Försöker få igång repetera funktionen men det vill sig inte riktigt. Någon som fått igång den och sedan kan ta reda på både uppströms och endströmms statestik?
Ursprungligen inskrivet av Bugg Försöker få igång repetera funktionen men det vill sig inte riktigt. Någon som fått igång den och sedan kan ta reda på både uppströms och endströmms statestik?
Repetera-funktionen finns uppe i huvudmenyn någonstans. För att ta fram statistik får man kopiera och klistra in i excel - done that - du kan tom göra fina kurvor och diagram över hur bandbredden varierar över tiden.
Ursprungligen inskrivet av BasseBaba du får ta:
arkiv -> avancerat läge
alternativ -> repetera (gör inställningar)
sedan får du trycka på fliken "genomströmning"
och sedan starta test
där har du ju sedan både up/ner-graf och en lista.
Det fungerar inte för mig. Det händer ingenting, den gör ett test sen gör den inte de tester jag ställt in den att göra, tex att köra den varje kvart i 2 timmar.
Ursprungligen inskrivet av Bugg Det fungerar inte för mig. Det händer ingenting, den gör ett test sen gör den inte de tester jag ställt in den att göra, tex att köra den varje kvart i 2 timmar.
Menar du aktivera repetera så är den i klickad då jag provar men jag får ändå inga uppströms reslutat. Enbart bandbredd som är endast nedströms reslutat.
Ursprungligen inskrivet av Bugg Vilken ruta ska det vara?
Menar du aktivera repetera så är den i klickad då jag provar men jag får ändå inga uppströms reslutat. Enbart bandbredd som är endast nedströms reslutat.
Märkligt - kollade just min TPtest5.0 - körde en 12 timmars test häromdagen och på fliken "Genomströmning" har jag både Nedströms och Uppströms.
Nä det är något fel här. Nu har jag kört testet på 2 datorer och det fungerar att köra testet i enkeläge men inte avancerat läge. Utan avancerat läge får man inte reda på sin uppströms hastighet.