Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Permalänk
Inaktiv

200 kbs på fz som inloggad

Permalänk
Medlem

Wunderbart! Fick ut ca 50kb/s från FZ ;P

Permalänk
Medlem

Bra, då är den klar efter Prison Break!

Hastigheten sjunker stadigt, kanske klar efter Prison Break!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Men vafan! så typiskt! Får ett Dx9 error bär jag testar att starta det. Har testat att installera nyaste Dx9 från MS men den säger att jag har nyaste redan.

Nån som hunnit få ned det och testat med Vista???

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Inaktiv

Fileplanet subscriber var itne mkt o hänga i granen, 275kbs just nu, aja fick länken av en snubbe som e subscirber så jag klagar inte.

Permalänk
Medlem

15 minuter kvar i den här takten! Kom igeeen nu!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Men vafan! så typiskt! Får ett Dx9 error bär jag testar att starta det. Har testat att installera nyaste Dx9 från MS men den säger att jag har nyaste redan.

Nån som hunnit få ned det och testat med Vista???

Du postade samma inlägg på piratebay. Jag får bara max 50 Kb\s på piratebay medans jag har 70 Kb\s på FZ

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Senast jag spelade RTS var när TS kom. Ska bli kul att testa ett igen.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Skriv vad ni tyckte :). Håller på och sätter ihop en burk nu men blir inte klar förren imorgon (vatten och custom chassi) så kan inte testa nu. Är den verkligen bättre än Sup. Commander? Tror jag inte iaf men vill höra era åsikter :).

Permalänk
Medlem

Yes! Tankar snart från FZ.

Äntligen är det släppt efter flera års väntan

Permalänk
Inaktiv

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej nu går de i 160 kbs =/

Jag vill ju testa ikväll >.<

Permalänk

Hmmm, börjar med det positiva: funkar bra med vista 64, C2D@3.2Ghz, 7600GT kort i 1920 * 1200
Men spelet var väl inget att hurra över. Snyggt men trist

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Du postade samma inlägg på piratebay. Jag får bara max 50 Kb\s på piratebay medans jag har 70 Kb\s på FZ

Det suger ju jag uppar för allt min lina är värd, ligger 3,3 mb/s.

Jag fick det att funka, tricket var att ta ned DX9 & installera, inte köra med webupdate som MS ville.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

2h kvar
150kb/s

Permalänk
Permalänk
Medlem

Har kört igenom det nu. Helt ok. Bra kvalitet på filmsekvenserna.

Visa signatur

ASrock P55 Extreme | i7 870 @ 3.6GHz | 4GB | Gigabyte GTX 460 OC | 2,06TB| Corsair 620W och Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Jag seedar på TPB i 10,5MB/s en stund till

Permalänk

min windows partition är för liten hur ändrar man vart demot ska lägga filerna innan de installerar?

behöve få den att packa upp på en större partition

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Jag gillade det! Har bara kört första och enda uppdraget än så länge men ion cannon var fet minst sagt och filmsekvenserna före/efter uppdragen av hög kvalité! Och det är viktigt, har alltid gillat det hos C&C-serien

Bra som förväntat!

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Gillar det stenhårt Bra grafik tycker jag, bra filmer och story.. Riktigt mysigt.. Men jäklar det är rätt svårt tycker jag ändå. Är inte helt rutinerad numera men på normal fick jag en jäkla match av datorn på Alexandria banan! Riktigt härligt.

Känns helt rätt att enheterna är i grupper numera, och jag måste säga att Nods byggnader verkligen är skitsnygga.. Riktigt hett faktiskt!

Kan tänka mig att det blir riktigt roliga och hektiska multiplayer matcher.. Inge mer antingen tokrush-innan-motståndaren-hinner-med-vinna-precis-på-gränsen eller sega utdragna 30000 mammoth tanks etc. Här blir det en riktigt kalasfight! Ska bli sjukt kul att spela online!

Edit:
Måste skriva lite till Ingame-menyerna är så snygga så jag tror att jag håller på att avlida.. Den där jordgloben som är i huvudmenyn ger en känslan att man sitter på GDI space station. Spelet flyter superbt även på max allt och i 1650x1050 (eller vad det är) på min 21" skärm.. Ser så vackert ut allting, och det är mycket små mysiga detaljer. Ion cannon var grymt häftig också, hoppas däremot att den inte är allt för lätt att använda i multiplayer. Märkte dock att med lite smart emp:ande så kan man strategiskt slå ut motståndarens laser-turrets etc..

Wow.. Bara wow

En fråga också: Det är en mellanblond kille med halvlångt hår med i en Nod film som visas någonstans, är det snubben som spelar Sawyer i Lost? Det är sjukt likt i alla fall.

Permalänk
Medlem

Det enda jobbiga är att defaultknappen för att flytta enheter är höger musknapp. Är van vid vänster.

Visa signatur

ASrock P55 Extreme | i7 870 @ 3.6GHz | 4GB | Gigabyte GTX 460 OC | 2,06TB| Corsair 620W och Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

o här satt jag o slö spelade painkiller för jag bara hade så förbannat tråkigt.. sen när man e på väg i säng så ser man det här,,,

klart om en 20 min.. hmmm

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thimzor
Det enda jobbiga är att defaultknappen för att flytta enheter är höger musknapp. Är van vid vänster.

Håller med.. Är nog en hel del prylar som kommer behöva vänjas om. Har inte lirat sådär extremt mycket sedan Tiberian Sun, så det är nog en hel del som måste korrigeras och vänjas om

Gillar dock kontrollsystemet med den nya sidebaren, är säkert jättebra när man väl lärt sig det Lite fumligt nu i början bara.

Permalänk
Medlem

enda jag e orolig över är att min burk inte ska palla det
Athlon 64 3000+
1.5GB ram
Geforce 6600 128MB

Vad tror ni?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
En fråga också: Det är en mellanblond kille med halvlångt hår med i en Nod film som visas någonstans, är det snubben som spelar Sawyer i Lost? Det är sjukt likt i alla fall.

Japp det är Sawyer Rätt skoj att han är med!

Gillade också menyerna, speciellt main menu. Hela känslan av spelet är bara sååå C&C...Nästan så man får nostalgi! Känner på mig att jag kommer gilla detta mer än Generals.

Även "dator-rösterna" är välgjorda och bra. Motorn verkar också bra, inga problem med allt på max, får se hur det flyter med lite fler enheter på kartan

Jag säger bara; KÄNSLA!

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben

Japp det är Sawyer från Lost

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
min windows partition är för liten hur ändrar man vart demot ska lägga filerna innan de installerar?

behöve få den att packa upp på en större partition

högerklicka den här datorn, in i avancerat ,miljövariabler och ändra båda temp filerna, men återställ dom sedan till vad dom är från början.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
Japp det är Sawyer Rätt skoj att han är med!

Gillade också menyerna, speciellt main menu. Hela känslan av spelet är bara sååå C&C...Nästan så man får nostalgi! Känner på mig att jag kommer gilla detta mer än Generals.

Även "dator-rösterna" är välgjorda och bra. Motorn verkar också bra, inga problem med allt på max, får se hur det flyter med lite fler enheter på kartan

Jag säger bara; KÄNSLA!

Håller med dig! Grymt bra C&C känsla faktiskt, giller det verkligen. Tyckte Generals var kul, men storyn och inriktningen var inte alls var jag önskade mig av ett C&C spel. Här har man det bästa av Generals gameplay och har gjort det till vad jag hoppades att Generals egentligen skulle ha blivit - en C&C uppföljare!

Det känns som att EA har försökt gå tillbaka till rötterna och göra ett spel som är välslipat på alla fronterna, och om multiplayer är så bra som det sägs - så är det här ett klart köpvärt spel!

Riktigt kul att så många kända skådisar är med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bam108
Japp det är Sawyer från Lost

Observera även Michael Ironside från Starship Troopers.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Japp, har märkt det. De har verkligen lyckats med skådespelare

30 min kvar..
Ni som har hunnit spelat det, har det någon Tiberian Sun känsla kvar?