Permalänk
Robot

Fågeldator

Har nu börjat jobba vidare på en gammal mod jag startade förra året.

Har skurit ut en fågel på sidan av datorn som sedan har fått lite bakgrundsbelysning så att den syns fint. Lite ny färg och så är fronten uppsågad och har fått ett galler.

Har inga "förre" bilder på hela datorn så ni får nöja er med dom gamla mod bilderna och några på den nästan färdiga datorn. Inget speciellt att se på ändå, det var en helt vanlig beige låda som jag började med.

Besök albumet: Fågeldator av mwi

Permalänk
Medlem

Fan vad snygg fågel !!!!!
Vill så gärna göra något liknande på en av mina datorer men får int

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Permalänk

Väldigt fin fågel

Permalänk
Medlem

Väldigt väldigt snyggt!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Motivet var skit snyggt men burken var inte den finaste :/

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rhalla
Motivet var skit snyggt men burken var inte den finaste :/

Sant, men så tog fågeln också dubbelt så lång tid att fixa som resten av burken
Hela burken inkl motivet är bara för att testa olika saker, inget super seriöst.

Permalänk
Medlem

Ruskigt snygg fågel måste jag säga.

Visa signatur

Steve Jobs, 1955 - 2011

Permalänk

as ball fågel skulle vilja ha din mall och göra nå kul med

Visa signatur

Calle säger:
Skulle inte spela GTA förän efter desserten
Haha :D

Permalänk
Medlem

HAHA! Rolig lösning med lådan under skärmen!

Visa signatur
Permalänk

Har du para kapat ur och sen låten en ljusare ljuskjälla lysa från ett håll och en mörkare från det motsatta?

Visa signatur

Calle säger:
Skulle inte spela GTA förän efter desserten
Haha :D