Permalänk
Medlem

Problem med VX Revolution

Sen ett par dagar tillbaka har min VX revolution börjat krångla. Var 3dje minut eller så slutar musen reagera helt i 2-3 sekunder, vilket börjar bli väldigt irriterande.

Jag har dom senaste drivrutinerna från logitechs hemsida.

Är det bara att lämna in den och hoppas det går på garantin eller finns det någon som lyckats lösa liknande problem?

Permalänk
Medlem

Bara att ringa Logitech och säga som det är med att den lägger av var tredje minut. De kommer med största sanolikhet att skicks en ny på direkten. Sen skickar du bara in din gamla

Min 1.5 år gamla MX1000 började bli lite trött i vänster musknapp. Var tvungen att trycka lite hårdare för att den skulle reagera. Fick en ny direkt :

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

håller just nu på att testa den på en annan dator för att se så att det inte är min dator det är fel på innan jag lämnar in den. Än så länge inga problem

Vore bättre om det är musens fel och inte datorns..