Permalänk
Medlem

Eclipse FTW

Permalänk
Medlem

Ser skitbra ut trevligt att läsa och kolla på!

MVH sebbe

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Avstängd

snyggt ! var har du fått tag på det vita neonet ?

Visa signatur

AMD Athlon 64 x2 6400+ | Gigabyte GeForce 9600GT Dual-DVI 512MB | Asus M2N-SLI | Corsair XMS2 Xtreme DDR2 PC6400/800MHz CL5 1GB 2x | Corsair 550w | Zalman CNPS9700 NT | antec p182b + 5 nexusfläktar| hårddiskar 750 + 140 + 10 (interna) 500 + 500 + 400 (externa)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joelhoglund
snyggt ! var har du fått tag på det vita neonet ?

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=1458

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk
Medlem

jävla smart med fläkthållaren! tankte nog tjuva den ritningen o göra en sån. tror mitt grafikkort kommer behöva det ^^

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk

du ska ju lacka chassit svart innuti gör en jävla skillnad, svarta sleevade kablar syns inte då

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne-Mohammed
du ska ju lacka chassit svart innuti gör en jävla skillnad, svarta sleevade kablar syns inte då

Aa, jag vet, var på gång ett tag men det kom väll något annat ivägen, sen blev det alldrig av, har inte orkat med andra ord

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk
Medlem

najjs snyggt som fasen vilken för endrig efter de 3 första P1R graveringarna till slutresultatet riktigt najjs. Min polare har ett likadant chassi och är fett avensjuk på dig

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

fin dildo du har vid daton xD HAHAHA

Permalänk
Avstängd

Du borde sätta plexi framför hårddiskarna du satt upp på sista bilden

nått sånt här menar jag

Visa signatur

AMD Athlon 64 x2 6400+ | Gigabyte GeForce 9600GT Dual-DVI 512MB | Asus M2N-SLI | Corsair XMS2 Xtreme DDR2 PC6400/800MHz CL5 1GB 2x | Corsair 550w | Zalman CNPS9700 NT | antec p182b + 5 nexusfläktar| hårddiskar 750 + 140 + 10 (interna) 500 + 500 + 400 (externa)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joelhoglund
Du borde sätta plexi framför hårddiskarna du satt upp på sista bilden

nått sånt här menar jag

Ah, tack för idén! Har plexi över ^^ ska nog försöka få till något sånt på lovet!
Kanske man kan gravera något fint på de oxå

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk
Avstängd

Försök fixa det tror inte man kan köpa det har iaf inte sett någon.nej inte någon gravering tycker jag .

Visa signatur

AMD Athlon 64 x2 6400+ | Gigabyte GeForce 9600GT Dual-DVI 512MB | Asus M2N-SLI | Corsair XMS2 Xtreme DDR2 PC6400/800MHz CL5 1GB 2x | Corsair 550w | Zalman CNPS9700 NT | antec p182b + 5 nexusfläktar| hårddiskar 750 + 140 + 10 (interna) 500 + 500 + 400 (externa)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hoddan
Ah, tack för idén! Har plexi över ^^ ska nog försöka få till något sånt på lovet!
Kanske man kan gravera något fint på de oxå

Jävlar vad fint det blev får jag fråga hur du fixade det ? vart köpte du plexi från ?

Visa signatur

AMD Athlon 64 x2 6400+ | Gigabyte GeForce 9600GT Dual-DVI 512MB | Asus M2N-SLI | Corsair XMS2 Xtreme DDR2 PC6400/800MHz CL5 1GB 2x | Corsair 550w | Zalman CNPS9700 NT | antec p182b + 5 nexusfläktar| hårddiskar 750 + 140 + 10 (interna) 500 + 500 + 400 (externa)

Permalänk
Medlem

Alldeles för många bilder angående P1r. Det räcker med 2 annars scrollar de flesta bara förbi, eller tröttnar.

Permalänk

har du ingen skivläsare?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joelhoglund
Jävlar vad fint det blev får jag fråga hur du fixade det ? vart köpte du plexi från ?

Ritade först upp på plexi biten hur jag skulle såga osv, sen värmde jag med en värmepistol samtidigt som jag bockade mot en kant.

Köpte plexi från Bauhaus i Västerås.

Jag gör nog en till senare, jag tycker inte den blev så värst fin, den smälter inte in i sin omgivning heller.

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lingkling
har du ingen skivläsare?

Jodå, man ser den hyfsat tydligt här;
http://www.sweclockers.com/upload/gallery/26642-full.jpg

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk

Vilken mus tycker du är bäst, roccaten eller mionixen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan9360
Vilken mus tycker du är bäst, roccaten eller mionixen?

Lätt roccaten, men stör mig hårt på att scrollen pajar väldigt lätt, ska skicka iväg mitt andra ex och få en tredje mus :/

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hoddan
Lätt roccaten, men stör mig hårt på att scrollen pajar väldigt lätt, ska skicka iväg mitt andra ex och få en tredje mus :/

Min fungerar felfritt, dock tycker jag att den kunde ha bättre glid...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hoddan
Jodå, man ser den hyfsat tydligt här;
http://www.sweclockers.com/upload/gallery/26642-full.jpg

vad är det för guld dildo?:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RazerZone_Fidde
vad är det för guld dildo?:P

Det är en penna >.<

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk

ser ju jäkligt snyggt ut den där extra grejen du bygger

Permalänk
Medlem

Hush är snygga. Du kan tydligen göra dom ännu snyggare

Visa signatur

Teori är när man vet allt men inget funkar.Praktik är när allt funkar men ingen vet varför. Här blandas båda, inget funkar och ingen vet varför.

Permalänk
Medlem

Mycket av det goda. Det tar sig med gravyren

Sista bilden, strömbrytaren. Vart har du inhandlat den och vilka dimensioner har den?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
ser ju jäkligt snyggt ut den där extra grejen du bygger

Tack, aa den blev fan nice.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Poison
Mycket av det goda. Det tar sig med gravyren

Sista bilden, strömbrytaren. Vart har du inhandlat den och vilka dimensioner har den?

Danke ^^

Vilken menar du? 2 har jag fått när ja köpt lysrör o de 2 andra är köpta på biltema

http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=461&iItemId...

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk
Medlem

Alltså, det är lite komiskt att du (skaparen) med dyslexi skriver bättre svenska än de flesta på det här forumet xD

Även mycket fint chassi, bra idéer, speciellt de vita dioderna vid RAM-minnena och CPU-kylaren

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Jag brukar vanligtvis inte gilla burkar med en massa lyse och sånt, men vitt ljus på diskreta ställen är riktigt stiligt. Mycket bra jobbat måste jag säga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exterm
Alltså, det är lite komiskt att du (skaparen) med dyslexi skriver bättre svenska än de flesta på det här forumet xD

Även mycket fint chassi, bra idéer, speciellt de vita dioderna vid RAM-minnena och CPU-kylaren

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lajning
Jag brukar vanligtvis inte gilla burkar med en massa lyse och sånt, men vitt ljus på diskreta ställen är riktigt stiligt. Mycket bra jobbat måste jag säga.

Haha, jag har fått bra hjälp i skolan och gått på några kurser ang min dyslexi den senaste tiden. Så stavningen mm har förbättrat en hel del =D

Jo, samma här. Jag skulle bara kunna tänka mig vitt ljus och kanske UV om jag hittar någon UV färg och målar vissa detaljer.

Tack, uppskattas ^^

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk
Medlem

Vi delar samma uppfattning du och jag Hoddan. More is less.

Om man verkligen tänker efter vart man sätter sina lysdioder / lysrör så blir det jävligt snyggt. Finns ett par riktigt vassa killar på bittech som lyckats otroligt bra med detta.

Jag själv tycker bäst om indirekt ljus. Dioder/rör som sitter dolda och speglar ljuset på komponenterna. Fläktar med ljus i däremot ser, enligt mig, för djävligt ut, oftast.

Om ni inte hänger på bittech.net så kan jag rekomendera den sidan, mycket duktiga moddare och extremt fina och välbyggda chassin.

Over and out