Din dummaste bedrift genom tiderna

Permalänk

trillade med moppen för 2 veckor sen, ja o en polare skulle ut till hans sommarstuga, jag svänger in på hans tomt, han skriker "de e haaaalt!!!!!", ja ba nooooooooooooooooooo, sen splash, trilla vi i leran o spräckte en backspegel och blev lagom leriga ^^

Ytterligare typ 3 veckor innan det så körde jag in i en skyltstolpe när jag skulle stegra upp för en trottoarkant o typ krossa lillfingret mellan styret o stolpen (det var kallt så de gjorde ont som fan då jag inte hade vantar ^^) o sen gled emot stolpen o rev upp en reva i sadeln ^^
kom på att jag slog/drog emot hela höger underarm som svullnade upp och gjorde ont i ett antal veckor

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Minns inte om jag har skrivit detta redan eller ej..

Men iaf. Jobbade på en industri och skulle ner och köpa macka på frukostrasten... Var en bit dit så jag tog en 3hjulig sparkcykel som det finns där (ser ut som en flaka fast mindre).... Iaf trött som få var man med. Kommer mot pallplocken och ser en truck backa men ser att han stannar när jag kommer. Trött som jagvar så visste jag knappt vad jag gjorde så svängde liite för mycket till vänster... Plockade hörnet av en pall = ofrivillig frivolt En fråga om det gick bra... "Cool" som man var sa man att det var lugnt att lite action på jobbet skadar inte.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk

Hehe... typ som när jag skakade en juice flaska med korken lös.
Som de flesta som har skakat färgburkar så har man ju lite knep och snäppet för att skaka som bara den. iaf 2 medarbetare och lite tidnignspapper mm blev utsatta för en mindre sprutlakering ^^

Klibbigt var ordet!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Föll med moppen för ~2h sen

Körde alldeles för fort och svängde alldeles för snävt

Denna jävla is

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Medlem

Förstörde HOR läsarmekanismen till mitt WII för någon timma sen när jag skulle trycka dit ett olagligt chip så ja skulle kunna spela riktigt jävla olagliga spel. Här står jag, 500 kronor fattigare och med ett jävla humör och en lärdom. Var lärdomen värd 500 kronor och ett förstört WII? NEJ, det var den inte. Utan det var han där uppe som hade lite tråkigt och ville jävlas med en fattig jävel.

Råkade slå upp lillfingerknogen nu också, det blöder och gör ont. Stackars mig =(

EDIT: Så, nu har jag börjat lugna ner mig. Ska kolla på det imorgon. Ha en trevlig helg

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

Det dummaste jag har gjort är nog att cykla ner för en väldig brant och lång pulkabacke när jag var liten, var väl runt 7-8 år gammal . Dock var det här på sommaren , så då var det grus på marken.

Och jag dum som jag var, cyklade väl i 20 km/h nitar frambromsen på cykeln, det resultera med en volt och ett par sår här och där och en liten hjärnskakning Kommer ihåg att jag skratta och grät.... samtidigt. hehe

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

jag slängde en vass pinne i ansiktet på skolfröken i 4:e klass

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Jag rensade vattenlåset till handfatet i badrummet. När allt var isärplockat hade jag en hink under som skiten hamnade i. Sedan spolade jag med hett vatten och hinken var så småningom halvfull. Skulle då tömma den i toastolen men fick hjärnblödning och tömde den i handfatet... Begåvat.

Visa signatur

Intel Core i5 4670K 3.4 GHz - ASRock Z87M Pro4 mATX - A-Data 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz - MSI RadeonR) 270X Gaming OC - Samsung SSD EVO 840 120GB - be quiet! Pure Power L8 530W 80+ Bronze - SilverStone Precision PS07B

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Betvå
Jag rensade vattenlåset till handfatet i badrummet. När allt var isärplockat hade jag en hink under som skiten hamnade i. Sedan spolade jag med hett vatten och hinken var så småningom halvfull. Skulle då tömma den i toastolen men fick hjärnblödning och tömde den i handfatet... Begåvat.

Fick mig att skratta iaf

Visa signatur

...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Betvå
Jag rensade vattenlåset till handfatet i badrummet. När allt var isärplockat hade jag en hink under som skiten hamnade i. Sedan spolade jag med hett vatten och hinken var så småningom halvfull. Skulle då tömma den i toastolen men fick hjärnblödning och tömde den i handfatet... Begåvat.

Hahahaha :D, Jävla va ja garvar..

Jo misstag har man gjort hela tiden, dock inga 10poängare och inte mkt kul att nämna heller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Betvå
Jag rensade vattenlåset till handfatet i badrummet. När allt var isärplockat hade jag en hink under som skiten hamnade i. Sedan spolade jag med hett vatten och hinken var så småningom halvfull. Skulle då tömma den i toastolen men fick hjärnblödning och tömde den i handfatet... Begåvat.

Haha.. typ som när jag startade bilen utan bränslebox ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Betvå
Jag rensade vattenlåset till handfatet i badrummet. När allt var isärplockat hade jag en hink under som skiten hamnade i. Sedan spolade jag med hett vatten och hinken var så småningom halvfull. Skulle då tömma den i toastolen men fick hjärnblödning och tömde den i handfatet... Begåvat.

HAHAHAH! Fyfan, vet i fan vad jag hade gjort där.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
HAHAHAH! Fyfan, vet i fan vad jag hade gjort där.

Jag hade nog sagt: jaja........ och börjat torka lite smått. eller k** f****!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Haha.. typ som när jag startade bilen utan bränslebox ^^

Måste citera mig själv.

Jag måste verkligen haft världens regnbåge i ansiktet med olika ansiktsuttryck. När jag försökte få igång bilen och den inte startade.. hehe

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

min dummaste bedrift var väll när man va ute o körde moppe me en polare så såg man nåra andra polare på trottoarn så titta man dit och vinkade lite lätt, sen när man tittar fram igen så är de ju korsning där och polarn har stannat, jag lägger i bromsen som en jävla idiot men när man kommer i 50-60 så går de inte bra å bromsa när de e typ 10 meter mellan och blött på asfalten, så jag gliiiiider fram krashar in i hans öö, ja backsida så hans baklykta pangar och hans nummerblåt böjs oså flyger jag över han typ oså ramlar han ner i marken efter så ligger allt i en hög där, oså gick frambromsens handtag sönder för typ 4:e gången och fotbromsen lyckas tryckas in under motorn på något sätt. plus att styret vred sig lite så ja fick typ sitta bakofram på moppen för å kunna köra rakt, var ju rätt så pinigt >.<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Haha.. typ som när jag startade bilen utan bränslebox ^^

Eller typ inte...

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Skulle lägga nytt klickgolv precis framför spisen, men inte under. Det slutade med att jag försökte lyfta spisen med huvudet samtidigt som jag använde båda händerna till att lägga under golvbiten.

Problemet var bara att jag hade huvudet mot glasrutan i ungsluckan när jag försökte lyfta, och rutan gick sönder, blev bara en skärva som satte sig i armen som tur var.

Permalänk
Medlem

Det dummaste jag har gjort är någ när jag cyklade med korsade händer.
Cyklade hem och var inte helt nykter och fick för mig att byta plats på händerna. dvs höger hand på vänster handtag osv.
Det slutade illa när jag skulle svänga mitt i en nedförsbacke. Djupt jack på båda armbågarna och grova skrapsår på både knän och händer. Har kvar ärren fortfarande.

Permalänk
Medlem

En gång litade jag iskallt på att en tjej tog p-piller (utan att ha frågat, trodde alla gjorde det ) och tömde i henne. Efteråt så fråga hon varför ja tömde i henne och berätta att hon inte åt p-piller, där snackar vi FET FET FET ångest!

När jag var liten, ca 6-7 år så kasta jag in så mycket papper och ved i mormor och morfars öppna brasa så skorstenen blev övertänd så det började brinna så brandkåren fick komma och släcka.

I högstadiet gjorde vi rökbomber av salpeter+socker, so far so good, men det dumma var att vi gick lååååångt in i ett avloppsrör en gång och drog igång den, vi höll på att dö därinne. INTE smart!!!

Kört så dyngrak så jag stannat med bilen på någon gata och somnat i den. Rankar nog detta som det dummaste...

Kom på en sak till när jag läste om andras bedrifter, jag har också stått upp och trampat järnet på fyllan så kedjan hoppat av, men jag klarade mig utan att vurpa, jag hängde på styret med armarna och fötterna slira på marken tills ja stanna.

Och sen har jag lyckats slå ut halva framtanden genom att släppa ankarliften så den flög rakt upp i käften på mig när jag skulle lära mig åka snowboard. Jag tappade balansen på väg upp i backen med liften och höll på att vurpa så då släppte ja liften, men tyvärr skicka ja inte iväg den från kroppen. Epic fail

Visa signatur

If you're havin' girl problems i feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Betvå
Jag rensade vattenlåset till handfatet i badrummet. När allt var isärplockat hade jag en hink under som skiten hamnade i. Sedan spolade jag med hett vatten och hinken var så småningom halvfull. Skulle då tömma den i toastolen men fick hjärnblödning och tömde den i handfatet... Begåvat.

Så jävla klockrent...haha

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Medlem

När jag visade röven för vakterna inne på pianobaren i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på Etagé i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på moosehead bar i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på mellow yellow i malmö, utkastad.
När jag visade röven för den vackra damen inne på Glorias i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på Fagens i malmö, utkastad.
När jag visade röven för publiken inne på kb i malmö, utkastad.
När jag visade röven för alla gästerna inne på Slagt i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på B&B i malmö, utkastad.
När jag visade röven för släkten på min kusins 30 års dag, utskälld av morsan (för någon vecka sedan)

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
När jag visade röven för vakterna inne på pianobaren i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på Etagé i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på moosehead bar i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på mellow yellow i malmö, utkastad.
När jag visade röven för den vackra damen inne på Glorias i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på Fagens i malmö, utkastad.
När jag visade röven för publiken inne på kb i malmö, utkastad.
När jag visade röven för alla gästerna inne på Slagt i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på B&B i malmö, utkastad.
När jag visade röven för släkten på min kusins 30 års dag, utskälld av morsan (för någon vecka sedan)

Du verkar ju vara en rolig kille.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Du verkar ju vara en rolig kille.

Mja, kan väl tillägga att alkohol inte är lika skoj längre...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

när jag körde moppe i 5 minusgrader halt som fan kunde köra med fötterna i vägen notera otrimmad moppe ganska klen... så det var hallt. kör upp för en backe och typisk som jag är sitter jag och tänker på annat lägger mig precis i en kurva i uppförsbacke. knäet gör ont som fan... men måste resa mig en kurva med ksymd sikt är inte bra att ligga i. när jag precis rest mig och dumpat moppen i diket kommer en bil o man känner sig sådär lagom utskrattad... moppen höll iaf cresent compact = kvalitet. fint ärr på knäet.

en grej jag gjorde i somras åkte på en sfaltsplätt med en sparkcykel skall styla lite men råkar sätta ner foten för snabbt flyger över den landar på ena knäet rakt på en liten sten på asfalten så det blir en grop i knäet ;). gjorde ont som fan också.

nog de dummaste bedrifterna än så länge. elelr när jag var liten och ville göra som tarzan hade satt fast ett rep i trädet och skulle glida ner men när man är lite tänker man ju inte kommer ner men satan vad det svider i händerna hehe vadå brännsår...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
När jag visade röven för vakterna inne på pianobaren i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på Etagé i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på moosehead bar i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på mellow yellow i malmö, utkastad.
När jag visade röven för den vackra damen inne på Glorias i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på Fagens i malmö, utkastad.
När jag visade röven för publiken inne på kb i malmö, utkastad.
När jag visade röven för alla gästerna inne på Slagt i malmö, utkastad.
När jag visade röven för vakterna inne på B&B i malmö, utkastad.
När jag visade röven för släkten på min kusins 30 års dag, utskälld av morsan (för någon vecka sedan)

Du är ganska stolt över din röv då antar jag? :D:D Dock får man väl hålla med om att en välplacerad mooning är så jäkla klockrent

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem

Kom på några mer eller mindre begåvade saker när jag läst en smula i tråden.

Skulle cykla hem en kväll för många år sedan från en vän. Utanför hans hus finns en nerförsbacke, en väldig plan sådan. Räknade inte med det skulle gå så snabbt, märkte inte hastigheten alls faktiskt. I slutet av backen finns det en upphöjning, efter den är det grusat. Jag skulle ju självklart hoppa lite, drog järnet i styret och hamnade på bakhjulet en stund. Tappade balansen efter några meter och ramlade pladask i gruset. Cyklade hem med långa skrapsår i ansiktet, armarna, händer och ben. Mindre bekvämt, min mor skrattade när jag kom hem. Det var inte helt kul, jag var ganska ledsen.

Har även för några år sedan åkt pulka på Sankt Hans Backar en natt. Det var så kallt att öl och cider i våra ryggsäckar frös så att vi fick dricka isblandat. Hur som helst laddade jag rakt ner, räknade inte med att få sån fart. Såg inte heller träd och staket längre fram. Tvärstannade med ett trädd i ansiktet. Dagen efter på min mors 50års-fest var det ganska lyckat med rakt, smalt och blodigt sår från pannan till hakan, rakt över näsan.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Inte det dummaste jag gjort men det var korkat.
Förrgår. Tömde kattlådan och hade vanlig kattsand i den och int eden jag brukar köra med. Jag tömmer hela altet i toaletten för det går skitbra med den andra kattsanden. Tyvärr blir denna kattsanden som cement och kloggar igen hela toaletten. Så jag står där som ett djävla idiotfån med en såndär proppfix med skaft och röd gummopropp en halvtimma tills jag inser det oundvikliga.
Jag måste ner med händerna/armarna i toaletten som är fylld med vatten upp till toalettkantenkattsand, kattkiss och ganska mycket kattbajs.

Så nu har man betat av den dumheten i sitt 33-åriga liv, NEEEEXT!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Du är ganska stolt över din röv då antar jag? :D:D Dock får man väl hålla med om att en välplacerad mooning är så jäkla klockrent

Haha, det blev mer en gimmick för att visa mitt missnöje. Någon gång var det väl lite överdrivet men skoj vart det iallafall.... då

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

- Ja, jag minns ju när jag tog studenten. Full som ett hus inser jag att jag är otroligt bajsnödig när vi är på mottagning hos en av mina kamrater. Kastar mig upp till andra våningen för att lokalisera en toalett.

Hittar den. Lägger världens skit i toan (fyfan vad jag mådde bra där på huset). Sitter och tänker på hur allting bara är jävligt nice. Då börjar folk härja på mellanvåningen om att det snart är dags att åka vidare. Jag sträcker mig för att ta lite toapapper... Vänta nu... Det finns inget. Ser mig om i rummet och jag kan snabbt konstatera att det inte finns något toapapper what so ever.

Då får man ta till nödlösningen och jag kan säga att det var saker av varierande typ som torkade min röv. (Det faktum att jag dessutom var tvungen att gömma dessa på diverse ställen på toaletten gör mig inte stoltare (det var kö utanför samtidigt som detta inträffade)).

- När jag lyckades sätta eld på mina fötter under en sommarfest hos en kamrat på öland. Elda aldrig med bensin när du är dunderpackad. Detta hände efter att jag hade fått den briljanta idén att tända eld på hans durkslag med lite bensin. Jag stod på allvar och hällde bensin från en stor jeepdunk ned på hans durkslag. Hmm...

- Min resa till Peking hösten 2007 är också ett bra exempel. Där höll jag på att bli ägare till en betydande mängd kokain, hasch, marijuana samt en kinesisk hora. Allting blev erbjudet av en mycket läskig man jag träffade på den internationella bargatan när jag skulle pissa i en gränd.

Där fick jag också uppleva känslan när en mästarkines utövar någon form utav kampsport på mig själv mitt på dansgolvet. Till saken hör den att jag begav mig upp på det på grund av det faktum att snubben hade tafsat samt juckat på en brud i mitt sällskap. Han gjorde pannkaka av mig på cirka fem röda, för att därefter få en bitchslap av bruden i fråga. Man kände ju sig lagom förolämpad där. White knight becomes Quasimodo liksom.

Slutligen, när vi tar oss hem från den utekvällen bra jävla tankade inser mina två manliga medresenärer att de är törstiga. De hittar inget vatten på något av våra hotellrum. Därför beger de sig ned till hissen för att leta vatten. Gott så tänkte jag och jag gick och lade mig.

Vaknar upp dagen efter av att det knackar på dörren. Stapplar upp bakfull som man är och jag tittar igenom titthålet på dörren. Där står det en kostymklädd kines som allt annat än glad ut.

Jag öppnar dörren, och snubben drar fram två paket nudlar. Dessa två paket nudlar hävdar han att jag har stulit och att han har sett det med egna ögon i och med deras övervakningssystem. Efter en kort stund drar han ut mig i korridoren där ytterliggare sex kineser väntar. Snabbt inser jag att detta de facto är hotelledningen. De börjar prata med mig om att jag minsann var skyldig till stöld och att jag skulle betala 80 yuan (72 SEK på den tiden). Jag vägrar dock till en början och jag beger mig tillbaka till rummet (med en kinesisk svans efter mig).

Väl i rummet väcker jag min kamrat som jag delade rum med. Snacka om att han höll på att få hjärtattack när han inser att jag är åtföljd av totalt sju kineser. Dramat fortsätter och efter en liten stund börjar minnesbilderna komma tillbaka för min kamrat. Tydligen har de två brutit sig in i hotellrestaurangen. Stulit två paket nudlar samt en vattenflaska. Nudlarna i sig dumpade de i hissen på väg upp igen. Efter att ha agerat Henry Kissinger i cirka en timme löste sig situationen och vi betalade för nudlarna.

Jag kan, på fullaste allvar, säga att jag ALDRIG i MITT LIV har varit så rädd som när den kinesiska hotelldirektören anklagade mig för stöld. Under de minuterna som jag var misstänkt såg jag mig själv bli inlåst i östra Kina for the rest of my life.

Den resan var väldigt absurd och jag tycker än idag att det är ett mirakel att jag inte sitter undangömd i ett kinesisk fängelse (gjorde inget direkt farligt, men nog strulade det till sig ganska rejält).

Ja, listan kan ju göras lång. Men en gemensam nämnare är definitivt alkohol. Framförallt bubbel om jag får säga det själv (skiten gör något med din hjärna som varken öl eller vanligt vin gör).

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggan
Massa text.

Tack för en rolig läsning!