Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

verkar vara en kul grej,men seriöst,vem vill stå och hoppa fram och tillbaks medans man vevar på med "handkontrollen"?
om jag tex skulle spela det där spelet och använda mej utav den där kontrollen i mitt rum,så skulle jag ha lyckats att riva stället efter första settet.

man får hoppas att det där bara är en kul grej som man får med och att det medföljer en RIKTIG handkontroll.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

En sak jag inte förstår är hur man rör sig.. dvs. om jag i verkligheten springer framåt, springer då gubben i spelet framåt också? :S

Som jag har fattat det så har man 2 kontroller, varav man styr gubben med den ena och slår med den andra, men i videon så hade de bara en kontroll...?

Enlighten me =D

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Känndes som gubben gick av sig själv

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk
Medlem

Jo gubben verkar röra sig själv, interaktiviteten ligger enbart i svingen.

edit: tror inte det var tennis-spelet trådskaparen syftade på med tråden (länken går bara till senaste inlagda videon på sidan).

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Entusiast

Jävligt kul ser det ut å vara det tennis spelet, men som sagt Stranglehold är inte ett tennis spel utan ett spel i stil med John Woo om jag inte har helt fel.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Nä, topicen var ju strangehold, klicka på strangehold videon. Tennisen var väl mest ploj.

Permalänk
Medlem

Precis, detta är Stranglehold:

Ny trailer: http://www.gamershell.com/download_15686.shtml
Den som gillade Max Payne kommer nog ha väldigt lätt att älska det här spelet.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Ser jäkligt sjyst ut men verkar vara ganska repetitiv gameplay, precis som i Max Payne. Bortser man från det så ser det ut att vara ett höjdarspel, ett spel jag faktist funderar på att skaffa till 360. Skulle vilja testa ett demo först, dock.

Grafiken har inga svagheter, så vitt jag kan se, imponerande som tusan, speciellt med tanke på att det mesta är destructible och kan interageras med. Att springa på handräcken och glida fram på en servitrisvagn ser ballt ut. Hoppas bara spelet har en tuff story a la John Woo också.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Nerladdningbart demo nästa månad. Släpps en special edition till PS3 där filmen Hard Boiled följer med på Blu-ray skivan.

Damn, vilket coolt spel!!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|