känns mer kvalitet än N80 om man ser till känslan i handen.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Bara för det finns Wlan behöver man ju inte använda det
Tycker N80 är grym. Fast min N70 känns mer kvalitet än N80 om man ser till känslan i handen.

Nej det är ju sant, men det känns som att mycket har offrats för att peta in så mycket som möjligt i N80. Det är det som är dealbreakern för mig, jag tar hellre lite mindre av alla funktioner för att få lite mer stabilitet/batteritid/kvalitét.

Jag hymlar inte, JAG köpte fel mobil från början och försöker bara poängtera mina erfarenheter så att inte fler likasinnade gör samma misstag.

Jag håller med dig om N70, den skramlar ju tex inte, känns betydligt bättre hopsatt.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

men vad gör ni när den hänger sig ?! den har aldrig hängt sig .. den "laggar" inte vid långa sms, har ca 200 å jämföra med liksom, det ända dåliga (eftersom jag lärt mig mkt nu ) är att det är segt när man öppnar luckan för bakrundsljuset ska vakna ang. bilderna, hur bra ljusförhållanden var det på de 2 bilderna? och eftersom jag kör på 0.3/1Mpix så blir bilderna bra då det inte tar lika lång tid för den att "snappa" kortet

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk

Nej, jag menar inte att man absolut INTE ska köpa N80. Gillar man den så varför inte. Det var mina personliga åsikter om den jag ventilerade. Precis som skrivs tidigare verkar det som man klämt in så mycket som möjligt i den utan att egentligen tänka på att det ska vara funktionellt. Eller som den också beskrivs; en riktig fanboy-mobil. Synd för jag har sett fram emot N80 sedan jag först hörde talas om den för 7-8 månader sedan.

Själv skickar jag tillbaka den till katching.se, man har ju ångerrätt i 14 dagar.

Ljusförhållanden på de korten? Mja, kan den inte ta kort i vanligt dagsljus så är det väl ett ännu värre problem.

WLAN är en schysst grej och kommer garanterat komma i fler och fler mobiler framöver. Det var väl det enda jag tyckte var bra med N80. Men tyvärr är batteriet inte alls anpassat till WLAN-användandet.

Det blir en K800i istället och eventuellt en macbook senare

Permalänk

Jag har beställt en N80 som ska komma nu under veckan. Jag är redan lite tveksam. Men om jag inte är nöjd kommer jag helt enkelt skicka tillbaka och sedan köpa en P990i istället. Sony Ericsson K800i är inte ens aktuell, tycker den är alldeles för tråkig.

Antingen P990i eller en ny Nokia smartphone som är mindre buggig, Kanske N73 eller något.

Men jag har inte så höga krav. Jag har en polare som inte har några problem alls med sin telefon. Alltså mjukvara. Den har bara stängt ned webbläsaren EN gång när han surfade på tunga sidor och hade mp3 på samtidigt.

Det bryr jag mig inte om då jag förmodligen inte kommer surfa och lyssna på musik samtidigt, jag hade w800i och det räckte med att jag startade Opera mini för att musiken skulle hacka och ha sig.

Det enda som kan få mig att skicka tillbaka den är om slidern är FÖR glapp eller om mjukvaran är ett måndagsex som buggar som satan.

Sen har jag hört att slidern beror en del på färgen på mobilen. Jag har beställt den silvriga då jag tycker min polares svarta ser plastig ut. Dsessutom läser jag lite på forumen att den silvriga har mindre problem med slidern.

jag kommer mest använda mp3 och småpilla på webbläsarn.

Permalänk

Vill på inget sätt förstöra ditt köp, utan du ska givetvis bilda din egen uppfattning men jag hade den silvriga. Tyckte du den svarta ser plastig ut så vänta bara

Sedan måste jag också säga att slidern kändes aldrig bra. Dem blev för tjock av det på något vis när man skulle ringa. Clamshell halveras ju i alla fall när man ringer. Visserligen upplevde jag inget större glapp i slidern själv men batteriluckan var ju ett rent skämt.

Egentligen skulle jag vilja ha en smartphone med WLAN men det verkar inte finnas någon alls som är bra och stabil. Har kikat lite på Siemens kommande T830 som ju har allt och lite till (om man jämför med N80) men det finns inget datum och jag är rädd för var priset kommer hamna. Så eventuellt köper jag en säker och stabil SE i väntan på bättre tider. Det märks att N80 är en av de första i sitt slag. Tyvärr.

Permalänk

Kallekula//

Jag bryr mig inte så mycket om pengarna liksom. Lämnar bara tillbaka den om den inte är bra.

Kikar lite på P990i faktiskt. Har W-lan och en hel del annat, Dock har den skjutits upp så mycket nu att den känns inte lika het som för 6 månader sedan.. Då hade den varit banbrytande, nu är den mer.. komplett men inte utstickande.

N93 har jag funderat på, då har mycket av tekniken i N80 testats och förbättrats, men den är verkligen i största laget.
N73 verkar kul också, saknar dock W-lan på den även om det kankse inte är något mördande viktigt, men ändå kul att kunna ha om det nu börjar finnas på allt fler mobiler.

Men förhoppningsvis får jag helt enkelt ett bra ex av N80. känns lite som lotto nästan. ska det inte behöva göra!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kavehsmina
Kallekula//

Jag bryr mig inte så mycket om pengarna liksom. Lämnar bara tillbaka den om den inte är bra.

Kikar lite på P990i faktiskt. Har W-lan och en hel del annat, Dock har den skjutits upp så mycket nu att den känns inte lika het som för 6 månader sedan.. Då hade den varit banbrytande, nu är den mer.. komplett men inte utstickande.

N93 har jag funderat på, då har mycket av tekniken i N80 testats och förbättrats, men den är verkligen i största laget.
N73 verkar kul också, saknar dock W-lan på den även om det kankse inte är något mördande viktigt, men ändå kul att kunna ha om det nu börjar finnas på allt fler mobiler.

Men förhoppningsvis får jag helt enkelt ett bra ex av N80. känns lite som lotto nästan. ska det inte behöva göra!

Det finns kanske en anledning till att P990i har dröjt så länge. SonyEricsson stressar inte ut något bara för sakens skull, dom levererar kvalitet och inte kvantitet som nokia gör. Det är för mig uppenbart att Nokia stressat ut mobilen för att vara först med en telefon i denna klassen. Resultatet svarar för sig självt. Med en enkel sökning på google hittar man flertalet forum som klagar på N80 och där folk vill byta. Till och med svenska blocket har haft en rejäl omsättning

Skickade i alla fall tillbaka idag. Enligt Katshing är jag inte ensam.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kallekula12
Det finns kanske en anledning till att P990i har dröjt så länge. SonyEricsson stressar inte ut något bara för sakens skull, dom levererar kvalitet och inte kvantitet som nokia gör. Det är för mig uppenbart att Nokia stressat ut mobilen för att vara först med en telefon i denna klassen. Resultatet svarar för sig självt. Med en enkel sökning på google hittar man flertalet forum som klagar på N80 och där folk vill byta. Till och med svenska blocket har haft en rejäl omsättning

Skickade i alla fall tillbaka idag. Enligt Katshing är jag inte ensam.

Hehe ja du menar kvalitet som K700ans batteritid vid släpp, K750ns alla mjukvarufel som listade över 100 sidor snack på esato och W800ans problem med korrupt musik när det ju pinsamt är en musikmobil osv osv osv. SE är inte bättre, tro mig
M600 verkar ha haft mycket problem den med så tro inte att P990 är felfri. Nytt UIQ OS i ny produkt kan jag lova leder till missar.

Jag kan hitta massor med klagomål på vilken mobil du än nämner

Samsung T830? Hittar inte ett dyft om den så den släpps ju knappast än på länge?

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk

Nej inte samsung T830. Fujitsu-Siemens T830 ... även kallad LOOX 830. Ska enligt deras och en mängd andra sidor komma i slutet av juli. Fast det tror jag på så mycket jag vill. Verkar vara en bra smartphone dock...

Den enda SE-telefon jag har hört som skulle vara kass vid lansering är W800i som inte ens kunde spela musik med första F/W :D.

Givetvis är det så att varken SE eller Nokia är helt felfria. Men jag måste säga att jag har en klar känsla att Nokia är den sämre av dom två i vilket fall som helst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kallekula12
Nej inte samsung T830. Fujitsu-Siemens T830 ... även kallad LOOX 830. Ska enligt deras och en mängd andra sidor komma i slutet av juli. Fast det tror jag på så mycket jag vill. Verkar vara en bra smartphone dock...

Den enda SE-telefon jag har hört som skulle vara kass vid lansering är W800i som inte ens kunde spela musik med första F/W :D.

Givetvis är det så att varken SE eller Nokia är helt felfria. Men jag måste säga att jag har en klar känsla att Nokia är den sämre av dom två i vilket fall som helst.

Ok, då har du inte hört mycket :). SE har haft grymma FW fel och joysticksproblemen som härjat från T610 ända tills K750 och idag kan du omöjligt missat?
Nå väl, Nokia är inte felfria och inte SE heller. Enligt rapporter som gjorts så har samsung bäst kvalitet följt av Nokia. SE kom på 3e eller 4e plats.
Jag själv sitter på service och har gaaanska bra insyn i vad som händer med telefonerna

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk

Kallekula//

har du defenitivt en poäng i med stressandet. Men det är skönt att man har ångerrätt iallafall! Så kan man knepa och knåpa i några dagar innan man bestämmer sig. Jag förväntar mig att SE är perfekt med sin P990i. Det är enda telefonen jag kan ätnka mig köpa ifrån de. Har haft enorma problem med både K750, W800i och innan t610. Trots ständiga uppdateringar osv. Har gett mina chanser till SE. Endats p990i som jag kan tänka mig.

Permalänk
Hedersmedlem

haha p990 kommer att ha feta FW fel när den släpps

Permalänk
Medlem

Beställt en med,får se hur kvaliten är annars skickar jag tillbaka den. Velade mellan n80 och k800. hoppas man blir nöjd bara

Permalänk

jag fick äntligen tillbaka pengarna för N80:n idag. Beställde en k800i på stört. Ska bli skönt med lite kvalité nu.

Permalänk
Medlem

Fick min igår och första intrycket var wow va liten den va,trodde den skulle vara större. Förstår inte dom som klagar på storleken,den är ju inte alls stor och tjock.

Batteri luckan va perfekt inget glapp eller så,slidern lika så perfekt. Men ETT stort fel den är ju för lätt åker ju upp i fickan inte bra nokia,borde varit mer distinkt som ett knäpp liksom.

Skärmen är den undebaraste jag sett riktigt nice,färgerna och upplösningen och att den sitter lite insjunken är kanon.

Wlanet funkar perfekt med inga problem med låsningar heller,eftersom detta är min första symbian telefon måste jag säga att den imponerar. Inte alls segt tycker jag.och att det flimrar till i övre bildkant är ju för att upplösnngen ändras. Ikonerna upptill blir ju mindre när man går in i menyn.

Mp3 spelaren tycker jag funkar riktigt bra,inte samma djupa bas som i w810 jag hade innan men det duger.

+Skärmen
+Knappsatsen
+Formatet
+Wlan
+Anslutnigsmöjligheter
+Meny systemet
+Hjälpsystemet
+Den är snygg
+ljudet är tiktigt bra

-Priset 5500kr
-Att klockan i standby läget syns knappt
-Slider (den åker upp i fickan)
-Knapplåset (åker inte på själv irreterande)(tack kanel funkar bra nu)
-Kameran (Riktigt dåliga bilder kass helt enkelt)
-Att jag eventuellt skickar tillbaka den (känns tungt men slidern förstör hela telefonen)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zoobo
-Knapplåset (åker inte på själv irreterande)

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=662...

Permalänk

Finns det inget som låser sig så fort man trycker ner slidern?
Jag vill slippa trycka på "ja" varje gång.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
Finns det inget som låser sig så fort man trycker ner slidern?
Jag vill slippa trycka på "ja" varje gång.

Nej, men mLock finns som du kan lägga som genväg på exempelvis höger valknapp. http://www.allaboutsymbian.com/software/item/mLock.php

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zoobo
Fick min igår och första intrycket var wow va liten den va,trodde den skulle vara större. Förstår inte dom som klagar på storleken,den är ju inte alls stor och tjock.

Batteri luckan va perfekt inget glapp eller så,slidern lika så perfekt. Men ETT stort fel den är ju för lätt åker ju upp i fickan inte bra nokia,borde varit mer distinkt som ett knäpp liksom.

Skärmen är den undebaraste jag sett riktigt nice,färgerna och upplösningen och att den sitter lite insjunken är kanon.

Wlanet funkar perfekt med inga problem med låsningar heller,eftersom detta är min första symbian telefon måste jag säga att den imponerar. Inte alls segt tycker jag.och att det flimrar till i övre bildkant är ju för att upplösnngen ändras. Ikonerna upptill blir ju mindre när man går in i menyn.

Mp3 spelaren tycker jag funkar riktigt bra,inte samma djupa bas som i w810 jag hade innan men det duger.

+Skärmen
+Knappsatsen
+Formatet
+Wlan
+Anslutnigsmöjligheter
+Meny systemet
+Hjälpsystemet
+Den är snygg
+ljudet är tiktigt bra

-Priset 5500kr
-Att klockan i standby läget syns knappt
-Slider (den åker upp i fickan)
-Knapplåset (åker inte på själv irreterande)(tack kanel funkar bra nu)
-Kameran (Riktigt dåliga bilder kass helt enkelt)
-Att jag eventuellt skickar tillbaka den (känns tungt men slidern förstör hela telefonen)

Vänta bara... mitt intryck var ungefär som ditt i början. Men efter ett dygn märkte jag hur batteritiden, slöa symbian och i allmänhet en icke-färdig mobil började gå mig på nerverna. Som tur var hade jag inte tagit av plastskydden så jag kunde skicka tillbaka den utan problem. Men tänk va sur jag hade blivit om jag inte kunde göra det längre, eller om jag beslutat att ha kvar den. Den hade ju inte hållt i fickan i mer än ett halvår. Inte med den konstruktionen.

Permalänk

hur ofta byter ni telefoner egentligen?
Jag e iaf nöjd med min N80, kameran använder jag inte så ofta för jag har digital systemkamera...

Visa signatur

kan lite av varje

Permalänk
Medlem

Skriver detta inlägg med mobilen... Webb browsern är en riktig upplevelse altså snabb och lättanvändlig :)tror dock att jag är inne på gprs eller wap =/ för det stog "ansluter till vodafone" när jag startade å jag fick inte välja nånting "/ hjälp mig om jag gjort ngt fel, tack

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 4K
Skriver detta inlägg med mobilen... Webb browsern är en riktig upplevelse altså snabb och lättanvändlig :)tror dock att jag är inne på gprs eller wap =/ för det stog "ansluter till vodafone" när jag startade å jag fick inte välja nånting "/ hjälp mig om jag gjort ngt fel, tack

Gjort något fel? Du kan ställa in att den ska fråga vilken anslutning som ska gälla varje gång du startar "Webb", i inställningarna för programmet.

Permalänk
Medlem

ok, Tack =), men tror du den tog ´WLan då eller? för det finns wlan där jag satt

*EDIT* tror inte den gjorde det = / , för den va inställd på "Användardefinierad" -> "Vodafone internet" ... aja nu är det rätt inställt ... Tipps till alla med Symbian 9.1 mobiler, I-Phone där finns alla spel och apps som läggs upp i princip :D.

vet nån hur man gör egna Java spel ? isf säg vad programet heter

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |