Call of Duty 4: Modern Warfare

Permalänk
Medlem

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=22067 , länkar här med då för dom som missat.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Får nog vänta tills i morgon det här. Försöker från FZ, men tappar min kölapp hela tiden och hamnar längst bak.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

tanka från fz torrent istälet då

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem

Använd torrent.

Klar om 25 minuter.

Permalänk

ha nice timing, mit är klart om 40 min typ

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem

Doh, missade torrentlänken.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

det absolut bästa spel jag testat!!!!!!!!!!

Visa signatur

[b]Antec P180B - i7 920 (D0) - Asus P6T Deluxe v2 - Thermalright Ultra Extreme - GTX280- 6GB Corsair Dominator C8 1600mhz - Corsair HX 1000W

Permalänk
Medlem

Såå nu har man chans o testa sp, efter att ha nött slut på mp betan.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Verkar vara det bästa FPS:et jag testat också. Vart dock lite besviken på att demot var SP, hade väntat mig få prova MP. Hur som helst, detta blir ett givet köp. Ljuden, effekterna, grafiken, känslan, finesserna, ja allt infinner sig och är på topp.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Såja.
Då har man spelat igenom det minst sagt korta demot.

Kan ju säga som såhär.... Givet köp!
Blir att lägga undan ett par hundra av lönen till det här!

Det som förvånade mest var att jag inte upplevde ens en gnutta av hackande.
Nya spel tenderar att inte gilla min dator alls för mycket men här flöt PERFEKT!

Iofs inte den snyggaste grafiken då men ändå... Trodde det skulle vara ospelbart ^^

Permalänk
Medlem

min dator klarar det yaahooo köper det sen

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk

Ja detta är ett givet köp helt klart Tog ett tag att få hem det "lilla" smakprov man fick av SP demot...men men. Det va iaf ett intensivt krigande...kan knappt vänta tills man får det "riktiga" spelet.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
Ja detta är ett givet köp helt klart Tog ett tag att få hem det "lilla" smakprov man fick av SP demot...men men. Det va iaf ett intensivt krigande...kan knappt vänta tills man får det "riktiga" spelet.

Kul att du gillar spelet! har du verkligen tid och sitta här? ska inte du jobba?

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

Usch! Cod ska vara WW2 och inget annat,,, synd att dom förstör spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XertnA
Usch! Cod ska vara WW2 och inget annat,,, synd att dom förstör spelet

Själv tycker jag tvärtom, jag är helt trött på WW2. Så jag blev väldigt glad att 4:an blev nutid.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XertnA
Usch! Cod ska vara WW2 och inget annat,,, synd att dom förstör spelet

SÄger att de äntligen släppt ww2

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XertnA
Usch! Cod ska vara WW2 och inget annat,,, synd att dom förstör spelet

Håller med...WWII skulle det varit.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Själv tycker jag tvärtom, jag är helt trött på WW2. Så jag blev väldigt glad att 4:an blev nutid.

True true

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om cod4 mp, kommer det få support från cpl, wcg osv? Omöjligt att svara jag vet men kan ändå vara intressant att få igång en diskussion. Själv har jag tyvärr inte kunnat prova demot men har hört att det ska vara bra.

Permalänk
Medlem

Nae WW2 börjar bli segt fan i alla fall för mig. Detta var ju underbart klara demot för ungefär 1 min sen verkar ruskigt shysst. dock en shysstare dator så man skulle kunna se grafiken skulle inte skada..kör på geforce 6600 gt och körde på medium på model detal och low på allt andra och off på det mesta men rulla perfeckt.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av longcat
Vad tror ni om cod4 mp, kommer det få support från cpl, wcg osv? Omöjligt att svara jag vet men kan ändå vara intressant att få igång en diskussion. Själv har jag tyvärr inte kunnat prova demot men har hört att det ska vara bra.

Jag tror och jag hoppas, då QW inte var någon höjdare. Så jag hoppas det att COD4 kommer vara en värdig efterföljare till BF2. Så man har något att göra på kvällarna(annat än plugga till tentor).

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Testa demot nu på min dator med nyinhandlade delar.
Flöt perfekt, givet köp.
Varit med i Cod 4 multiplayer betan på xbox360.
men detta spelet är gjort för dator, så intensivt och roligt.
Fann det väldigt utmannande på Veteran svårigheten.

Ska bli riktigt skoj att köra detta online helt klart!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amphiler
Så jag hoppas det att COD4 kommer vara en värdig efterföljare till BF2. Så man har något att göra på kvällarna(annat än plugga till tentor).

Instämmer till fullo. Har nu bokat spelet och inväntar med stor spänning multiplayerupplevelsen!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Instämmer till fullo. Har nu bokat spelet och inväntar med stor spänning multiplayerupplevelsen!

Tänkte beställa det men fick fel på bilen under besiktningen, så vet ej om jag har någon garanti på den skiten..
släppte ut lika mycket koldioxid som en Amazon årsmodell -61.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

kollar hellre på www.gametrailers.com på review
fick iaf 9.1 lr 9.4..totallt glömt det nu, verkar som det blir ett köp ändå. Skit i bilen, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Instämmer till fullo. Har nu bokat spelet och inväntar med stor spänning multiplayerupplevelsen!

Håller med...väntar också på hur multip. upplevelsen är Hoppas det blir ett liknande player stats som det är i bf2. Det vore ju riktigt häftigt.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Recension
http://pc.ign.com/articles/832/832795p1.html

Wow, fantastiskt bra betyg, inte en enda del under 9.0! Ska också avvakta gamespots recension för att se vad de ger. Kul också att multiplayerdelen fick bra omdöme.
Vart har ni som förbokat beställt ifrån? Själv testar jag spelbutiken.se denna gång. Slopade webhallen då de segat med beställningen de senaste gångerna jag förbokat. Det är lite trist att releasedagen är 9/11 (fredag) då ju de flesta butikerna får in varan denna dag = man får varan efter helgen :/

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk

I mitt fall har jag ej förbokat spelet. Ska vänta ett tag Men man kan ju undra hur stort tryck det kan vara på denna efterlängtade uppföljare. Kanske blir soprent i hyllan då det kommer

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.