Din dummaste bedrift genom tiderna

Permalänk
Medlem

1. När jag var kanske 10-12 år var jag ute med en polare i skogen och eldade myrstackar med dasspapper + deospray + tändare. Den sista stacken brann rätt bra, och vi släckte den genom att sparka över elden med stackmaterial. Dagen efter visade det sig att vi inte lyckats släcka ordentligt, det blev markbrand och en hektar skog hade brunnit. Polisen trodde att branden startat pga att en läskflaska med lite vatten hade agerat förstoringsglas och i kombination med solen fjuttat på, så de får nog fortsätta tro det.

2. När jag var 16 år tände jag på en bit hushållspapper med tändare nere i källaren hos morsfars, insåg att det kanske inte var så smart, släppte ned det brinnande papperet i papperskorgen, som förstås var full med papper. Det brann rätt bra, men jag tittade bara på som ett djävla fån, varpå min dåvarande flickvän skrek "Men vafan gör du?", slängde en filt över för att försöka släcka och sprang sedan och slängde ut papperskorgen i snön. Morsfars blev minst sagt upprörda och undrade vad fan jag sysslade med. Jag har fortfarande ingen förklaring. Hjärnsläpp?

3. Kört 200 km/h på 50-väg med trafik. Hjärndött men tyvärr kul. Kört 270 km/h ett par gånger, men på 90 och 110-väg då, utan trafik.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

snodde pengar från mina föräldrar för att sedan spela arcade spel i spel hallerna, det var kanske 18 år sedan men skämms riktigt mycket varje gång jag kommer ihåg det.

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk
Medlem

köpte en 8000 kr mobil och hade bort den 1 dag senare, utan försäkring hahaa

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk
Medlem

1. Körde två stycken på sprillans nya minicrossen som är gjord för en person på allmän väg. Jag hade hjälm, Martin hade inte det, och den gjorde typ 70-80km/h xD
Gick hur bra som helst tills fader kör ut från parkeringen när vi är på väg hem och ska ställa in crossen igen xD Fader blev inte glad

2. Spärrat av en allmän 50-väg på kvällen med riktiga reflexband och pinnar används vid vägbyggen. Folk bromsade ganska hårt 20 meter från repen när de såg dem. *Däckskrik* xD

3. Åkt 30km/h-moped på motorvägen med passagerare, folk tutade

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Citat:

3. Åkt 30km/h-moped på motorvägen med passagerare, folk tutade

Folk som du bör verkligen inte ha körkort iaf!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Tkr du att åka så långt ut det gick med en registrerad, försäkrad moped typ 50 meter på motorvägen är dummare än att åka en minicross som bara får köras på inhängnat område med passagerare? xD

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Fan vad folk bölar om saker här, vafan det är väl gött att han tar moppen på motorvägen.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Fan vad folk bölar om saker här, vafan det är väl gött att han tar moppen på motorvägen.

Tyst med dig. vad tillför du diskussionen?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exterm
Tkr du att åka så långt ut det gick med en registrerad, försäkrad moped typ 50 meter på motorvägen är dummare än att åka en minicross som bara får köras på inhängnat område med passagerare? xD

Försäkrad eller inte spelar inte in ett jota. Att man inte får köra LGF eller mopeder etc på motorväg finns där av en anledning är för att just man puttrar runt i runt 30-40km medans övrig trafik susar fram över 100 om inte mer.
Jag hopas gladeligen inte jag möter någon som dig ute i trafiken iaf.
Jag kan tumma på att folk köra 5-10km/h fortare på en ödslig stor synligväg än att göra något så dum dristigt. liktså så tror jag alla här inne vet och man stannar alltid vid rödlyse och att man håller hastigheten vid skolor etc.

Det sista jag skulle vilja ha på mitt samvete är iaf att ha oskyldigt kört ihjäl en annan människa iaf.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Tyst med dig. vad tillför du diskussionen?

Tog du åt dig och blev sur eller? Det var väl gotte.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

har även sparat ALLA kvitton sen när jag var 8 år (21år nu) och räknat allt och kommit upp på summan 26.422,50 kr. köper lite godis varje dag alltså, ah det känns när man tänker på det hahaaahahha

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Håett
har även sparat ALLA kvitton sen när jag var 8 år (21år nu) och räknat allt och kommit upp på summan 26.422,50 kr. köper lite godis varje dag alltså, ah det känns när man tänker på det hahaaahahha

Bara på godis då hoppas jag?

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

ja bara på godis

Visa signatur

SLI Nvidia gtx275 l EVGA nForce 780i SLI FTW l 4 x Corsair 800 mhz l Corsair Hx750w l Q6600 - 3.2 ghz l Windows 7 64bit SP1 l Kylning: HAF932, V10 cooler master.

Permalänk
Medlem

finns ju endel mytomaner i denna tråd...

Visa signatur

Deck me out

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Håett
ja bara på godis

Hehe, nice då. Samma ska när man ser bonusen på kungsan efter ett år typ. Helt sjukt vad man handlar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zany
finns ju endel mytomaner i denna tråd...

Finns nog en del ja.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

http://sweclockers.com/album/?id=4323

Summerar väl skiten rätt bra!
Men jag är inte bitter..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mubarak
Finns så många.
En är när jag skulle flyttstäda en lägenhet. Frysen var sjukt igenisad, gick knappt att stänga. Tänkte jag skulle avfrosta den men det tog jättelång tid, var en mindre glaciär där inne.
Så jag tog en korkskruv och testade att liksom skruva in den en bit i isen och sen bryta loss stycken av isen.
Funkade skitbra.
Glad i hågen fortsatte jag.
Gav mig på det tjockaste stället av is. Skruvade på. Försökte bryta loss en bit. Gick inte.
Skruvade lite längre. Fortfarande för kort.
Skruvade lite till.
Nån som sett Ice Age 2? Där ekorren klättrar på en glaciärvägg och den börjar brista och spruta vatten ur ett hål? O ekorren försöker hålla för med sina fingrar? Det som hände påminde en hel del om detta.
Helt plötsligt när jag skruvade in korkskruven börjar nåt pysa förfärligt. Vad f*n tänker jag och sätter fingret för hålet i isen. Står o funderar på vad f*n jag ska göra. Ropar till min brorsa som jag delade lyan med, detta var sent så han hade somnat, han kommer upp yrvaken o undrar vad jag står där med fingret in i frysen om. Jag förklarar läget. Har stått med fingret för hålet i kanske tio minuter i fingret börjar i oroande fart tappa känseln. Vi bestämmer oss för att ringa mamma. Mamma säger att det är bäst att ringa brandkåren. Kan vara freon säger hon.
Ok jag ringer brandkåren. Killen lyssnar på det jag säger och säger:
- Slå av huvudströmmen o ta er ut ur lägenheten så snabbt ni kan för detta kan smälla!
Vi rusar ut, min brorsa frågar om mina katter, jag skriker i panik:
-Vi måste rädda oss själva!!!
Fem minuter senare står vi frusna utanför kåken. Jag är i mindre chock och har väntat mig en fet explosion, se en eldstunga ut från mina fönster och mina två kära katter komma utflygandes av explosionen. En stor röd brandbil kommer farande. En styrka med yrvakna brandmän och en brandledare hoppar ut. Jag tar dem upp i lägenheten, ledaren har nån gasmätare med sig o kollar om det är nån gas. Inga utslag, säger han. Det här är helt lugnt. Brandmännen tittar på varandra o verkar inte alls fatta vad de gör där. En brandman som verkar ha huvudet på skaft verkar fatta hela grejen o hur dum jag känner mig, han ser ut att försöka hålla sig för skratt.
Nästa morgon får jag ringa vaktmästaren o be om en ny kyl. Han är schysst o debiterar mig ingenting för den.
Kan vara värt att nämna att detta är en av tre gånger brandkåren kommit till mig Aldrig har det varit nån rejäl fara, egentligen...
Slutet gott, allting gott. Fingret fick tillbaka känseln efter ett par dagar.

Min rekommendation är att aldrig försöka avfrosta frysar med skarpa föremål.

haha, den va bra! xD

Permalänk
Medlem

litade på en tjej för mkt...

men något lite roligare är väll när jag använde tummen som skohorn, hade en spricka som blödde men den är läkt och har nu tjock ödleliknande hud på tummen. började använda pekfingret som fick en blåsa som sprack så nu är pekfingret infekterat och svullet. ja jag har börjat använda de andra fingrarna, man lär sig aldrig ibland!

EDIT: det där med frysen har farsan gjort, sprutade freon överallt berättade han!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mubarak
Ok jag ringer brandkåren. Killen lyssnar på det jag säger och säger:
- Slå av huvudströmmen o ta er ut ur lägenheten så snabbt ni kan för detta kan smälla!

Haha. Den snubben kan inte ha haft alla apor i borgen, eller så hade han sett alldeles för många usla actionrullar.

Freon är inte brandfarligt. De miljövänliga(re) ersättarna är inte heller brandfarliga. Anledningen att freon började användas var faktiskt just för att de gaser som användes i kyl/frysarnas barndom VAR brandfarliga, men om jag minns rätt var det 1928 som man gick över till freon.

Kyl/frys äldre än 1928, som fortfarande är i bruk, kan jag nog anse vara tämligen sällsynt nuförtiden.

Vore jag du skulle jag vara lite pissed på den snubben, för det är ju han som bär skulden för att brandmännen överhuvudtaget skickades iväg.

Men, anywhoo, riktigt kul bedrift! Top notch!

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Håett
har även sparat ALLA kvitton sen när jag var 8 år (21år nu) och räknat allt och kommit upp på summan 26.422,50 kr. köper lite godis varje dag alltså, ah det känns när man tänker på det hahaaahahha

Har själv en pärm med alla sparade kvitton. 2/3 är från webhallen, wtf liksom

Permalänk
Avstängd

1*

råkade trampa sönder displayen på tjejens sonyericsson c905
så jag fick köpa en ny display (495kr) och montera den

2*köpte styrbox och luftmassemätare (3100kr) till min volvo 850 t5 det visade sig att det va turbon och katalysatorn som var kass.

3*
Jag hade köpt en wv polo 82a för 1500kr och efter renovering av bromsar mm så gick den igenom besiktningen, men efter ca 3 veckor började växlarna gå trögt jag åkte hem för att kolla vad som va fel.

lossade en skruv på växellådan för att kolla oljenivån och det var olja i växellådan, skruven gick väldigt trögt när jag skruvade tillbaka den.

letade lite mer och såg att växelaxlen från vxlspaken va av så jag tog med den till jobbet och svetsade ihop den. efter montering så hade jag ännu svårare att få i växlarna.
jag hadde choken i och när jag släppte upp kopplingen så råkade jag backa över min trapp upp i en slänt och sen fick jag putta loss bilen för det var bara backen som funkade.

Jag lossade sedan skruven på vxllådan igen och lyste in med en ficklampa och då såg jag nån gängad grej innanför aluminiumet på vxl lådan det visade sig att det va växelföraren som jag böjt och att jag lossat fel skruv.

brossan fick bilen av mig och han hämtade den samma dag.
han fick backa den 4km hem till farsan och där står den ännu.

finns en film på youtube när han backar: Fredrik backar 4km

*4

En stressig dag på jobbet så råkade jag klippa av 8mm hårdgalvad järntråd i 5mm förkorta bitar så dom blev skrot ca:2000st

5*
För ca 8 år sedan skulle jag och en kompis ta båten till gislaved för det va dagen innan gisledagarna och mycket folk/tjejer i gislaved.

min kompis Lasse hade en gammal plastbåt med en cresentmotor på en sån där ful loppismotor som inte funkade när den blev varm.

Efter en hel del dricka (körsbärsvin och 4 öl+hb) åkte vi iväg med den lilla röda båten solen sken och det va jättefint ute vi pratade om hur kul det skulle bli i gislaved.

vi åkte från ena änden av härentil den andra änden av sjön
sen in igenom en å och sedan kom vi till en gammal masugn med fördämning där fick vi släpa över båten till andra sidan.

motorn gick inte att använda för det va för grunt så vi stakade oss igenom ån fram till en vägtunnel/bro.

några 100 meter in så märkte vi att ån började smalna av den blev altt smalare och smalare tillslut var den ca 1,5 meter bred så vi kom inte längre.

vi hoppade ur båten med kallsonger och t-shirt på oss och fick gå uppe på en massa vatteväxter för vi nådde inte botten min kompis lasse var så tung så han försvan imellanåt.

när vi kommit ännu längre in i ån så blev den till en liten bäck och vi märkte att vi hammnat ute i nån jävla mosse med vandringsled så vi stannade i skogen vid kanten av mossen där tände lasse en eld och sedan började han lipa han försökte torka sin nya mobiltelefon för den var full med vatten.

vi lämnade båten vid mosskanten och började gå genom skogen bort mot masugnarna där knackade vi på ett hus och frågade ägaren om han kunde skjutsa oss hem, så dyblöta illaluktande som vi va så fick vi åka på flaket på han nissan king-cab.

dagen efter skulle vi hämta båten lasse kopplade en säckakärra till sin moppe och jag körde bakom honom vi körde först till bron som vi hade åkt under dagen innan sedan hittade vi en väg upp i skogen vi följde den och kom ut på ett kalhygge där fick vi ställa mopederna och gå mellan stubbar och grenar tills vi hittade båten som låg nedanför en sluttnig.

vi fick släpa tillbaks båten till mopederna .efter att vi kommit hem med båten så hade hjulen på kärran skavt hål i den så lasse fick laga den.

detta är bara en av ca 5 misslyckade båt turer.

6*

år 2000 en fisketur med den lilla fula röda båten i sjön hären.

Jag och min kompis lasse och xet vari ute med båten och fiskade/söp

vi skulle åka hemmåt för det nappade inte och spriten var slut.

kompisen sa till mig att gasa på lite så jag drog full gas och aktern kom under vattnet så lasse flyttade sig framåt då tog båten in vatten i fören så han satte sig på golvet i båten

och då råkade han trampa igenom ,så båten sjönk på ca 4 sekunder.

jag tog mina 2 fiskespön och simmade in till en ö sedan orkade xet inte simma dom 200m som var kvar till fastland så jag la bensindunken under hennes mage och simmade bakom och puttade på hennes fötter.

sedan när vi kom i land ropade lasse att han höll på att drunkna så jag fick simma ut igen och hämta honom sedan åkte vi hem dyblöta.

båten fiskade han upp 1 år senare.

7*
formaterade fel hårddisk när jag skulle installera windows 7RC så 50 gb sparade viktiga filer försvann,sedan fick jag köra nån
återställning

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Ah, nu kom jag på en grej som inte var allt för smart. Detta utspelar sig för strax under två år sedan.
Detta var precis efter att jag träffat vad som senare skulle bli min flickvän (som nu är mitt ex).
Eftersom att det som sagt var en av de första gångerna jag umgicks med den damen valde jag att hålla mig något sånär nykter på festligheterna vi skulle till. Det gick fint, vi hade båda en trevlig kväll utan missöden. Men! När flicksnärtan skulle ta och åka hem runt 02:00-tiden bestämde jag mig för att ta mig några glas. Ty det var väldigt lätt gjort, med tanke på att de på festen sålde både öl och vin för 20 kr glaset/burken. Någon/några hundringar senare var jag på topp, precis lagom till hemfärd. Här uppstod det som skulle bli anledningen till att denna historia är något att berätta.

Först och främst måste ni veta att jag då bodde i en liten by vid namn Täfteå lite drygt en mil från Umeå. Ni som känner till Umeås geografi vet att Konstskolan på Umedalen ligger rätt långt bort från själva centrum, åt helt fel håll om man kommer från Täfteå.
Även om detta utspelade sig på hösten, när det egentligen hade börjat bli lite för kallt, så bestämde jag mig för att cykla hela vägen till festen. Nu vet jag inte exakt, men det är väl uppskattningsvis 1,5 timmas cykelväg, lägg på en 20 minuter vid onykterhet.

Tillbaka till historian, jag skulle alltså nu ta mig hem från festen. Dyngfull påbörjade jag cykelturen med två vänner. Ganska snart ramlar jag av cykeln och sliter sönder byxorna, med ett fint stort sår på knäet som resultat. När vi kommer fram till centrum når vi den ena av mina vänners hem, där han erbjuder mig en mössa och ett par täckbyxor, så jag inte ska frysa ihjäl under den timmeslånga cykeltur som nu återstod.
Jag och den kvarvarande kompisen cyklar vidare, tills vi når Tomtebo, där han bor. Jag är nu så sjukt trött att jag lägger mig ner i diket för att vila lite. Kompisen sliter upp mig och säger åt mig att sätta mig på cykeln och börja cykla. Jag hävdar att jag inte kommer orka cykla hela vägen hem och säger att jag vill sova hos honom, men han påpekar att det nu bara är 20 minuters cykelväg kvar. Jaja, jag sätter mig väl på cykeln och kör vidare då, tänker jag. Ensam börjar den sista etappen mot sängen.

Efter ungefär halva vägen bestämmer jag mig för att kliva av cykeln och vila lite. Jag kilar in en bit i skogen, för jag vill så klart inte att någon ska se mig. Sjukt skabbigt att ligga efter vägkanten mitt i natten.
Jag är inte helt dum, även om jag vet att jag kommer att somna här, tänker jag så pass långt att jag ställer ett alarm på mobilen på 20 min och placerar denna under örat.

Jag vaknar ett antal timmar senare av att solen lyser i mitt ansikte. Genomfrusen cyklar jag hem den sista biten och slänger mig i sängen. Några timmar senare väcker mamma mig, ihållandes mina trasiga, helt nerblodade jeans, och frågar "Vad gjorde du igår egentligen?".
Jag svarar "Jag sov i skogen..".

Härligt jobbigt att gå ner och käka frukost sen.

hehe skitkul man gör mycket dumt på fyllan

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Har själv en pärm med alla sparade kvitton. 2/3 är från webhallen, wtf liksom

ska man räkna ihop allt man lagt ut på datorer
och datordelar blir det nog 100 000kr på 10 år

Permalänk

Har gjort ganska många riktigt dumma saker. Tar några men inte i någon som hest ordning.

Har snott 5 cyklar. Sedan krängt.
Blivit tagen på bar gärning efter att ha snattat, 2 gånger, första gången när jag gick i 3:an andra gången när jag gick i 7:an, jag hade kommit undan många, många gånger innan. Jag har till och med "snattat" en mindre en-armad bandit från en leksaks butik, gick ut med den under armen..
Sedan släppt ut luften på minst 100 cyklar varav 10 på en föredetta kompis.

Sedan saker som jag inte skäms över.

Käftat emot lärare och rektor på min gamla skola.
Tvingat sig till saker som jag inte förtjänat på min gamla skola.
Det är lite av den skit jag har gjort.

A just det, jag och en kompis höll på att greja med en cykel, kommer inte ihåg hur vi fick tag på den men i alla fall. Han fick tag på en hammare med träskaft, huvudet satt lite löst så han bestämde sig för att få loss det. Men det var inte så lätt så han tog borrmaskinen och höll hammaren så att han borrade precis bredvid tummen. Han slant och borrade i tummen, borrade i någon nerv på köpet också. Han blödde som fasen och jag visste inte vad fan jag skulle göra, som tur vad hans föräldrar hemma så jag hjälpte honom typ in och sedan stack..
Detta läkte som tur var..

Visa signatur

| Antec P183 | AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz | Noctua NH-U12P | Asus M4A78-E ATX | Corsair 800 MHz 4 GB | RADEON HD4890 1GB | Samsung 1TB | SyncMaster 2443NW | Corsair TX 650 Watt | 4x Noctua 120mm |

Permalänk
Medlem

Ja jag har dödat en kille en gång.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Ja jag har dödat en kille en gång.

Bara en gång? Ska man döda någon ska man göra det riktigt. Minst 3 gånger brukar farmor säga!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Ja jag har dödat en kille en gång.

ja ibland kan man råka slå in halsen eller sparka av nån knäet i ren reflex

Permalänk
Medlem

Var det en dansk är det ju lite förmildrande kanske

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Det var lite dumt av mig att ta skjuts av en polare på moped utan hjälm. Då jag vet att han är lite lost annars. Vi kör på en raksträcka, bilar kör om för att det går för sakta. Killen väljer att vrida huvudet bakåt för att kolla när bilen kör om, istället för att använda backspeglarna. Han tappar förmågan att analysera vägen och riktning på mopeden så det börjar gå lite snett och slutar med att han kör in i trottoarkanten som var ganska hög och vi välter omkull. Båda klarade sig dock ganska fint.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Var det en dansk är det ju lite förmildrande kanske

Hah, äntligen någon som förstod.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Hah, äntligen någon som förstod.

Det blir inte samma sak att läsa det. Man ska se och höra någon säga det med en glad ton på rösten och ett leende som får en att le själv!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90