Permalänk

Nya hörlurar + mobil

Hej köpte nya hörlurar idag men har ett problem med dom, de e ganska låg volym men har ändå på högsta volymen i mobilen.
Finns det nåt sätt att få högre?
Min mobil är en Sony Ericsson w580i ifall det hjälper.
Tack fär svaren.

Permalänk
Medlem

Re: Nya hörlurar + mobil

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sickmaggot
Hej köpte nya hörlurar idag men har ett problem med dom, de e ganska låg volym men har ändå på högsta volymen i mobilen.
Finns det nåt sätt att få högre?
Min mobil är en Sony Ericsson w580i ifall det hjälper.
Tack fär svaren.

Vad köpte du för hörlurar? Det låter som de är för svårdrivna för w580i.

Permalänk

Dum som jag va så slängde ja kartongen, och de står inge på dom. finns inte heller på affärens hemsida, kan kanske beskriva dom lite bättre.
De t är In-ear hörlurar(tror ja de heter) och kosta faktiskt 450 kr:/ vilket är jävligt surt eftersom dom har de problemet.

Permalänk
Avstängd

det är ju isåfall mobilen som inte orkar driva dina lurar, alltså inget fel på lurarna.

Permalänk

Finns det nåt att göra åt de?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sickmaggot
Finns det nåt att göra åt de?

Testa att ladda ner Ecualizers till mobilen, brukar finnas sådana som ger mycket högre bas volym än standard EQ, kanske finns sådana som höjer allt?

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk

Hur är det överlag att köpa bättre lurar till Walkman mobiler?
Duger de till att få ut bra ljud i lite dyrare lurar?

Permalänk

Blir bättre ljud, men låg volym...

Permalänk

iofs så har jag några hörlurar från creative. vet dock inte vad dom heter. men grymt mkt bättre ljud än originallurarna och ersättningslurarna funkar skit bra. enmda felet är den långa sladden som blir över. har en w610i mobil.