Permalänk
Medlem

Kotor 2 Problem.

Dammade avmittkotor 2 till pc här för någon dag sen när man vart sugen på att lira. Har ju fortfarande inte gjort ut det av någon anledning

I vilket fall, Man raltar runt och smiskar sith och när man kommer mot slutet på spelet kan man ju träna hon "handmaiden" till en jedi, vilket jag valde att göra. Den därmystiska onda gammla tanten mummlarnåt om "betrayal" och simsalabim står jag i den gömda skolan på Telos. Men väl här finns det inget att göra. Jag kan inte ta mig ombord på Ebon hawk igen, och efter en massa letande så fick jag reda på att man ska smiska Atris när man hämnar här, men hon finns ingenstanns att hitta och dörrarna in till hennes rum går inte att öppna.. Och tydligen ska man inte komma hit förren efter man vart på Dantooine igen, vilket jag inte har vart...

Nån som vet nått om det? Är det en bugg eller vad? Går det att fixa?
Hittar inget hos min vän google om saken heller.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

www.gamefaqs.com brukar ha bra guider

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
www.gamefaqs.com brukar ha bra guider

Jag har redan kollat en massa guider, och enligt dem så ska
1. Atris vara där
2. Jag kunna sticka därifrån...

Mitt problem är att inget av det funkar.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Jag har redan kollat en massa guider, och enligt dem så ska
1. Atris vara där
2. Jag kunna sticka därifrån...

Mitt problem är att inget av det funkar.

kommer inte ihåg men jag tror att det var en bugg så man hamnade där.
testat att ladda en tidigare sparning?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kadafi
kommer inte ihåg men jag tror att det var en bugg så man hamnade där.
testat att ladda en tidigare sparning?

den tidigare är från 8 speltimmar innan... känns inte så uppfriskande...
Det var ju så illa att den autosavadeprecis när man komdit, så jag kan liksom inte ladda den heller.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Jag har haft samma problem när jag spelade det för något år sedan. Kommer inte riktigt ihåg var jag gjorde för att lösa problemet.
Tror jag var tvungen att ladda en gammal sparfil, tyvärr.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.