Facebookgänget förstörde festen

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Okej? hur har det där nåt att göra med pizza att göra? Och vilken tjej är nog blåst att skämma ut sig som uppblåst bortskämd bimbo för hela världen?

Det ÄR fake, google that shit De gick ut med det tillslut och boy vad de tjänade stålar! Tjejen blev ju känd också, inget fel med det tycker jag.

ontopic: FRA består av kanske 40pers, det var 500personer på festen, tror inte FRA stod för all förstörelse, de vill bara ta cred och Aftonbladet hittar en Scapegoat de kan sätta i rubriken.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
I Sverige är du ansvarig för vad dina festdeltagare ställer till med om du bor i hyresrätt för då kan du bli vräkt pga att deltagarna förstör för grannarna och tror du mig inte så råder jag dig till att kontakta hyresgästföreningen innan du skaffar din första lgh för du bor antagligen fortfarande hemma?

Jag bor i hyresrätt, och vet redan att man kan bli vräkt för att störa grannarna.

Om du hade en fest. Säg att någon av personerna på din fest sparkade sönder en cykel utanför porten när han var på väg därifrån.

Inte fan skulle du betala för cykeln?

Permalänk
Medlem

Skulle inte betala för cykeln men däremot kan jag få hyresvärden på mig och händer det fler gånger så kan man som sagt var bli vräkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Det ÄR fake, google that shit De gick ut med det tillslut och boy vad de tjänade stålar! Tjejen blev ju känd också, inget fel med det tycker jag.

ontopic: FRA består av kanske 40pers, det var 500personer på festen, tror inte FRA stod för all förstörelse, de vill bara ta cred och Aftonbladet hittar en Scapegoat de kan sätta i rubriken.

Okej, all publicitet är bra publicitet brukar man ju säga

Men det existerar säkert i verkligheten någonstans också :> My supersweet 16 är ju ungefär samma, fast kanske inte just den grejjen:) Minns i förra avsnittet jag såg så började tjejen storlipa eftersom hon inte fått dom "bordsdekorationer" hon velat ha.. hennes mamma sa att men vi sparade 6000dollar.. Då sa tjejen "Då ska ja ha 6000 dollar!!".. och pappan "Ok det får du"..

Omg

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd

Jag skulle inte banga på att gå vara med på en röjjig fest, vet inte varför men jag gillar röjj stämningen på ngt sätt. det räcker med att stå vid sidan o dricka sin öl och skratta åt all förstörelse och sen springa när snuten kommer, det är kul.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Jag skulle inte banga på att gå vara med på en röjjig fest, vet inte varför men jag gillar röjj stämningen på ngt sätt. det räcker med att stå vid sidan o dricka sin öl och skratta åt all förstörelse och sen springa när snuten kommer, det är kul.

Permalänk
Medlem

"Ungdomar vill vara coola och enligt henne och hennes vänner är detta coolt..."

Just det här fick mig att skratta, ganska högt. Ärligt talat så kan jag inte sluta fnissa.