World in Conflict Open BETA Key!!!!!!

Permalänk

nä nu får dom ta å skynda sig lite

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk

jag börjar bli överväntad

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

Nu går det att ladda ner *downloadning*

Permalänk
Medlem

Det går ju skit snabbt! ! ! 40kb/s !!!!1111

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JackeShan
Det går ju skit snabbt! ! ! 40kb/s !!!!1111

5.4kB/s FTW!!

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

Nu funkar det jippiii

Visa signatur

Dator 1 | E6600 2.4Ghz@3.0Ghz | Asus p5b Deluxe | Asus 8800GTX | 2 Gig ram dual | 3.7Tb HD|
-:ONLY ASUS:- 3dmark06 11238
Dator 2 | P4 "dual core" 3Ghz | Asus P4P800 | Asus 6800 Ge 256Mb | 1Gig Ram dual |

Permalänk
Medlem

Roligt spel..men ingen direkt taktik eller samspelande på de servrarna jag joina..som var tråkigt, man måste ju det för att funka och vinna

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Roligt spel..men ingen direkt taktik eller samspelande på de servrarna jag joina..som var tråkigt, man måste ju det för att funka och vinna

Det var det som jag misstänke skulle hända med spelet, precis som BF2 där det inte finns någon taktik när man spelade på public server. Men man får försöka hitta en server som verkligen använder taktik - blir mycket roligare då. Håller på att ladda hem betan nu så jag får snart pröva spelet

Permalänk
Medlem

Från 15:32 tills nu, 21:11 och jag har bara fått ner 86%!
Fasen vad segt :S..

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--

Permalänk
Medlem

fick ner spelet på ungefär 1 timma

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Är positivt överaskad, det var ingen C&C klon. Dock är det svårt att sammarbeta, spelade i 1.5 timme och inget komminucerade mer än 10 ord om taktiska tillslag. Dock var det förödande om man inte hade kombinerade vapenslag på samma ställe så mer kommunication var verkligen nödvändig.

Är stridsvagnar mer sårbara på t ex sidan och baksidan?

I såfall skulle en med bra "micro" vinna ganska bra på detta, om man kan vrida 10 tanks så att de står med fronten mot fienden helatiden alltså.

Sedan så är det ju flankerings manövrerna man kan göra också.

Permalänk
Medlem

Jag har den här pre order boxen samt registrerat min email via deras sida..som de står i instruktionerna..men inte fått något email eller någonting..illa

vart kan man nå de på annat vis?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aalleexx
Jag har den här pre order boxen samt registrerat min email via deras sida..som de står i instruktionerna..men inte fått något email eller någonting..illa

vart kan man nå de på annat vis?

Här.

http://wichq.com/news.php?sec=2 = Info

http://game-on.intel.com/eng/geekout/wic/default.aspx = Regg

Visa signatur

Dator 1 | E6600 2.4Ghz@3.0Ghz | Asus p5b Deluxe | Asus 8800GTX | 2 Gig ram dual | 3.7Tb HD|
Dator 2 | P4 "dual core" 3Ghz | Asus P4P800 | Asus 6800 Ge 256Mb | 1Gig Ram dual |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klockan
Är positivt överaskad, det var ingen C&C klon. Dock är det svårt att sammarbeta, spelade i 1.5 timme och inget komminucerade mer än 10 ord om taktiska tillslag. Dock var det förödande om man inte hade kombinerade vapenslag på samma ställe så mer kommunication var verkligen nödvändig.

Är stridsvagnar mer sårbara på t ex sidan och baksidan?

I såfall skulle en med bra "micro" vinna ganska bra på detta, om man kan vrida 10 tanks så att de står med fronten mot fienden helatiden alltså.

Sedan så är det ju flankerings manövrerna man kan göra också.

Yepp, det är svårt som tusan om man ska anfalla själv, alla andra i laget är åt varsit håll

Permalänk
Medlem

Har märkt att Infantry är något enormt starka mot helikoptrar och anti-tank gubbarna är riktigt bra mot tanks. Bra kombination. Fast kommer det artillery är någon napalmbomb så har man förlorat alla gubbar

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15v CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem

Vafan jag fick BSOD när det höll på ladda spelet!!

Får göra ett till försök..

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
--

Permalänk

Jag gillade verkligen spelet redan under stängda betan, och nu efter att ha fixat och förbättrat så sjukt mycket måsta jag säga att närmast en dröm att få lira det. Undrar hur mycket "bättre" det blir till final release

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

fyy fan va sjukt roligt det va

Visa signatur

Permalänk

Otroligt roligt spel. Längtar till fullversionen!

Jag hade aldrig hört talas om spelet föränn jag såg den här tråden.

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk
Medlem

Varför får jag bara BSOD när jag försöker komma in på en server?
Jag har allt på low med tank på det gfx som sitter i den bärbara (GF 7300)..

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
--

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ace_of_spades
Otroligt roligt spel. Längtar till fullversionen!

Jag hade aldrig hört talas om spelet föränn jag såg den här tråden.

Cooolt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skit kul spel tycker jag sitter och spelar med 4-5st från klanen vi van med 100% 7 av 7 matcher vi spelade den gången tack vare taktic. Jävligt svårt om man inte använder det. Spelet har ju VoIP vilket är bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linppan
Skit kul spel tycker jag sitter och spelar med 4-5st från klanen vi van med 100% 7 av 7 matcher vi spelade den gången tack vare taktic. Jävligt svårt om man inte använder det. Spelet har ju VoIP vilket är bra

Rätt roligt spel, men man måste vara samspelta med sina lagkamrater, annars dör man rätt snabbt.

Och på tal om VoIP, vissa idioter sitter och skriker en i öronen hela tiden så man måste muta... kanske inte så det är tänkt egentligen.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX Beast 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD