Permalänk

Nfsu 2

Hej!

blev sugen på att lira Need for speed underground 2 igen, orkar dock inte börja om så undrar om nån vill va snäll och skicka sin save fil. eller finns de nåt annat sätt och få tag på en save fil som är "klar"?.

Visa signatur

P4 Prescott 560 - 2gb DDR2 533 - Asus 6800Ultra - 1x160 1x250 1x300GB Hd - HP L2335 TFT 23" - /skutte

Permalänk

Sök på google. kanske finns något där

Permalänk
Medlem

Jag slänger också in en fråga.
I drift va kör ni för bil och vilka inställningar delar mm?
Körde på nätet för ett tag sen och alla bra körde golfen, men ingen ville ju säga vilka delar osv dom hade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av criller
Jag slänger också in en fråga.
I drift va kör ni för bil och vilka inställningar delar mm?
Körde på nätet för ett tag sen och alla bra körde golfen, men ingen ville ju säga vilka delar osv dom hade.

Golfen är ju framhjulsdriven :kokosboll

Ne fan, det ska vara en mustang med allt trim, sämsta greppet bak och en efterbliven effektkurva så all effekt kommer direkt :tummenupp

Eller en supra med likadana inställningar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
Golfen är ju framhjulsdriven :kokosboll

Ne fan, det ska vara en mustang med allt trim, sämsta greppet bak och en efterbliven effektkurva så all effekt kommer direkt :tummenupp

Eller en supra med likadana inställningar

Har du kört de på online nån gång? Då kör ungefär alla bra med golfen och driftar hela banan och får nån miljon poäng:E

Permalänk
Medlem

Aa men det beror på vad man vill få ut på det.. Dem flesta tycker det är snyggare att glida med bakhjulsdriven bil och en del fram..
Annars är nog det nog lättare på nfsu att hantera en fram bil i drift..

Visa signatur

Xbox Live Gamertag - decaar
Zepto Mythos !

Permalänk
Medlem

Hittade det här när jag sökte på google:

http://www.gamewinners.com/pcsave.php?file=pcneedspeedundergr...

Saved game file: All areas, cars, and parts unlocked

Download here: http://www.gameadvice.com/save/pcneedspeedunderground2.rar

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Jag kan köra vad som hellst med alla bilar.

Dock så är skyline och Rx-7an helt galna när det gäller drifting.
Miatan e ganska galen åxå.

Sladdar runt över hela skiten och får massvis med fina poäng

Mustangen låter bara fränt, men den e jefla kass annars.

Delar? Bästa?
Inställning: vanlig. pillar inte på dedär för jag märker ingen som hellst skillnad.

edit: testade savegame filen och den funkar inte förmig,.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem

Hej, lirar nfsu2 hela tiden! skit roligt med mitt gf 4, eftersom de "snyggaste effekterna inte funkar . tycker det ser bättre ut utan effekterna.

själv så pillar jag som tusan med ecun, turbon och fjädringen växellådan är också bra att pilla i.

t.ex på streetx banor, de är ju fulla av skarpa svängar och små raksträckor, tror någon att det är bra med hög toppfart där? nä skulle inte tro det, full axx som gäller.

kan ta och lägga upp en rulle här så får ni se lite åk

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noxxer
Jag kan köra vad som hellst med alla bilar.

Dock så är skyline och Rx-7an helt galna när det gäller drifting.
Miatan e ganska galen åxå.

Sladdar runt över hela skiten och får massvis med fina poäng

Mustangen låter bara fränt, men den e jefla kass annars.

Delar? Bästa?
Inställning: vanlig. pillar inte på dedär för jag märker ingen som hellst skillnad.

Dom bra kör hela "banorna som går nerför en lång backe" på samma drift... dom backar så att dom har igång en drift på startlinjen som dom sen håller till målgång... Och jag har aldrig sett någon med nån av dom "bra" bilarna fått några högre poäng.
Skulle tro att de har med hastigheten. En skyline eller liknande går för fort efter ett tag medans golfen behåller en hastighet man har kontroll i.

Permalänk

Hade varit kul att se en film när de kör en hel sån barna med samma drift.

Permalänk
Medlem

Bara fördet ska jag försöka spela in när jag drifta isåfall

men tyvärr så sjunker min fps rejält när jag annvänder fraps och det blir mkt svårt att köra då.

Och på min pc har jag inte ens klarat spelet men på familje datorn har jag klarat det runt 10 gånger

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av criller
Jag slänger också in en fråga.
I drift va kör ni för bil och vilka inställningar delar mm?
Körde på nätet för ett tag sen och alla bra körde golfen, men ingen ville ju säga vilka delar osv dom hade.

Audi TT är för...annat härlig att drifta med

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noxxer
Bara fördet ska jag försöka spela in när jag drifta isåfall

men tyvärr så sjunker min fps rejält när jag annvänder fraps och det blir mkt svårt att köra då.

Och på min pc har jag inte ens klarat spelet men på familje datorn har jag klarat det runt 10 gånger

kör en hel bana, sen spelar du bara in replayen. då ser man visseligen inte om du klarar en helbanedrift men då blir du iaf inte störd när du lirar.

här kommer min video

innehåller min supra och rx-7an med galet axx 0-300 på 7 sec

http://video.google.com/videoplay?docid=9170109756386069552

hope you like it

[OBS] Det ser mycket snyggare ut om ni tankar ner filmen istället för att kolla på den på webben [OBS]

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
kör en hel bana, sen spelar du bara in replayen. då ser man visseligen inte om du klarar en helbanedrift men då blir du iaf inte störd när du lirar.

här kommer min video

innehåller min supra och rx-7an med galet axx 0-300 på 7 sec

http://video.google.com/videoplay?docid=9170109756386069552

hope you like it

[OBS] Det ser mycket snyggare ut om ni tankar ner filmen istället för att kolla på den på webben [OBS]

Snygg bil du fått till

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Snygg bil du fått till

jaa tackar

mm tycker själv att jag fått till supran ganska bra
dessutom har den halaste bakdäcken

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

hehe. har inte klarat spelet på min burk så jag har ganska kassa delar.

Men men. Kan inte köra replays för jag har ett inbäddat fusk i nfsu2 för det är så jävla lamt att köra utan för jag klarat spelet så jefla många gånger.

Ska klippa ihop filmen nu. Blev lite blandad körning

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem

Måste bara klämma in en fråga, ska det regna i NFS Most Wanted hela tiden?
Kör på Xbox och det blir skittråkigt att köra när det är så tråkig "värld".

Permalänk
Medlem

Nej det ska inte regna hela tiden, det finns trainers på nätet där du kan ställa in så att det aldrig regnar . vet dock inte var de finns.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
Nej det ska inte regna hela tiden, det finns trainers på nätet där du kan ställa in så att det aldrig regnar . vet dock inte var de finns.

På Xboxen verkligen?

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk

Jag tycker att Honda Civic är en väldigt kul bil att drifta med, fastän den är framhjulsdriven.

Fast den bästa bilen av alla är Toyota Corolla GTS (AE86). Har lyckats ställa in Suspension på den, så att man har väldigt bra grepp oavsett vart man kör.

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Phanteks P600S
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Medlem

Haha jo..

Corollan e helt sjuk.
Man känner ganska klart i spelet att den inte är specielt teknisk som ovriga bilar.

Rolig bil i verkligheten åxå.. kung på drifting i Japan.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spunk92
På Xboxen verkligen?

heh ojsan märkte inte att de va till xbox

Noxxer hur blir det med din rulle nu då ? rappa på

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Jag kör med subarun eller auti tt. Fyrhjulsdriften är så himla skön på drift banor, bara att gasa och svänga. Går få såna långa och sköna ställ också, bakhjulsdrivna känns stela på nåt sätt...

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish_Phoenix
Jag kör med subarun eller auti tt. Fyrhjulsdriften är så himla skön på drift banor, bara att gasa och svänga. Går få såna långa och sköna ställ också, bakhjulsdrivna känns stela på nåt sätt...

De e ju fusk att drifta om man har kraft på framhjulen de e ingen riktig drift då
man kan ju kommer ur vilken knipa som helst om man har kraft på framhjulen

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kan slänga in ett par av sina egna låtar i EA's tracklist? Hade ju varit toppen då ju!

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk

Ni sa att man kunde ladda hem 100% save file men ja fatta inte riktigt hur man får in den i spelet :/ plz hjälp mig ?

Permalänk
Medlem

fick du inte med en readme fil eller nåt?

NFSU2 har ganska korkat sett att spara save filer, de ligger i Documents and settings > Lokala inställningar > (antagligen NFS )

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

nej det finns ingen readme i den rar fil daVani länkade...
hittar fortfarande inte save filen :/

Permalänk
Medlem

Jag kör Rx-7:an som är helt sjuk en fråga bara? kan någon förklara hur man fixar trimmet så att man får fram maximal effect. Alltså inställningar på växellåda ecu och turbo? (ps2)