World of Warcraft-tråden del 4

Permalänk
Medlem

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=2766101...

"The start date for Season 3 is purposefully planned to be one week later than the release of patch 2.3, which is currently scheduled for November 13. We will be closely monitoring the testing of the 2.3 patch, and if it looks like it won’t make the November 13 date, we will announce a delay."

Permalänk

Tjenare, vill rerolla som horde, eftersom jag är så trött på alliance och alla 12 åringar:(

Så jag letar efter en horde realm med dessa krav:

*Högre än ålder 12
*Inte många svenskar
*Bra battlegroup
*rätt högt antal spelare så man hittar guild etc.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Blir nog svårt då du är ally

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Tjenare, vill rerolla som horde, eftersom jag är så trött på alliance och alla 12 åringar:(

Så jag letar efter en horde realm med dessa krav:

*Högre än ålder 12
*Inte många svenskar
*Bra battlegroup
*rätt högt antal spelare så man hittar guild etc.

välkommen till vad wow blev efter tbc, några sånna servrar finns tyvärr inte längre

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Tjenare, vill rerolla som horde, eftersom jag är så trött på alliance och alla 12 åringar:(

Så jag letar efter en horde realm med dessa krav:

*Högre än ålder 12
*Inte många svenskar
*Bra battlegroup
*rätt högt antal spelare så man hittar guild etc.

En utav de bästa Battlegroup är väl ändå Cyclone tror jag.. Har inte så skitstor koll, men många top arena teams spelar där iaf.

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
ah nice, evis suger ju balle nuförtin ändå
tack tack, ska prova den nu

Oftast kör man bara S&D å Rupture iaf, sen kör man hellre instant posion på båda alt offhand om man har WF för mer dps.

Permalänk
Medlem

Woho, fick precis head of onyxia!

....

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

haha

Kanske skulle ta och besöka onyxia för skojs skull någon gång snart, har inte varit där alls sen TBC startade.

Visa signatur

E6400 | Freezer 7 pro | P5B-Deluxe | 2gb xms2-6400 | x1900xt 256mb | Tagan 580w easycon | 320 GB sata2 & 160gb+80b sata | X-Fi Xtrememusic | Thermaltake Tsunami

Permalänk
Medlem

Jag har varit där 2ggr nu, rätt kul, och 5mannar man får man 25g.. helt ok
sen är ju 18slot-bagen inte fyskam den heller!

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Ah, Onyxia Hide Backpack... mitt första raiddrop.. har den kvar än! Fast jag spelar inte, men ändå.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jag och några kompisar för ett tagsen. tog en stund. en elemtental shaman som ends dps i luften, och han vart oom efter 1 sekund typ, men ner gick hon

55 minutr och 57 sekunder för dom som ser va det strå fran bossmod

Permalänk
Medlem

jo, tog ett tag för oss också.. men det var till stor del pga att jag inte kunde hålla så hög TPS eftersom mitt tankgear hade på tok för mycket mitigation, så jag fick knappt rage

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Hade typ samma problem. stog och dual whielda ibland med men störta problemet jag får är när hon gör knockback, tappar ju satans med threat då och kan hamna på typ 2k minus i tps

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
välkommen till vad wow blev efter tbc, några sånna servrar finns tyvärr inte längre

Jag tror den här mannen talar sanning. Är alliance värre än horde vad gäller tolvåringar så.. ja. Då finns det inget hopp längre. Jävla skitspel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
En utav de bästa Battlegroup är väl ändå Cyclone tror jag.. Har inte så skitstor koll, men många top arena teams spelar där iaf.

Cyclone är en riktigt bra battlegroup, men välj inte Stormscale bara, finns typ 50% svenskar där och 75% är yngre än 15 år

Visa signatur

mjau

Permalänk

Handlar väl inte om wow men hittar det fan inte någonstans, vet någon vart man kan kontakta hotmail? Jag fick en keylogger som tog mitt wow acc+hotmail och då skulle jag retrieva min e-mail men skrev in fel sq kom jag på. Nu står det att jag skrivit in fel sq för många gånger på för kort tid, har varit så i 4 dagar nu. Någon som vet hur länge man måste vänta?

Har skickat ett e-mail till blizzard men vill ha tillbaka min hotmail.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cs_nörden
Handlar väl inte om wow men hittar det fan inte någonstans, vet någon vart man kan kontakta hotmail? Jag fick en keylogger som tog mitt wow acc+hotmail och då skulle jag retrieva min e-mail men skrev in fel sq kom jag på. Nu står det att jag skrivit in fel sq för många gånger på för kort tid, har varit så i 4 dagar nu. Någon som vet hur länge man måste vänta?

Har skickat ett e-mail till blizzard men vill ha tillbaka min hotmail.

Ring dom?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Ring dom?

Ja, men när man går in på support så finns det bara massa FAQ. Sen när man går in på "Jag tror någon är inne på mitt account" lr något. Så kommer man till Microsofts secure sida men där står det inget om "Jag tror någon är inne på mitt account".

Permalänk
Medlem

"Two things we'll be making improvements to in the near future (although these aren't likely to make it in on time for 2.3) are having iceblock be trainable (to make sure all mages have it as a tool for pve encounters and to open up other trees as being more viable options for pvp), and to-be-finalized improvements to mana issues in longer fights."

Sweeeeet!

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Någon som har bra på en Medium PvP realm, med bra battlegroup?
Jag och 2 andra kompisar kommer nämligen rolla horde efter en paus från WoW.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cs_nörden
Ja, men när man går in på support så finns det bara massa FAQ. Sen när man går in på "Jag tror någon är inne på mitt account" lr något. Så kommer man till Microsofts secure sida men där står det inget om "Jag tror någon är inne på mitt account".

Contacting Account and Billing by phone, from Sweden: 0200 897074 (free)

Our phone-support opening hours are:

10:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Monday and Tuesday.
11:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Wednesday.
10:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Thursday.
10:30 am to 07:00 pm (Paris time), on Friday.

Ring och förklara ärendet, att hålla på och maila osv för få reda på hur man skall gå tillväga brukar bara ta onödigt lång tid.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janss0n
Jag och några kompisar för ett tagsen. tog en stund. en elemtental shaman som ends dps i luften, och han vart oom efter 1 sekund typ, men ner gick hon

http://i184.photobucket.com/albums/x165/Janss0n/WoWScrnShot_0...

55 minutr och 57 sekunder för dom som ser va det strå fran bossmod

grattis men får jag fråga varför har ni masterloot om ni är bara 3st och känner varann ganske bra som ni verkar som.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
"Two things we'll be making improvements to in the near future (although these aren't likely to make it in on time for 2.3) are having iceblock be trainable (to make sure all mages have it as a tool for pve encounters and to open up other trees as being more viable options for pvp), and to-be-finalized improvements to mana issues in longer fights."

Sweeeeet!

Nice, är det en quot från en blå post?
Skulle vara riktigt bra me iceblock med 10/48/3 PvE specc..

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka okunnig, än att förbli det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imba
grattis men får jag fråga varför har ni masterloot om ni är bara 3st och känner varann ganske bra som ni verkar som.

För 2 gångerna innan det snodde den ena bagsen dom jag e ute efter så master loota nu så han inte fick dom

Permalänk

Funderade på en sak.

Jag snikade lite matcher av en kompis 3on3 team.

Har en fråga. Måste man spela minst 30% av alla matcher SAMT 10 matcher personligen, eller räcker det att laget har spelat 10 matcher?

T.ex. Jag spelade 4 matcher, och sedan spelade en annan snubbe 6 matcher istället för mig.

Kommer jag få poäng för detta?

Permalänk
Medlem

Kör ni 10 matcher i veckan, måste du iaf köra 3 av 10 matcher för att minst få 30% spelande matcher och få poäng. Så du ska få poäng. Om du kollar på ditt team kan du ochså se hur många % dina spelare i ditt lag spelat varje vecka.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janss0n
Jag och några kompisar för ett tagsen. tog en stund. en elemtental shaman som ends dps i luften, och han vart oom efter 1 sekund typ, men ner gick hon

http://i184.photobucket.com/albums/x165/Janss0n/WoWScrnShot_0...

55 minutr och 57 sekunder för dom som ser va det strå fran bossmod

gjorde henne med resto shaman. warlock. druid.
tog mindre än 30min

free 18 slot, ~35g och en rolig eppic bok. för att knappt göra något alls tycker jag är bra.

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av likkwiq
gjorde henne med resto shaman. warlock. druid.
tog mindre än 30min

free 18 slot, ~35g och en rolig eppic bok. för att knappt göra något alls tycker jag är bra.

inte så kontigt att det tar mindre tid. när ni har range som klara att hålla lite mana hela fighten

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Contacting Account and Billing by phone, from Sweden: 0200 897074 (free)

Our phone-support opening hours are:

10:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Monday and Tuesday.
11:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Wednesday.
10:30 am to 08:00 pm (Paris time), on Thursday.
10:30 am to 07:00 pm (Paris time), on Friday.

Ring och förklara ärendet, att hålla på och maila osv för få reda på hur man skall gå tillväga brukar bara ta onödigt lång tid.

Det är väl till blizzard? Menade till hotmailen.

Permalänk
Medlem

Om ni märkt så kan melee slå på henne i luften, jag(warrior), lock och en paladin döda henne på 12minuter, massa penki :>

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :