Permalänk
Robot

Min dator hörna

Några bilder från min dator hörna

Besök albumet: Min dator hörna av Daniel_g

Permalänk
Medlem

Ställ ner datorn på golvet.

Permalänk
Avstängd

Tycker Sweclockers skulle börja ta bort alla "Visa mina saker" gallerier. Ingen mening med detta. Bara visa hur mycket prylar man har och kanske skryta lite. " Kolla mina 5 datorer, 30k suround, lalalalal m.m"<

Det var en ganska clean hörna

Visa signatur

See It. Hear It. Feel It.

Permalänk
Medlem

10P för att du har datorn på bordet bara fördelar mindre dam destutom

Permalänk
Medlem

Säg inte att du har köpt alla dom dära filmena ? isf så, haha tummen upp.

Visa signatur

Think before u say anything, so u dont say that u think.

Permalänk

Ih, ta bort det där gallret som sitter på CPU-fläkten så får du den där Smart Fan-fläkten från Termaltake att låta lite mindre. Även om den åter som en dammsugare hjälper det nog något.

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

All antydan till piratkopierat innehav är förbjuden, § 7 -> http://www.sweclockers.com/forum/regler.php

Permalänk

Philip_Holm: Själv tycker jag inte att surroundet serut att kosta 30k, jag såg ett liknande någonstanns för ca 4k.

Permalänk

Jättefint.. Men snälla, får ni inte lära er att stava i skolan? Min DATORHÖRNA heter det.

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

Likadant skrivbord som mitt, visst är det ett underbart skrivbord?

Visa signatur

Nikon D700 | Nikon 50mm/1.8D | Nikon 135mm/2.8E | Nikon F2 x 2
Bildblogg
Flickr

Permalänk
Medlem

aaa helt underbart, jag har till och med två stycken med det andra är nere i källaren har inte tillräkligt med plats helt enkelt

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wildcover
Philip_Holm: Själv tycker jag inte att surroundet serut att kosta 30k, jag såg ett liknande någonstanns för ca 4k.

Nej det vet väl jag med. När sa jag att hans kostade det? Gav exempel på vad folk brukar visa och att dessa gallerierar börja bli lite för mycket.

Visa signatur

See It. Hear It. Feel It.

Permalänk
Medlem

Ruggigt najs, gillar hemmabio-setupen, cleant och fint!
Men varför har du höger- och vänsterhögtalarna så nära mitten? Om du sätter dom lite mera isär får du bättre stereoeffekt, såvida du inte sitter 1½ meter ifrån tv'n dåra.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Philip_Holm
Nej det vet väl jag med. När sa jag att hans kostade det? Gav exempel på vad folk brukar visa och att dessa gallerierar börja bli lite för mycket.

Jå det är sant att det börjar bli lite förmycket, men om alla bara klagar om att alla som har gallerier bara vill visa sina dyra prylar och skryyyta så kommer nog galleriet här på swec att försvinna, och det vore ju såklart trist. Så det är bara att se glad ut.