Skrivet av definition:
Har en polare som reggade sitt, han läser på komvux och det var inga problem.
Komvux är ju jämförbart med gymnasie kan man väll säga.
Då hade han tur.
Jag läser också på komvux just nu och innan jag började mina studier så hörde jag av mig till Dustin och frågade om jag skulle få studentpriser. Jag meddelande även att jag skulle läsa på komvux och att jag skulle få CSN-kortet (finns Studentkortet och Mecenatkortet också). Fick meddelandet att det inte var några problem. När jag började så skickade jag mitt CSN-kortsnummer och fick svar att det inte gällde för deras studentrabatter. Så, där fick jag.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----Original Message-----
From: Niklas xxxx[mailto:xxxxx]
Sent: den 12 januari 2010 15:57
To: Order home
Subject: Student?
Hej!
Jag skall plugga på Komvux och kommer väl antagligen att få CSN-kortet.
Gäller era rabatter mig?
Mvh
Niklas xxxxxx
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Niklas,
Studentrabatten kommer att gälla dig så snart du har ett giltigt CSN-kort.
Vänliga hälsningar
Mikael xxxxxxx
Dustin
Säljare
Order: 08 553 44 553
Växel: 08 553 44 000
Email: order@dustin.se
För att underlätta hanteringen, vänligen behåll mailkonversationen intakt.
Eventuella priser som lämnas av Dustin i detta mail är per styck,
exklusive moms & frakt och gäller enbart idag. För aktuell prisbild se
Sommarrea
Besök även:
Sommarrea
Om Dustin - Övrigt - Beställ katalog
Och så började jag att plugga:
Hej!
Jag vill gärna ha studentpriser på mitt konto.
Kundnummer xxxx.
Kortnummer: xxxxxxxxxx.
Mvh
Niklas xxxxxxx
Hej
Vad jag kan se så har du ett CSN kort, detta kort berättigar dig inte till studentrabatten.
Rabatten gäller endast studerande vid Högskola samt Universitet. Om du är det så får du kontakta din studentkår och se till att dem har alla uppgifter som dem ska ha.
Vänliga hälsningar
xxxxxxx xxxxxxxx
Dustin / Dustin home
Sälj
Hej,
När jag mailade er tidigare så sa ni att det även gällde CSN-kortet.
Se bifogat meddelande.
Nåja.
Mvh
Niklas xxxxxx
Hej
CSN kortet gäller men om du studerar på universitet eller högskola, men tyvärr inte för komvux.
Vänliga hälsningar
Markus xxxxxxx
Dustin / Dustin home
Sälj
Tel: 08 553 44 900
Växel: 08 553 44 000
order@dustinhome.se
Vad jag vet så får man inte CSN-kortet om man studerar på universitet eller högskola. Då är det studentkortet eller mecenat som gäller.