Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Farming Simulator 2013

Far Cry 3
Sprang på denna.....

Like a glove......

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Att drifta i EVE var roligare och konstigare än vad jag trodde att det skulle vara xD

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Några från GW2

Permalänk
Medlem

Far Cry 3
Buggy......

....nedslagsplats Buggy. Den explodera nästan vid nedslaget, bilen var övertänd innan jag hann ut så jag brann lite, hann inte heller springa nog långt innan den exploderade så jag antändes igen, gick åt ett par medicinsprutor

Hoppsan

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick bli en liten runda CoD MW3 Campaign vart lita sugen på det

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Far Cry 3

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Saints Row 3

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Far Cry 3 (nedskalade från 1920 x 1080 -> 1280 x 720)

Permalänk
Medlem

Då Önskar jag er här God jul ( CoD Black Ops 2)

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Far Cry 3 co-op

Känns som om det saknas nåt här......hmm?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Call of Duty World at War

http://www.ladda-upp.se/image.php?id=33216&size=full

zombien Gunde Svan

googla honom så hajjar ni anledningen till hans namn

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

EVE Online

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Några GW2 landskapsbilder

Permalänk
Medlem

Saints Row: The Third

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Fasen, man blir sugen på att dra igång sitt gamla EvE konto igen när man ser dessa bilder!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Aaargh, kill it with fire!

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Fasen, man blir sugen på att dra igång sitt gamla EvE konto igen när man ser dessa bilder!

Hehe. Visst är det roligt? ^^ CCP arbetar ju även att göra EVE tillgängligt för Android-telefoner och surfplattor nu också. Me want it so bad :3

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

GW2 event

Kanske... kanske...

Nepp!

Permalänk
Medlem

Gears Of War

Permalänk
Medlem

EVE Online igen. Jag tog alla mina items och de skepp jag kunde sen ta med (2 standardskepp och en Wreath blev kvar i Embod), för att bege mig till Oiniken. Ett utav systemen jag åkte igenom, hade ett roligt namn. Jag undrar allt vad CCP tänkte på, när de la in detta namnet till deras mästerverk.

Miningen igår och inatt gick hur bra som helst. Samlade ihop över 15 miljoner ISK under mer eller mindre 8 timmar.

När jag väl vaknade idag och skulle samla in fler mineraler, fick jag syn på detta - en invasion i min region.

Jag säger det bara; EVE Online <3 Så jävla dynamiskt spel alltså.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Space(snow)balls i EVE Online.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem

Eve är ett så sjukt vackert spel, önskar nästan man skulle tatag och börja lira det, provat trailen förut endast.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Tre till Guild Wars 2:

Champion

Djupt vatten

Orr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

EVE Online igen. Jag tog alla mina items och de skepp jag kunde sen ta med (2 standardskepp och en Wreath blev kvar i Embod), för att bege mig till Oiniken. Ett utav systemen jag åkte igenom, hade ett roligt namn. Jag undrar allt vad CCP tänkte på, när de la in detta namnet till deras mästerverk.

http://erik-edgren.nu/upload-it/image/6fcb0ba91a5145d3fa39658...

Miningen igår och inatt gick hur bra som helst. Samlade ihop över 15 miljoner ISK under mer eller mindre 8 timmar.

http://erik-edgren.nu/upload-it/image/dac935b440174532844b6cd...

När jag väl vaknade idag och skulle samla in fler mineraler, fick jag syn på detta - en invasion i min region.

http://erik-edgren.nu/upload-it/image/19fe80fda0fa8c4181eb034...

Jag säger det bara; EVE Online <3 Så jävla dynamiskt spel alltså.

Tur att det finns folk som tycker att 15mill på 8 timmar är bra. Annars skulle det inte finnas mineraler att bygga skepp för. Om du tröttnar så lär dig allt om exploration, skulle nog säga att jag drar in minst en billion på 8 timmar så det är lite mer profit i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Tur att det finns folk som tycker att 15mill på 8 timmar är bra. Annars skulle det inte finnas mineraler att bygga skepp för. Om du tröttnar så lär dig allt om exploration, skulle nog säga att jag drar in minst en billion på 8 timmar så det är lite mer profit i det.

Ja. Vi får se om jag kommer att tröttna på att samla ihop mineraler i EVE Online Jag har tyvärr inte gjort det på några dagar nu, på grund av kriget i vårt område som verkar typ aldrig ta slut :/ Vågar inte dra någonstans med alla nödvändiga sakerna med min Mammoth heller. Typiskt!

Jag körde de 3-4 första uppdragen inom utforskning, men jag fattade inte något av det sista uppdraget, så jag drog mig ur :/ Vi får se vad som händer

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Tur att det finns folk som tycker att 15mill på 8 timmar är bra. Annars skulle det inte finnas mineraler att bygga skepp för. Om du tröttnar så lär dig allt om exploration, skulle nog säga att jag drar in minst en billion på 8 timmar så det är lite mer profit i det.

Sant.

Det första jag gjorde i EVE var att ge mig in på exploration. Efter ungefär en vecka befann jag mig långt ute i lowsec och drog in runt 40-150 miljoner ISK per plats. Tyvärr var det alldeles för tidskrävande för min del. Först ut och scanna platser och sedan hämta ett skepp för att rensa dem. Omöjligt att bara sätta sig ned i en timme och spela.

Funderar på att starta upp ett andra konto så småningom där jag ägnar mig åt mining. Det kräver trots allt inte speciellt mycket uppmärksamhet.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Tur att det finns folk som tycker att 15mill på 8 timmar är bra. Annars skulle det inte finnas mineraler att bygga skepp för. Om du tröttnar så lär dig allt om exploration, skulle nog säga att jag drar in minst en billion på 8 timmar så det är lite mer profit i det.

Tusen miljarder jämfört med femton miljoner på åtta timmar är en gigantisk skillnad. Verkar finnas en del skillnader mellan spelare i spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Tusen miljarder jämfört med femton miljoner på åtta timmar är en gigantisk skillnad. Verkar finnas en del skillnader mellan spelare i spelet.

Det är miljarder som avses. Många som missar att "billion" inte är detsamma som "biljon".

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem

Distant Worlds Legends
Ett riktigt bra 4X-spel. Faktiskt ett 2D-spel (skeppen/planeter etc är sprites). Trots det är det rätt så tungrott om man kör på största kartorna med många AI tyvärr. Ett indie-spel egentligen, vad jag förstod var det bara en utvecklare för början (men nu har han support från distributören med vissa grejer). Kör med ett par moddar för skeppsgrafik/planeter/m.m.

Permalänk
Medlem

The Secret World (TSW) är buy2play. Har enbart spelat i 20 timmar och det är en av mer roliga 20 timmar jag har haft i ett mmo.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm