Vad står det i ditt senast mottagna sms?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Hahaha lol
Men det är fan rätt, dom där stöddiga jävla vakterna förtjänar att folk spyr på dom.

"Segt haha du är söt. Jag ska berätta en sak sen.."

oohh spännande!!!

ja, vissa vakter ska ha det..
(förövrigt så visar det sig att jag gjorde det, haha.)

jadu, det verkar spännande det du

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Denna är väl lite grov, men men

"Men lol jävla nigger, vi ska in till stan och dejta din morsa och hennes silikontuttar nu B-)"

Mina lumparpolare vart lite buttra när jag vart sjukskriven i hemmet pga en bakterie

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk

Var tvungen att göra samlingen komplett

Vad detta gäller får ni spekulera om

Permalänk
Avstängd

Lite lamet här kanske men..

"Kartong är här? Var är du?"

Visa signatur

| GA-P35-DS3 | Intel E4500@3,2Ghz | 2x1024mb Corsair XMS2 6400 | GeCube HD3850 512mb | 320Gb SATA2 16mb |

Har vart här sen -04 men hette tidigare "the_7_eleven".

Permalänk
Medlem
Citat:

Va, cykel? :0

Var ute å cykla i snöstormen när en kompis såg mig

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk

"varför är jag en tjockis? :s"

Lattjade lite med en brud. tyckte inte hon borde äta godis då man kan bli fet av de ^^ hehe fick snacka lite med henne sen så.. tycker hon har grymt het kropp.. lite och ta i om man säger så men ändå inte 300kg kärlek dessvärre är hon upptagen

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

"jag ska ut och springa istället, puss"

en random brud

Permalänk
Medlem

"Du är som en öppen bok, pojken... jag har läst ett par rader, så nu sluter du den om mig."
Någon som fattar vad hon menar?

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk

"Busskuren är borta"

Permalänk
Medlem

"Sa det något om hur det gick för offret?"

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

"Kom till datasalen när ni slutat"

... Spännande.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Hej! Jag är på Juridicum. Dessutom har jag som bekant ingen fungerande dator...

Permalänk
Medlem

"Nu så.."
Sån mess gillar jag när dom kommer från en brud 00:05 på måndag natt

Permalänk
Medlem

"Ska åka och handla nu..kan Ringa dig senare istället:) puss på sig älskad <3"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
"Nu så.."
Sån mess gillar jag när dom kommer från en brud 00:05 på måndag natt

Dvs "nu så har ja fått tag på mobilen efter att ha haft vilt vänsterprassel med din bästa kompis halva kvällen" ? O_o

Visa signatur

| GA-P35-DS3 | Intel E4500@3,2Ghz | 2x1024mb Corsair XMS2 6400 | GeCube HD3850 512mb | 320Gb SATA2 16mb |

Har vart här sen -04 men hette tidigare "the_7_eleven".

Permalänk
Avstängd

"Grattis på födelsedagen" från syrran..
Det var väll snällt, bara det att jag inte fyller år idag utan imorgon. haha

Permalänk
Medlem

"Detta är ett kedje-sms, sänd det vidare till alla Arboga-bor på din kontaktlista. Ikväll brinner 3st ljus i fönstren i alla hem i Arboga för xxxx, xxx och xxxx."

RIP småungar
http://vasteras.expressen.se/nyheter/1.1090481/i-kvall-brinne...

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

"Hej tjejen. va gör du?"

wtf har inte svarat tillbaka än haha okänt nummer också hmmm

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Asg, är du vaken haha snö har vi oxå :-]

från Jeefy.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Avstängd

"Sov gott. Då ses vi kanske på lördag natt! Kramkram"

En tjej på jobbet

Visa signatur

| GA-P35-DS3 | Intel E4500@3,2Ghz | 2x1024mb Corsair XMS2 6400 | GeCube HD3850 512mb | 320Gb SATA2 16mb |

Har vart här sen -04 men hette tidigare "the_7_eleven".

Permalänk
Medlem

" mat kl1 om du vill komma"

Morsan, men passar nog på den .. är sjukt trött idag

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"Lovar! Ta hand om dig ;)"

Trevlig dam.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

IN1:+larm RÖB

faktiskt så had det ståt så i mina 3 senaste sms, jag har haft en rolig långfredag som jourhavande :/

Permalänk
Permalänk
Avstängd

"Nuw ska vi gå o lägga oss typ..du slutar ju snart..? Ah.. aja! Natt"

Well.. XD

Visa signatur

| GA-P35-DS3 | Intel E4500@3,2Ghz | 2x1024mb Corsair XMS2 6400 | GeCube HD3850 512mb | 320Gb SATA2 16mb |

Har vart här sen -04 men hette tidigare "the_7_eleven".

Permalänk

"Hur gör du nu då?
Karlstad eller stockholm? Puss"

Ja hur gör man nu då, åka och träffa bästa tjejen och ha det mysigt i tre dagar eller stanna kvar i Stockholm och ha det ensamt och bara jobba hela dagarna?

Visa signatur

Drink better coffeee, live forever.

Permalänk
Medlem

Haha Nepp jag hade inte på mobilen sötnos<3

Visa signatur

Main: i7 6700K @ 4.6Ghz | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair H75 | Asus GTX 1070 STRIX | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 2600Mhz | Fractal Design Edison M 750W | Samsung 860 1TB SSD | Fractal Design Define C
Unraid NAS: i5 11400 | Gigabyte Z590I Auros Ultra | G.Skill 16GB 3200Mhz | CM V750 SFX | 3x WD Red Plus 4TB | 1x WD Blue SN570 1TB Nvme

Permalänk
Medlem

En bög som fick besked hiv positiv blev knäckt. Doktorn sa: ät ärtsoppa och bruna bönor i 2v. -Blirjag frisk då? Nej, men du får veta vad man egentligen har arslet till för!

från polarn som kör lastbil om dagarna.. då brukar man få knasiga historier när han har tråkigt. haha

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

"Ditt paket från komplett.se finns nu hos närbutiken XXX Belopp 3146.50 SEK Ange nr 0109 Mvh Posten sänt 13:51:43 2008-02-07"

Jag ringer eller mailar hellre än kommunicerar med sms...

Permalänk
Medlem

" * du är det finaste jag vet, du är det finaste i världen. Jag önskar du var här hos mig i sängen. <3333"

Dock från hemligt nummer så dessvärre är det antagligen nån som drygar sig...
Men man kan ju alltid hoppas