Call of Duty 4: Modern Warfare

Permalänk
Hedersmedlem

Detta spel kommer jag troligen att inhandla som en ersättare till BF2. Dock lär det väl skilja sig en del från just BF2, men det ska bli kul att prova!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

DEMOT SKALL SLÄPPAS OM 3 DAGAR!!!

enligt yahoo games!!

11 nov. skall cod4 demo släppas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Detta spel kommer jag troligen att inhandla som en ersättare till BF2. Dock lär det väl skilja sig en del från just BF2, men det ska bli kul att prova!

Själv har jag väntat på en vettig fps bra länge nu, jag körde både BF2 och BF2142 men slutade med dom för ett bra tag sen.

Jag testade multiplayer betan på 360'n och så kul hade jag inte haft länge på ett fps, jag längtar tills spelet släpps så man kan börja lira det på pc eftersom jag har svårt att spela fps spel med handkontroll.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Fick höra i en tråd om RS Vegas att Q6600 + 8800GTX + 2gb ram inte räcker till för att maxa spelet.. då lär det ju vara tvärkört med COD4 som verkar betydligt mer avancerat?

Visa signatur

[b]Antec P180B - i7 920 (D0) - Asus P6T Deluxe v2 - Thermalright Ultra Extreme - GTX280- 6GB Corsair Dominator C8 1600mhz - Corsair HX 1000W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cynic
Fick höra i en tråd om RS Vegas att Q6600 + 8800GTX + 2gb ram inte räcker till för att maxa spelet.. då lär det ju vara tvärkört med COD4 som verkar betydligt mer avancerat?

De lär släppa pc kraven relativt snart eftersom spelet släppts den 9 nov.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Avstängd

demot den 12 okt för nedladdning skulle jag tro.
släpps den 11 för vissa siter.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

grejjen med RS VEGAS är att det är super dåligt optimerat.

Cod4 är ju destumed inte mer avancerat än det.

Tror t.om crysis kräver ungefär lika mycket som rainbow six vegas vilket är galet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cynic
Fick höra i en tråd om RS Vegas att Q6600 + 8800GTX + 2gb ram inte räcker till för att maxa spelet.. då lär det ju vara tvärkört med COD4 som verkar betydligt mer avancerat?

Ett fullständigt hopplöst dåligt optimerat spel. Samma sak med Splinter Cell: Double Agent. Det handlar enbart om dålig optimering till PC'n. Finns spel som använder sig utav samma motor som flyter utan problem.

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

Ny Call of Duty 4 trailer som handlar om level systemet bland annat.

http://www.gametrailers.com/player/26150.html

Det finns hela 65 lvlar o.O och när man når det så unlockar man prestige mode vad nu det är för nått.

Vill ha spelet nu.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Gaaaah!!! 00.20, vart finner jag demot XD

Visa signatur

Antec 1200, intel i7 920, Corsair 8 gb 1600mhz, Asus P6T Deluxe, SDD Intel 320 80 gb, SSD Corsair x32, WD Raptor 74 gb, WD Raptor 150 gb, Samsung 400 gb, XFX HD6990 4gb,Creative X-fi Extreme musik, Corsair HX 750 W, Logitech Z-5500, Win 7 Pro 64bit

Permalänk

Grym gametrailer väl Kan man få tag i demot idag eller?? Pls, infoga en länk om någon vet var man kan tanka hem demo ex?

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
grejjen med RS VEGAS är att det är super dåligt optimerat.

Cod4 är ju destumed inte mer avancerat än det.

Tror t.om crysis kräver ungefär lika mycket som rainbow six vegas vilket är galet.

Destumed? Dessutom. Eller desto mer. Men jag gissar att du inte menade "CoD4 är ju desto mer inte mer avancerat än det"?. Nåja.

När kommer PC-demot?

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

Demot släpps idag torsdag 11/10 kl. 09:00 PST (usas västkusttid).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkka
Demot släpps idag torsdag 11/10 kl. 09:00 PST (usas västkusttid).

Har denna sida http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java på min dator igång för hålla koll på PST tiden
Och jag väntar inte på demot alls, lovar

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Har denna sida http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java på min dator igång för hålla koll på PST tiden
Och jag väntar inte på demot alls, lovar

Längtar du inte efter att få provspela? Varför inte då? Är du en bakåtsträvare eller, lol. Släpp C.S. och gå in i den nya spelvärden Skämt åt sido, som en C.O.D. fan man är så ska det bli mycket intressant att få testa detta.

Hoppas på ett intensivt och fartfyllt spel...men efter att "studerat" vissa gametrailers så kommer det säkert att bli många timmar framför detta spel. Kommer att lägga Bf2 åt sidan och återgå till C.O.D. igen...

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Avstängd

hoppas på ett nytt röj bortom bf2.

ser kul ut och ger ett bra intryck så långt.
ser fram emot nov 6.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Required (minimum) Specs
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Hard Drive: 8GB of free space
Video card: NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800 Pro or better

Recommended Specs
CPU: 2.4 GHz dual core or better
RAM: 1G for XP; 2G for Vista
Hard Drive: 8GB of free space
Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

http://videogames.yahoo.com/events/call-of-duty-4/call-of-dut...

Så ca 2,5h till release?

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

De e möjligt o ladda demot nu har jag för mig.

EDIT: Eller kanske inte..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

http://videogames.yahoo.com/events/...y-4-demo/533701
här fungerar det fortfarande inte. Nån som har en länk?

Visa signatur

[b]Antec P180B - i7 920 (D0) - Asus P6T Deluxe v2 - Thermalright Ultra Extreme - GTX280- 6GB Corsair Dominator C8 1600mhz - Corsair HX 1000W

Permalänk
Medlem

20 minuter kvar

Permalänk
Medlem

09:00 PST är alltså detsamma som 18:00 svensk tid. 8 minutes and counting....!

Permalänk
Medlem

men gief demo jävla slö yahoo, får bara samma error som jag fått i en timme nu.

EDIT: nu så, nu laddar jag demot.

EDIT2: som gick åt %/#¤%¤%

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Funkar fortfarande inte att ladda ner demot.. det stoppas efter en stund.

Permalänk
Medlem

Samma här, skiten vill inte ladda som det ska. VARFÖR skulle de ha det via värdelösa Yahoo??

Permalänk
Medlem

rekordet mitt ligger på ca 25Mb sedan *plopp* så får jag 100%

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Ett av årets största släpp, och vad gör de? Jo, de tror att de kan släppa demohelvetet på en site utan att det ska braka ihop.

När ska de lära sig att torrents är överlägset när det gäller sånt här?

Satan i gatan vad sur jag är nu. Väntat hela dagen på det här ju.

Permalänk

Du lär inte vara ensam om att väntat på detta

Men varför inte sprida ut skiten till flera sites. Att lägga ut det på en site är ju att önska att det ska braka ihop. Lär de sig aldrig av misstag...hm...morr.

Nä nu ska jag vända mossa o krympa rök medans jag väntar

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem

Äntligen funkar nedladdningen... fast riktigt snabbt går det också.

1% klart @55kb/s
ca 6 timmar kvar.

Permalänk
Medlem

Fan! funkar ju inte "Sorry, the page you requested was not found" va e det för skit, jag vill ha mitt demo

Visa signatur

Antec 1200, intel i7 920, Corsair 8 gb 1600mhz, Asus P6T Deluxe, SDD Intel 320 80 gb, SSD Corsair x32, WD Raptor 74 gb, WD Raptor 150 gb, Samsung 400 gb, XFX HD6990 4gb,Creative X-fi Extreme musik, Corsair HX 750 W, Logitech Z-5500, Win 7 Pro 64bit

Permalänk

me to

(finns en torrent ute)

nu hopade den igång igen, tankar i 900

o nu 100kb

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo