Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk

nu har ja laddat hem patch men när ja ska starta spelet så står de att programmet inte kan startas för att d3xdx9_34.dll inte kan hittas!!! hjälp

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Var har myten kommit ifrån om att man måste få mailet från GOA om att man reggat koden innan man kan börja patcha?
Det står ingenstans på deras hemsida osv. Mailet är bara ren information om att man just reggat beta keyn, inget aktiveringmail. Det har det aldrig varit.

Ingen myt, det gick inte komma fören nu. Har inte fått mail dock, men dom som fick det kom in. Det står klart och tydligt att man måste vänta på mailet!

Permalänk

Skulle behöva lite snabb hjälp jag reggade precis på sidan som någon för några sidor sen länkade till sedan fick jag ett mail från goa där jag skulle trycka på länken för och färdigställa mitt acc men när jag trycker så kommer jag till en sida som den gröna boken kommer upp på fast det står inget.

Har jag ändå reggat mig så jag vågar och prova och skriva in min open beta kod?

Tacksam för snabbt svar

Permalänk

Nu fungerar det bra att spela för mig på EU. Ganska nice. Dock märker man nästan ingen skillnad på högsta och lägsta inställningarna vad gäller grafiken, frameraten ökar/minskar inte markant heller.

Permalänk

nu har ja laddat hem patch men när ja ska starta spelet så står de att programmet inte kan startas för att d3xdx9_34.dll inte kan hittas!!! hjälp

Permalänk
Medlem

Ladda ner nyaste DX9
OBS full pakage!!!
och från US microsoft....svenska DX9 på Microsoft.se är från 2005.

Denna funkar iof http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html
fixade det problemet för mig.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

YES! Fick min beta key ÄNTLIGEN! Nu ska här reggas / patchas / liras Föresten äre Burlok servern som gäller eller? Verkar som det?

Permalänk
Medlem

Burlock ja fast den är knöfull nu

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

frågan är om man skulle ta o köpa lite mer ram till datorn. 2 gig räcker knappt, eller det går bra i början för då tar spelet runt 1200 men efter ett tag så tar det bara mer och mer, var uppe i 1600 när jag hade spelat i drygt 4 timmar. Sen har man ju lite andra saker igång så det blir lite tajt om man har 2 gig

Permalänk

Jävlar vad Order får stryk på Burlok på både rvr och scenarios.....för lite healers så de srinker o mdet..

Permalänk

vilken server är bra om man vill ha så lite lagg som möjligt?

Permalänk
Medlem

Bara för mig spelet ibland krashar och skärmen blir svart och hela datorn hänger sig? Har inte haft problem med något annat spel, bara WAR.. Något folk känner till? Har hänt 2ggr ikväll.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [NIHIL]
http://forums.freddyshouse.com/index.php

Regga dig här och leta efter gruppen "I want a war beta key" eller nått.. Det var så jag gjorde. Borde finnas en tråd också som beskriver hur du ska göra.

Kolla här för US Beta-key.. http://www.warcry.com/

Lycka till..

Slut på båda ställena :'(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NightCrawler89
Jävlar vad Order får stryk på Burlok på både rvr och scenarios.....för lite healers så de srinker o mdet..

Det säger du inte?
Jag har fullt upp med att hela folk hehe.

Måste erkänna att Archmage vart klart roligare än vad jag trodde om den.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Verkar som om de har aktiverat konton utan att maila Key act.? Mina två och några vänners konton har aktiverats utan något mail... just nu när man börjat på US server Gillar spelet i övrigt (även om texturerna i beta lämnar att önska - men förståeligt). Älskar RvR Scenarion!

mvh André

Visa signatur

Videokameror: Canon HV30, Sony HC90
Mic: Röde SVM

Permalänk

Vad heter du Gascone, och lirar du hellre Rvr lr Scenarios?

Permalänk
Medlem

klart order får stryk. veka människor och alver som e alldeles för högmodiga för sitt eget bästa. och alko dvärgar.. va förväntar ni er?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NightCrawler89
Vad heter du Gascone, och lirar du hellre Rvr lr Scenarios?

Min Archemage heter Jeanette och jag kör allt jag kommer över.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Ehrm... Tog det lång tid för er glada gynnare innan det hände nåt på den sidan med beta nycklar efter att ni tryck på validera? Har stått och snurrat ett bra tag nu det där hjulet >.<

Permalänk

Har patchat och allt men WAR vägrar starta. Inga felmedelande eller nått, det går bara inte igång när jag trycker start.
Nån som har samma problem eller vet vad jag ska göra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Har patchat och allt men WAR vägrar starta. Inga felmedelande eller nått, det går bara inte igång när jag trycker start.
Nån som har samma problem eller vet vad jag ska göra?

Kör du via genvägen eller via warpatcher.exe? Testat kolla dina processer? Kollat spelets logg? Startat om datorn?

Funkar förresten aktiveringen bättre nu?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Lite bilder på min Archmage - Jeanette

Och i RvR så får man hela mycket.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

nu jäklar får man mail från goa, är uppe i 15+ nu iaf...

Permalänk
Medlem

Så glad jag blev när jag kunde spela

Visa signatur

[quote]Failure to comply will result in death by catapult.[/quote]
Awesome...

Permalänk

Dum fråga kanske, men.... Kommer man kunna fortsätta på sin gubbe från open beta när riktiga spelet släpps??

Mvh

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz / 1333MHz | 2x2GB OCZ Reaper RAM | Asus P5E | Lian Li PC-A71B | Gainward 8800GT 1GB Golden Sample | Seasonic PowerSupply M12 700W | Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty | Western Digital Raptor 150GB SATA (10000RPM / 16MB Cache / SATA) | Hitachi t7k250 250GB SATA-II Deskstar 8MB | HP w2558hc 25,5-tums platt bredbildsskärm |
Min blogg

Permalänk
Medlem

"password retrieval is momentarily unvailable"

Värdelöst!

Visa signatur

N64 .Gamecube. Wii. Wii u. PS1 PS2 PS3.
i7-4770K
EVGA 780GTX
MSI Z87-G45
Windows 10. CREATOR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blodpudding
Dum fråga kanske, men.... Kommer man kunna fortsätta på sin gubbe från open beta när riktiga spelet släpps??

Mvh

Nej, förstås inte. Då skulle ju betan vara en headstart.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swBilsk

även om texturerna i beta lämnar att önska - men förståeligt

[/B]

Kommer de fixa till grafiken tills spelet släpps? borde inte det vara klart nu? Jag är själv rätt besviken på grafiken. Mycket dåligt att det inte finns några AA-inställningar.

Permalänk
Medlem

Om man har ett tidigare konto hos dem och gått in och reggat sin key behöver man inte vänta på något mail.

Jag har varit inne och spelat sen 20:30 idag och har ej fått något mail än sen jag reggat min key..

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Nej, förstås inte. Då skulle ju betan vara en headstart.

Misstänkte det. Det var en arbetskamrat som svamlade om motsatsen så klart he he...

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz / 1333MHz | 2x2GB OCZ Reaper RAM | Asus P5E | Lian Li PC-A71B | Gainward 8800GT 1GB Golden Sample | Seasonic PowerSupply M12 700W | Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty | Western Digital Raptor 150GB SATA (10000RPM / 16MB Cache / SATA) | Hitachi t7k250 250GB SATA-II Deskstar 8MB | HP w2558hc 25,5-tums platt bredbildsskärm |
Min blogg