Få över musiken från ipod till datorn, funkar inte!

Permalänk
Medlem

Få över musiken från ipod till datorn, funkar inte!

Hej! Hade en vanlig pc med itunes på, som jag la över musik och grejade med min ipod på. Sen köpte jag en ny pc och laddade ner itunes. Nu när jag vill lägga över musiken i ipoden till datorn, så går det inte. Hur ska jag göra? Det frågar bara om jag vill synkronisera ipoden, men då försvinner väl musiken på den.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om du kan föra över musiken från ipoden till datorn, men när jag synkar med min iphone så för den över från datorn till iphonen och inget försvinner. läs manualen annars.

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk

Finns program för att föra över från iPod till iTunes på PC, kommer dock inte på vad de kan tänkas heta... Senuti finns för Mac iaf...

Apropå det... fel forum?

Permalänk
Medlem

MediaMonkey kanske fungerar. iTunes är ju gjort för att förhindra den lagliga kopieringen av musik mellan vänner.

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk
Medlem

Testade att googla lite snabbt. Hittade denna länk som första länk:

http://www.engadget.com/2004/11/02/how-to-get-music-off-your-...

Där står det precis hur du ska göra!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Det är väl bara att välja att visa dolda filer och kopiera i explorer.
Namnen är förvisso pajj men metadata är rätt så det ordnar sig ändå.

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Finns massa olika program att använda till detta. Själv använde jag ett som jag tror hette Sharepod.

Visa signatur

/ Hampus

Permalänk

Använder också Sharepod, kan rekommendera det, funkar kanon för mig.

Visa signatur

Intel Core i7 920 | Asus P6T Deluxe | Corsair XMS3 Twin3X DDR3 3x2GB | Sapphire Radeon HD4870 Toxic Dual-DVI 1GB | Seagate Cheetah 15K.6 SAS ST3146356SS 146GB | WD Raptor X WD1500AHFD Gamer 16MB 150GB | Corsair CMPSU-620HX 620W | Antec Twelve Hundred | Windows Vista Home Premium 64bits

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wrathian
iTunes är ju gjort för att förhindra den lagliga kopieringen av musik mellan vänner.

Inte då. iTunes hjälper dig att sätta upp en area av iPoden som flyttbar disk och denna är jättepraktisk om man vill dela filer så som laglig musik etc. Dessutom är det ju via drag´n´drop skitlätt att importera den lagligt delade musiken.

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Google is your friend.

Visa signatur

Yeah yeah