World of Warcraft-tråden del 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frantz3n
Sant så sant... Men dom som jag ser i arena filmer specialt den snubben som ligger 1a i världen använder Mace.

Men jag tror jag tar svärdet och s1 pants så fort jag dingar. Resten så jag anpassa mig efter behov.

Spelar man på hög rating så får man anpassa sig efter sitt team, och han kände väl att lite extra CC behövdes

Förresten, jag börjar snegla lite på den här speccen, skulle vara kul att veta vad folk tycker om den..
http://www.wowhead.com/?talent=LVMhdAbqMhzbZZfxtz0hz

3 poäng är inte utdelade än, men det viktigaste är plockat, så dom kan man lägga i cruelty eller nått antar jag

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Nja, lite osäker... lite dps i den speccen om jag ska vara ärlig... själv så ska jag ha den hära speccen....

http://www.wowhead.com/?talent=LV0xkAbog0zbZVVzuMxRc

Ju snabbare du slår, destu fler extra attack får man = Mer dps
Och använd Crit gems så mycket som möjligt så attack speed proccar....

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frantz3n
Nja, lite osäker... lite dps i den speccen om jag ska vara ärlig... själv så ska jag ha den hära speccen....

http://www.wowhead.com/?talent=LV0xkAbog0zbZVVzuMxRc

Ju snabbare du slår, destu fler extra attack får man = Mer dps
Och använd Crit gems så mycket som möjligt så attack speed proccar....

jo, dpsen blir lite efter på den där, men jag tänkte mest ha den för att överleva lite längre då min gear är jävligt kass (Furygear, delvis läder etc). men i din build.. borde det inte vara bättre att ha 5% imp. demoshout ist för unbridled wrath.. det är liksom _1_ rage vi pratar om versus -140 ap

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
Jag tycker du ska byta ut alla dina gröna först innan du ger dig på yxan.
det vapnet är rätt okej att pvpa med i början, men du behöver gear

Precis så jag tänkte.
Men roliga är ju att de skiljer ju sig nästa 200dmg i topdmg på de vapnet jag har emot vad S1 vapnet har

EDIT: Siken beslutsångest jag har, vet ej om jag ska orka pvpa upp till vapnet eller köra på lite delar av gearen

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jag håller fortfarande fast vid att du ska ta gear
dom är billigare också, så du får mer grejjer!

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Kan man inte transfera till Sha'tar RP realmen? (Paid transfer)

Visa signatur

Mat = Kraft
Kraft = Spela Wc3
Spela Wc3 = Komma nånstans i det jävla spelet

Permalänk
Medlem

fan vad roligt det är att spela wow igen :> Gått från lvl 37 till 52 på typ en vecka, går underbart snabbt

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Blir att ta lite gear idag, vill ju dessutom vara gearvänlig för lite heroics
Och de är jag inte som tank med 9k hp, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Blir att ta lite gear idag, vill ju dessutom vara gearvänlig för lite heroics
Och de är jag inte som tank med 9k hp, hehe.

Det är väl man inte med s1 gear heller kanske men börjar med gear sen vapnet låter bra

/Simon

Permalänk

Hmm, jag MS warrior + holy paladin mot en UA lock och en shammy (vet ej specc) vem ska vi satsa på först? jag vill döda shammyn först men healadinen vill döda locken först?

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Hmm, jag MS warrior + holy paladin mot en UA lock och en shammy (vet ej specc) vem ska vi satsa på först? jag vill döda shammyn först men healadinen vill döda locken först?

Mana drain = ni dör.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Skulle säga locken först, eftersom UA locks går ner lätt.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

jag får väll svälja min stolthet o kanske inse att jag skulle bankat på locken istället

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Någon som har en blekaste aning varför mitt wow får hög fps drop om jag tar Musen pekaren utanför Wow, dvs i windows (startpanelen)? Kör nämligen window mode. Det är som ruttar går från uppeifrån och ner. De händer även när jag har en ruta framför wow, typ msn.

Helt weird.. hade inte detta problem med mitt geforce och har nu ati.

Jätte störigt när man spelar PVP.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frantz3n
Någon som har en blekaste aning varför mitt wow får hög fps drop om jag tar Musen pekaren utanför Wow, dvs i windows (startpanelen)? Kör nämligen window mode. Det är som ruttar går från uppeifrån och ner. De händer även när jag har en ruta framför wow, typ msn.

Helt weird.. hade inte detta problem med mitt geforce och har nu ati.

Jätte störigt när man spelar PVP.

fps kåt som man är så kör man inte i windowed mode
har dock samma problem som du när jag väl kör i windowed mode och har knappt spekuleringar kring lösningen :/

Permalänk

Kör Windowed och Maximized? Det gjorde alltid jag. Man tabbar ur snabbare & slipper se startmenyn. ^^

Permalänk

kör iofs endast i "standard" mode nu för tiden för att tabba snabbt ska man inte behöva, vill ju spela så koncentrerat som möjligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lan-Dan1el
fps kåt som man är så kör man inte i windowed mode
har dock samma problem som du när jag väl kör i windowed mode och har knappt spekuleringar kring lösningen :/

Hade samma problem förut jag med, men en vacker dag gjorde det inte så när jag provade window mode.

Skulle tro att jag uppdaterad grafik drivarna eller nåt.
sitter på ett geforce 6600gt

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Väldigt märkligt måste jag säga... Testat olika drivisar men hjälper inte.
Det är ju skönt att spela i windowmode, slipper o tabba när man ska ex byta vent rum, svara i msn eller läsa lite i aftonbladet medans man flyger, eller ex nu när jag skriver, väntar på att AV ska börja... shit, AV börjar nu... brb

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk

någon som har bra tips på vilket gear jag ska sattsa på när jag når lvl 70? Ska nog köra PvE shadowpriest.

Permalänk
Medlem

först och främst ska du göra dom tre tailoring-delarna som är sinnessjukt överlägsna allt annat på den gear-nivån. Sen badge-offhand och trinket kan du skaffa, vet inte direkt några mer saker såhär konkret

Visa signatur

mjau

Permalänk
Avstängd

Finns ingen som lirar på Dentarg-Ally som har nån guild som itne raidar 24/7 som har plats för en snart lvl70 rogue? (har la 48% kvar just nu )

Permalänk
Medlem

FInns det någon som är ny på wow och är sugen på lira lite ihop?
just nu kör ja dock på min trial gubben (utan exp änsålänge)
får mitt wow battlechest imorgon på posten.

Är på lvl 9 =P
Nu äre inget seriöst lirande jag är ute efter , utan mer bara lira lite för skojskull.
(Är helt grön på wow, så är mer ute efter folk i samma sits)

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daanjeell
någon som har bra tips på vilket gear jag ska sattsa på när jag når lvl 70? Ska nog köra PvE shadowpriest.

FSW + spellstrike om du är tailor socketa ALLTmed spelldamdge, Orb of the souleater från badges är ett måste, sen en PvP mace eller lower city mace'n.

Med det kommer du outdps dom flesta andra i dom första raiderna, sen på t5> nivå får alla andra bättre gear och du halkar kvickt ner i dps listan, men du tillför ju fortfarande massvis med mana =D
Bracers of havok oxå, blå "armband" som tailors kan göra sen smackar du dit en 9+spelldamdge(eller 12 )

Permalänk
Medlem

Funderar på att börja om med en ny gubbe nu, och lira satan under jullovet ^^

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk

blev precis lvl 50, så dax att börja farma rep för raptorn sen blire lvla till 70 och farma gear damn It feels good to be back!

Permalänk

Någon som vet en bra lvling build som min warrior lvl 22 kan använda sig utav fram till 70?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Puckoo
Funderar på att börja om med en ny gubbe nu, och lira satan under jullovet ^^

Ja började med en druid i helgen, level 34 på den nu. lan med vännerna i helgen vilket tilldelar fler levlar, går ju så grymt fort o dra till 60 nu.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
Någon som vet en bra lvling build som min warrior lvl 22 kan använda sig utav fram till 70?

Gillar du stora nummer o lite mer downtime eller många små nummer med lite medre downtime?

stora nummer = skaffa ett fett 2hands vapen och specca arms...
små men många nummer = 2 feta en hands vapen, specca fury (detta ska nog vara snabbaste sättet att lvla)

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Till level 60 gick det undan, men fan vilken bromskloss Outlands kändes som. Visst, man får ihop mycket xp fortfarande, men det är milslånga avstånd till varje level känns det som.

Blev 62 igår iaf.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower