Din dummaste bedrift genom tiderna

Permalänk
Medlem

Jag var på ett större bröllop för något år sedan. Semifull som jag var, så övertalade jag polaren att ingå i ett "partymove" med mig på dansgolvet (han var tämligen berusad han med...).
Jag ställde mig bakom honom och tog tag i hans händer mellan hans ben. Sedan skulle jag dra och han hoppa och på så vis slå en "volt" framåt...
Jag drog, han hoppade..... inte. Detta medföljde att jag lyfte upp honom i luften och satte ner honom i golvet med huvudet först (lite som en "padda" som man plattar till marken med på byggen), utan att han hade möjlighet att ta emot med händerna, för de höll ju jag i. Inte visste jag att det var en sån studs i ett huvud.
Nåja, han blev liggande orörlig. Musiken stängdes av, ljuset tändes och folkmassan samlade runt oss... Jag blev syndabock och kompisen fick en hjärnskakning och var sjukskriven i en vecka. Dagen efter hade kompisen en bula inte av denna världen. Hans hjässa var i stort sett helt deformerad. Som ett spädbarn som haft huvudet lindat riktigt hårt...

Efter denna incident avslutades liksom bröllopsfesten... Snacka om att vara "Partypooper" i det läget.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
Ja, listan kan ju göras lång. Men en gemensam nämnare är definitivt alkohol. Framförallt bubbel om jag får säga det själv (skiten gör något med din hjärna som varken öl eller vanligt vin gör).

Det är svårt att förklara hur och varför, men bubbelfyllor är alltid mycket konstigare.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk

Hmm på en resa i 9an? till tyskland och kolla på Hitlers efterlämmningar osv. så hade vi halt om halft sålt en av vår klasskompis till någon gatusäljare. tyska någon?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

gjorde ett par dunderblundrar igår...

håller på att kärneborra (ta hål genom betonggolv för rör) när en kärna sätter sig fast i borren pga av att jag använder allt för lite vatten. monterar av maskinen från stativet och börjar slå sönder kärnan med hammaren. allt går bra och jag ställer upp maskinen för att montera den igen. varpå jag kommer åt startknappen och maskinen far runt i 4kvm stora rummet jag jobbar i. kastar mig efter kontakten och rycker sladden. maskinen lugnar sig. då ser jag att jag slitit av elkabeln... lysande. börjar vara och plocka i kabeldelen som satt i strömpluggen varpå stumpen dinglar mot mig och tar i borren och bygget svartnar och en stor blå gnista skrämmer skiten ur mig. hade av bara farten ryckt strömmen till slagborren... var ström på kabelstumpen. blev lite nervös men fick monterat om kabel till maskinen efter att jag dragit på säkringen igen.

satan kunde fått mig en fin stöt där...

ca en timme senare ska jag lyfta undan en 4"x10" limträbalk på ca 150cm. kramar runt den och ska kasta den upp på en platå varpå balken inte kommer upp utan sätter sig mot kanten och slår tillbaka och slår upp ett fint hål under hakan och jag raglar lite groggy runt och svär... då tog jag kväll.

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zsimpey
gjorde ett par dunderblundrar igår...

håller på att kärneborra (ta hål genom betonggolv för rör) när en kärna sätter sig fast i borren pga av att jag använder allt för lite vatten. monterar av maskinen från stativet och börjar slå sönder kärnan med hammaren. allt går bra och jag ställer upp maskinen för att montera den igen. varpå jag kommer åt startknappen och maskinen far runt i 4kvm stora rummet jag jobbar i. kastar mig efter kontakten och rycker sladden. maskinen lugnar sig. då ser jag att jag slitit av elkabeln... lysande. börjar vara och plocka i kabeldelen som satt i strömpluggen varpå stumpen dinglar mot mig och tar i borren och bygget svartnar och en stor blå gnista skrämmer skiten ur mig. hade av bara farten ryckt strömmen till slagborren... var ström på kabelstumpen. blev lite nervös men fick monterat om kabel till maskinen efter att jag dragit på säkringen igen.

satan kunde fått mig en fin stöt där...

ca en timme senare ska jag lyfta undan en 4"x10" limträbalk på ca 150cm. kramar runt den och ska kasta den upp på en platå varpå balken inte kommer upp utan sätter sig mot kanten och slår tillbaka och slår upp ett fint hål under hakan och jag raglar lite groggy runt och svär... då tog jag kväll.

Vissa dagar alltså:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Dummaste man gjort var nog när man var ung och dum.
Var väl 7 år sen nu när man hade moppe
Jag kan säga att lyktstolpar är hårda i 60 km/h , Slog i högersidan med fullkraft vilket resulterade i halva kroppen mörbultad i ca 1,5 vecka.

Precis när värken gått över så gör jag samma sak igen fast vänster sida doooh!

Annars är det väl mycket roligt som hänt med alkohol inblandat
Försök inte ta dig loss från 4 poliser som har ett stadigt grepp om var sitt ben o arm.
Slutade med blåmärken på nacke, axlar,ben samt handleder
Och en sak till: Sitter det en hormon stinn polis på ryggen så gör som dom säger och streta inte emot det gör bara ont

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tompa86
Dummaste man gjort var nog när man var ung och dum.
Var väl 7 år sen nu när man hade moppe
Jag kan säga att lyktstolpar är hårda i 60 km/h , Slog i högersidan med fullkraft vilket resulterade i halva kroppen mörbultad i ca 1,5 vecka.

Precis när värken gått över så gör jag samma sak igen fast vänster sida doooh!

Annars är det väl mycket roligt som hänt med alkohol inblandat
Försök inte ta dig loss från 4 poliser som har ett stadigt grepp om var sitt ben o arm.
Slutade med blåmärken på nacke, axlar,ben samt handleder
Och en sak till: Sitter det en hormon stinn polis på ryggen så gör som dom säger och streta inte emot det gör bara ont

de sistnämnda vet väl alla, bara ..... (ersätt punkterna med vad du själv tycker är passande:p) som tjafsar emot polis även om de har fel eller rätt.

Kul att bråka med polis när du är berusad ?. Hoppas du inte är 86a och inte vet bättre än sådär.

Ontopic:

Otroligt svårt de där med "dummaste bedriften genom tiderna" faktiskt, har på nåt sätt lyckats hålla mig i skinnet:p men såklart misstag har man gjort.

Missade eller satte en distans fel (tror jag) och brände upp ett moderkort, datorn var iaf kass så vet inte hur ok det var.

Permalänk
Medlem

Bodde på ett vandrarhem och skulle slänga sopor. Under dagen såg jag en soptunna utanför en dörr, precis bredvid den. Tar senare sikte på den innifrån huset och knallar genom otaliga korridorer och ner för tre trappor, öppnar dörren och ser att "åh, nån har flyttat den nån meter eller så. Hum, ta två steg ut och sen in igen, eller gå upp genom hela jävla huset till mitt rum för att snöra på sig kängor och sen gå ner igen?" Självklart väljer jag det uppenbara.
Kollar så att dörrstängaren är långsam då det inte fanns nåt att kila fast dörren med, och det var den. Så jag tar snabbt några steg ut, slänger påsen i soptunnan, och hör dörren slå igen.
Uppenbarligen var dörrstängaren av modellen "Låååååångsamt dom första 10 centimetrarna och sen upp i mach10". Där stod jag, i bara jeans, tshirt, tröja och strumpor. Ute var det ca -7 grader och snö, och inte en sko så långt ögat kan skåda, som grädde på moset hade jag varken med mig nycklar eller mobil. ^^
Så där står jag och känner mig manlig. Vandrarhemmet var ett gammalt fängelse så kunde inte komma till andra hus på grund av muren, klockan var för mycket för att nån skulle jobba, fönstren var försatta med galler och ingen hörde mitt stenkastande.
Long story short, runt 1.5 timmar senare kommer en kille som ska in och smått förvånat släpper in mig, på kvällen dagen efter åker jag till en jourmottagning som ungefär säger "OMG Mot akuten med dig PRONTO!!" om mina fötter, väl där blir jag inskriven och ligger kvar i ca två veckor. Det tog över en vecka innan dom visste att jag skulle få ha kvar tårna! Som några kanske vet är köldskador rätt lika brännskador, och jag hade motsvarande andra gradens, nästan med snudd på tredje på sina ställen. All hud och massa vävnad fick tas bort från hålfoten och frammåt.
Ungefär två månader senare kunde jag till slut skrota rullstolen och slänga kryckorna.

MEN, efter detta kommer jag ALDRIG lämna huset utan nycklar, mobil, satellittelefon, nödflares, filt och extratofflor.

Den som inte är lättäcklad kan kika bilderna här: http://aphexan.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=...
Finns lite bilder från tidigare i utvecklingen den 21a, och om ni är riktigt intresserade finns det bilder senare från bandagebyten när jag åkt hem, höhö.

Så det är väl min svindumma grej!

Visa signatur

AMD Athlon64x2 6400+ 3.4Ghz, Geforce 8800GT, 4gb DDR2 800Mhz

Permalänk

du fick ju iallafall behålla tårna det är ett +, riktigt jobbigt läge du hamnade i måste jag säga!

jag höll på att elda ned en skog en gång det är nog ett av mina dummaste!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
du fick ju iallafall behålla tårna det är ett +, riktigt jobbigt läge du hamnade i måste jag säga!

jag höll på att elda ned en skog en gång det är nog ett av mina dummaste!

Och, det där får mig att tänka på något riktigt dumt man gjorde när man var liten. Var hos en kompis som bor mitt ute i ingenting (bara skog), och så gick vi omkring där med varsin tändare och på något sätt så eldade vi på några tallar där de hade koda. Det börja brinna rätt bra på de där (avklippta grenar) de var koda. Så gick vi runt så och tände eld på dem. Dumt, men som sagt det är väl det tråden är ute efter ^^

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Jag stoppade av misstag in en CD-skiva med viktigt material i en mikrovågsugn här om veckan. Upptäckte det, men försent och ni kan ju gissa vad som hände.
Skivan fick sprickor kors och tvärs över sig och gick inte att spela upp senare.
Dess innehåll (viktiga äldre ljudupptagningar, som ej går att få tillbaka) var som bortblåsta.
Det kändes lite surt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ampoas
Jag stoppade av misstag in en CD-skiva med viktigt material i en mikrovågsugn här om veckan. Upptäckte det, men försent och ni kan ju gissa vad som hände.
Skivan fick sprickor kors och tvärs över sig och gick inte att spela upp senare.
Dess innehåll (viktiga äldre ljudupptagningar, som ej går att få tillbaka) var som bortblåsta.
Det kändes lite surt

Ursäkta...men varför la du in CD'n i micron? Du måste vara bra tankspridd va?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Ursäkta...men varför la du in CD'n i micron? Du måste vara bra tankspridd va?

Jadu, det kan man säga Gjorde nog det klassiska: Gör först tänk sen..

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphexan
~~Text~~

ZoMfG!!!111

Du leder nog tråden nu ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
ZoMfG!!!111

Du leder nog tråden nu ^^

waaa success!

Då kan jag avslöja min egentliga plan, jag hittade tråden och tänkte "jag måste toppa alla" och gjorde det med flit. =O *lovar*
...icke ^^

Visa signatur

AMD Athlon64x2 6400+ 3.4Ghz, Geforce 8800GT, 4gb DDR2 800Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphexan
waaa success!

Då kan jag avslöja min egentliga plan, jag hittade tråden och tänkte "jag måste toppa alla" och gjorde det med flit. =O *lovar*
...icke ^^

Oavsett vad förtjänar du din plats överst på tronen
Fyfan vad jag inte är avis

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphexan
waaa success!

Då kan jag avslöja min egentliga plan, jag hittade tråden och tänkte "jag måste toppa alla" och gjorde det med flit. =O *lovar*
...icke ^^

Förfrysningsskador ser alltid så himla mysiga ut:/ Varför höll du inte om fötterna när du var ute? Du skulle suttit i soptunnan:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Skulle ta en "genväg" hem från krogen på fyllan. Vimlade bort mig i skogen, har små minnesluckor, ramlar över diverse stenar och grenar, river upp klärderna och får mossa/lera i håret. Vandrar sedan vidare en bra bit, går in i en ladugård tror jag går in hemma, klappar några hästar (är allergisk mot dem). Ägaren som har märkt att det är tänt i ladugården kommer ut och frågar vad jag håller på med. Kommer ihåg brallorna sitter vid knäna då bältet inte sitter som det ska, kan bara hoppas kallingarna satt där de skulle... Helt svart efter det haha.

Vaknar upp i sängen med "kläderna" eller det som var kvar av dem, ilröd i ansiktet, spricka i armbågen, lera i sägen, skorna har jag lyckats haft hål i, massor med rivsår på ryggen. Ganska pinsamt när man är ute och går med hunden och stöter på grannen hehe.

Första ordentliga fyllan är ju också nice. Är ute och festar med några polare. Har köpt en sjuttis, ingen tror jag kan dricka upp den. Dricker upp den och vaknar kl 7 på morgonen hemma. Har spytt ner hela mitt rum och smetat ut det med brallorna på väggar osv, och däckat i sängen efter. Morsan blev glad när hon väckte mig, "Suck, du lever ju i alla fall..":)

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Förfrysningsskador ser alltid så himla mysiga ut:/ Varför höll du inte om fötterna när du var ute? Du skulle suttit i soptunnan:)

sexish är dom
Haha ja såhär i efterhand har jag kommit på massa saker ja kanske skulle ha kunnat göra osv, men när man väl stod där var det andra bullar. ^^ och känseln försvann ju så fort så tänkte ju inte direkt på dom ändå.
menmen.

Visa signatur

AMD Athlon64x2 6400+ 3.4Ghz, Geforce 8800GT, 4gb DDR2 800Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iXam
Inte det dummaste jag gjort men det var korkat.
Förrgår. Tömde kattlådan och hade vanlig kattsand i den och int eden jag brukar köra med. Jag tömmer hela altet i toaletten för det går skitbra med den andra kattsanden. Tyvärr blir denna kattsanden som cement och kloggar igen hela toaletten. Så jag står där som ett djävla idiotfån med en såndär proppfix med skaft och röd gummopropp en halvtimma tills jag inser det oundvikliga.
Jag måste ner med händerna/armarna i toaletten som är fylld med vatten upp till toalettkantenkattsand, kattkiss och ganska mycket kattbajs.

Så nu har man betat av den dumheten i sitt 33-åriga liv, NEEEEXT!

Been there, done that.. Fast jag tänkte att, hmm undra om man kan slänga korvarna i toaletten och det fungera ju bra så då testade jag med kissklumparna.. Inte lika bra.. T.o.m att rensa kattlådan vissa dagar är för svårt

Men ett av mina absolut mest iq-befriade tillfällen var när jag kokade spagetti, skulle hälla i allt i durkslaget men står liter lustigt så jag inte når handtaget så då tar jag helt sonika tag i durkslaget underifrån, kupar handen om botten på durkslaget.. Vilket resulterar i att jag häller kokande vatten på handen..

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "The Oddball"

Men ett av mina absolut mest iq-befriade tillfällen var när jag kokade spagetti, skulle hälla i allt i durkslaget men står liter lustigt så jag inte når handtaget så då tar jag helt sonika tag i durkslaget underifrån, kupar handen om botten på durkslaget.. Vilket resulterar i att jag häller kokande vatten på handen..

Va i helvete? Är ju som att du skulle ta upp nånting från kastrullen med handen om du tappade en sked eller något. GJ!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Va i helvete? Är ju som att du skulle ta upp nånting från kastrullen med handen om du tappade en sked eller något. GJ!

Jag var trött och hade tankarna på annat håll, man kan ju inte lyckas varje gång heller Nej, men seriöst så vet jag inte hur jag tänkte, oavsett hur distraherad jag var.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "The Oddball"
Jag var trött och hade tankarna på annat håll, man kan ju inte lyckas varje gång heller Nej, men seriöst så vet jag inte hur jag tänkte, oavsett hur distraherad jag var.

Jo, jag märker det. Det lär ju ha känts då du inte har möjlighet att ta bort handen direkt precis.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

Igår så "råkade" jag slå till min 13-åriga polare i huvudet med min sprillans nya MDS-hjälm så att visiret sprack... Känns väldigt lyckat :S

Permalänk

eeh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Em3l
Skulle ta en "genväg" hem från krogen på fyllan. Vimlade bort mig i skogen, har små minnesluckor, ramlar över diverse stenar och grenar, river upp klärderna och får mossa/lera i håret. Vandrar sedan vidare en bra bit, går in i en ladugård tror jag går in hemma, klappar några hästar (är allergisk mot dem). Ägaren som har märkt att det är tänt i ladugården kommer ut och frågar vad jag håller på med. Kommer ihåg brallorna sitter vid knäna då bältet inte sitter som det ska, kan bara hoppas kallingarna satt där de skulle... Helt svart efter det haha.

Vaknar upp i sängen med "kläderna" eller det som var kvar av dem, ilröd i ansiktet, spricka i armbågen, lera i sägen, skorna har jag lyckats haft hål i, massor med rivsår på ryggen. Ganska pinsamt när man är ute och går med hunden och stöter på grannen hehe.

Första ordentliga fyllan är ju också nice. Är ute och festar med några polare. Har köpt en sjuttis, ingen tror jag kan dricka upp den. Dricker upp den och vaknar kl 7 på morgonen hemma. Har spytt ner hela mitt rum och smetat ut det med brallorna på väggar osv, och däckat i sängen efter. Morsan blev glad när hon väckte mig, "Suck, du lever ju i alla fall..":)

påminner mig om en kompis som i fyllan ramlade över en stengärdsgård och när han reste sig upp körde han upp ansiktet i en koröv.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk

Hehe de sjukaste ja gjort va när ja skulle tvätta håret här hemma för några månader sedan. Jag märker till min besvikelse att vi inte har något varmvatten, det är sent och ja orkar inte elda (bor på landet typ). Jag får den ypperliga iden att koka upp nån liter varmvatten i vattenkokaren (typisk tekokare) och lixom "blanda" de kalla kranvattnet o de varma kokade för att vara säker på att ja inte skulle bränna mig hällde ja Lite av det varma vattnet på handen o de kändes okej. Då tänkte ja att ja måste ju ha det varma vattnet först, de är ju skönast att vara varm o sedan kyla ner sig tänkte ja hehe.. Så jag böjde mig ner över badkaret o började hälla MASSOR med varmvatten, i princip kom halva tekokaren på en gång, över huvudet o SATAN va de sved!! Efter ett högt vrål var jag snabb med kallvattnet vilket jag fortsatte använda tills håret var rent
rekommenderas ej

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Reklamnisse
Hehe de sjukaste ja gjort va när ja skulle tvätta håret här hemma för några månader sedan. Jag märker till min besvikelse att vi inte har något varmvatten, det är sent och ja orkar inte elda (bor på landet typ). Jag får den ypperliga iden att koka upp nån liter varmvatten i vattenkokaren (typisk tekokare) och lixom "blanda" de kalla kranvattnet o de varma kokade för att vara säker på att ja inte skulle bränna mig hällde ja Lite av det varma vattnet på handen o de kändes okej. Då tänkte ja att ja måste ju ha det varma vattnet först, de är ju skönast att vara varm o sedan kyla ner sig tänkte ja hehe.. Så jag böjde mig ner över badkaret o började hälla MASSOR med varmvatten, i princip kom halva tekokaren på en gång, över huvudet o SATAN va de sved!! Efter ett högt vrål var jag snabb med kallvattnet vilket jag fortsatte använda tills håret var rent
rekommenderas ej

Aj aj aj... Varför blandade du inte varmvattnet och kallvattnet i en dunk eller nåt först?

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
Igår så "råkade" jag slå till min 13-åriga polare i huvudet med min sprillans nya MDS-hjälm så att visiret sprack... Känns väldigt lyckat :S

Var det nödvändigt att skriva att din kompis är 13 år? Dessutom så kan det väl knappast vara det dummaste du gjort, eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Var det nödvändigt att skriva att din kompis är 13 år? Dessutom så kan det väl knappast vara det dummaste du gjort, eller?

Han kanske tycker det är fett att ha en äldre kompis? Och idd, vad kostar visiret till en MDS hjälm? Några hundralappar på sin höjd. Inte den värsta hjälmen på marknaden precis.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Detta var förra året.
Satt i bilen. Vevade ner vindrutan, tog fram min kameramobil [W810] tänkte jag skulle fota en fin vy mitt på en trång bro med en älv undertill. Det var en ganska varm sommardag så jag var svettig om mina händer. Det resulterade i att mobilen lixom gled ur mitt för mig stadiga grepp. Jag tappade med andra ord min mobil rätt ner i älven nedanför

Den telefonen hade jag haft rätt länge så det var bara skönt att bli av med den!