Aion - Swec guild? Anmäl intresse.

Permalänk
Medlem

Sida elyos? Tyckte det såg ut som att det skulle bli den mörka sidan och inte feodal wanna be mupparna?

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Tja, det är ju möjligt att vi styr upp två legioner här på swec, det finns de som inte vill spela elyos, och de finns de som inte vill spela Emos, och där passar jag. Därför valde jag att försöka styra upp ett vitt skynke för de som önskar. Sen har intresset varit såpass kallt att jag inte orkade sätta mig och räkna på vad folk önskade spela, tror de flesta redan sparkat igång iaf och lär inte börja om för att vara på "rätt" sida.

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

Finns ett ställe i sanctum som heter nått med legion bara gå dit och starta, kostar inte speciellt mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Kattskit
Finns ett ställe i sanctum som heter nått med legion bara gå dit och starta, kostar inte speciellt mycket.

jag hittade dit igår kväll, men bara för att retas fanns redan legionsnamnet jag tänkte använda, så sköt upp det lite=)

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

Tjena allihopa. Jag och min kusin ska börja nöta lite Aion imorgon. Jag ska vara Sorcerer och han ska vara Assassin tror jag. Anyways, jag såg denna tråd om ett SweClockers legion som må resa sig så jag undrar bara; kommer detta hända? Min kusins första tanke var att göra en legion efter vi har kommit upp ett par levelar, men om SweClockers guildet reser sig så skulle vi gärna vilja lira med er! Före vi börjar lira; vilken server skulle ni rekommendera? Vi båda har spelat World of Warcraft sedan releasen och vi skulle helst inte vilja lira där det kommer springa runt massor med skitungar som förstör för alla, hehe. Om det händer något, skriv nåt i denna tråd eller ge mig en PM!

/Peace out/ Zithos

Permalänk
Medlem

Helt klart intressant. Vill dock spela på emo sidan...

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

fler intresserade

Två till (jag och min granne) som anmäler intresse för ett sweclockers guild. Får spelet på fredag, spelar ingen roll vilken sida men vore kul att spela tillsamamns med andra svennar.

Permalänk

Jag lirar asmodian på spatalos, om nån känner till - eller startar upp - en svensk legion där så är jag gärna med!

Nickar Windice - gladiator. (lvl 10)