Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Avstängd

Dom två sista bilderna känner jag igen. Need For Speed Porsche 2000 eller vad det nu hette

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Inaktiv

Dom andra två är GRID

Permalänk
Medlem

ohh need for speed Porsche challange!!! Världens bästa bilspel!

Permalänk
Medlem

Har börjat lira lite AoC igen och dom har ju ändrat en hel del på spelet. Bland annat DX10.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xclusiv8
ohh need for speed Porsche challange!!! Världens bästa bilspel!

Sämsta spelet i serien innan den dog.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RaZman
Sämsta spelet i serien innan den dog.

*slår på fingrarna med linjal*

Bästa spelet i serien PERIOD!

Bilder på modden Minerva: Metastasis som jag gjorde en tråd om som ingen brydde sig om

I mitt tycke världens bästa mod.
Och om det hade varit ett släppt spel, så hade det mest troligt även varit världens bästa spel, eller ett av dem iallafall.

Kör ni på HARD så får ni faktiskt en utmaning också

Permalänk

Fan vad bra grafik på den sista Grid bilden!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RaZman
Sämsta spelet i serien innan den dog.

är du galen =o porsche 2000 är bästa need for speed spelet genom tiderna finns inget annat spel som kan mäta sig med det =o

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Spelet har naturligtvis främst ett nostalgiskt värde hos de som värdesätter det mest. En person som först idag, dryga nio år efter release, spelar spelet kommer naturligtvis inte tycka att det är det bästa spelet i serien - i synnerhet inte ur audiovisuell synpunkt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mycel
Spelet har naturligtvis främst ett nostalgiskt värde hos de som värdesätter det mest. En person som först idag, dryga nio år efter release, spelar spelet kommer naturligtvis inte tycka att det är det bästa spelet i serien - i synnerhet inte ur audiovisuell synpunkt.

Det är väl kanske det som är felet att folk tittar för mycket på grafiken istället för känna spelkänslan. Det som retar mig i Porsche 2000 är när bilen börjar vobbla

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mycel
Spelet har naturligtvis främst ett nostalgiskt värde hos de som värdesätter det mest. En person som först idag, dryga nio år efter release, spelar spelet kommer naturligtvis inte tycka att det är det bästa spelet i serien - i synnerhet inte ur audiovisuell synpunkt.

Har inte spelat spelet på senare tid. Jämförde spelet med tidigare delar när det väl släpptes och det var helt klart sämst i serien.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Avstängd

NFS 3 hot pursuit tyckte jag var grymt när det kom.
Det tog gameplayglädjen från ettan och kombinera med GPU accelererad grafik...

edit: tror jag har kvar orginalkartongen till nfs 1 från 94, blir att dra igång det i dosbox tror jag...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det enda need for speed som är need for speed är ettan, resten är bara skit som drar dess namn i smutsen.

Permalänk
Medlem

näää tvåan va fanemej bäst

Permalänk
Medlem

Need for Speed: Hot Pursuit 2 var det sista spelet i serien och ett av de bästa. Det bästa tycker jag nog är del två eller tre.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

avbryter erat tjafs med en Portalscreenie.

rundade det precis, visste inte ens om att jag hade portal, kommer ihåg att jag tankade ner portal first slice demot för ett bra tag sen. Nu när jag tankade det igår fick jag the real deal

Underbart spel!

Permalänk
Medlem

half life 2 med mod; FAKEFACTORY CM10

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Forgotten Hope 2.2

Permalänk
Medlem

Är det många som kör Forgoggen hope 2,2? Förra verisionen va bara 1 server igång senast jag körde.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Är det många som kör Forgoggen hope 2,2? Förra verisionen va bara 1 server igång senast jag körde.

Nya versionen är mycket populärare. Kvällstid (är mest EU servrar) så är det 3-5 nästintill fulla 64-spelar servrar. 3 veckor sedan det släpptes nu.

Precis nu (13:00) är det en full 64.

Permalänk
Medlem

Det låter ju fint ska leta upp min bf2 skiva o installera igen.

En fråga bara. Man behöver inte patcha upp bf2 något eller? Bara att installera moden så är de klart? Kommer ihåg att vissa moddar krånglade med vissa verisioner utav bf2.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

se om bilden visas.. spelade lite fallout 3 häromdan haha gissa om man blev paff när man såg detta?:D

happ då gör vi såhär ist http://pici.se/478249/

Visa signatur

Amd Ryzen 1600, Gigabyte ab350 gaming 3, corsair LPX 3000@2933
Radeon 480 4GB Corsair TX 650

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av al0be
http://pici.se/478249/ se om bilden visas.. spelade lite fallout 3 häromdan haha gissa om man blev paff när man såg detta?:D

nope ingen bild

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Det låter ju fint ska leta upp min bf2 skiva o installera igen.

En fråga bara. Man behöver inte patcha upp bf2 något eller? Bara att installera moden så är de klart? Kommer ihåg att vissa moddar krånglade med vissa verisioner utav bf2.

Nej man måste ha den senaste BF2 patchen, 1.5. På runt 2gb.

Permalänk
Avstängd

Morrowind:

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

heheh att folk fortfarande spelar morrowind

Permalänk
Medlem

bilderna från morrowind är fantastiska.
vet någon vad moden heter?

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk

Jag skulle också vilja veta vilka moddar du har använt för att nå det resultatet!

Permalänk

Nyss börjat lira Fallout 3

Permalänk
Medlem