Permalänk

Diablo 2

Hejsan jag har precis börjat med diablo 2 (igen)

Jag undrar om någon kanske har ett gammal account eller nått som kanske kan ge mig lite saker så ja kommer igång?

tackohejpastej.

Permalänk
Medlem

tjenare

jag har tyvärr inget acc eller nåt att ge bort men du kan ju spela med oss som finns här på sweclockers. gå in på diablo 2, fortsättnings tråden som vi D2 spelare är aktiva i och börja spela med oss. det är alltid kul med fler folk

Visa signatur

Expect the unexpected, and you will never be surprised.

Permalänk
Medlem

hej, spelade länge d2, men lade av när wow kom, och har bara låtit mina chars bli oåtkommliga, synd på dom grejjerna jag hade, tex perfect mara perfect hoto och en massa andra perfekta unika och runewords,, tyvärr så var ju spelet så himla utsatt för fuskare och när man just hade fått dom där grejjerna så insåg man att alla andra skaffat sig det genom bots och fusk osv.. , vet att det blev an andra reset men det är nog samma sak nu med...

eller ?

har en jävligt grym shaman i wow nu men man har blivit så less och så har man blivit ett par år äldre nu så det finns andra saker som är roligt,,

men en liten chans skulle man kunna ge d2 om det nu inte är helt förstört av fuskare som springer omkring i det bästa...

jag (och min bror)hade btw varsitt fett account min bror har gått bort nu i en olycka så tyvärr har hans konto också gått förlorat =( han hade en av dom fetaste barbarerna jag sett, och en paladin med en sån där medhjälpare som vann allt i duel ! medhjälparen gjorde sjukt med skada kom jag ihåg...

jaja, man får väl starta en char och dra upp den i lvl90+ och se om man tycker det är kul,,, good luck to u

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

Fuskare råkar man ut för på non-ladder (dupning mest), men såklart förekommer det på ladder också, men absolut inte i lika stor utsträckning (blizzard bryr sig inte om non-ladder, det är nästan som open b.net).

Botta är väll det vanligaste, och är nästan det enda jag gör nuför tiden, bottar hela nätterna och ger bort nästan allt jag hittar till random noobs i swe-1 kanalen. :_p

Släng ett PM så kan vi kanske fixa några items till dig. Detta är alltså ladder som gäller.

Visa signatur

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2