Permalänk

Har ett mk-85 som jag glömt hämta ut

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

S2an kändes lite old :>

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på några skivor som borde dyka upp här i veckan. Den som kommer först är nog nya Boards of Canada på vinyl, cd och även en t-shirt.

Visa signatur

the streets, YO

Permalänk
Medlem

Ett stycke FM sändare!

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk

Ånej, från eBay/tradera? Sambon köpte en sån i vintras men den fungerade inte ordentligt. Fick en ny men den fungerade inte heller, på samma sätt. Provat?

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Avstängd

En sådan här skall DHL komma med imorgon
(Om dom inte skyller på portkod eller något som dom brukar)

LG 60pa650t

Permalänk
Medlem

Väntar på en a8 3520m kommer tidigast 9 juli.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Väntar på the art of shaving Sandalwood shave soap (farsan är i USA)

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Uploaded with ImageShack.us
https://www.inet.se/produkt/1971327/acer-iconia-w3-32gb
Beställde precis en sån här+32gb MicroSD

Får hoppas att Atom Z2760 orkar med win 8.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem

Sitter och vänta på mitt tredje Asus xonar essence stx. De första två har varit sönder, tredje gången gillt?

Även mitt första par hörlurar är med på bilden, dock visade det sig att även det var sönder. Har iaf fått ett nytt par som jag testade i butik så de fungerar ;). Känns som om jag är väldigt otursam när det gäller datorkomponenter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Ånej, från eBay/tradera? Sambon köpte en sån i vintras men den fungerade inte ordentligt. Fick en ny men den fungerade inte heller, på samma sätt. Provat?

Haha, den kostade 64kr så jag förväntar mig inte mycket... får den nog om 2-3 veckor

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Skrivet av zeddiz:

Haha, den kostade 64kr så jag förväntar mig inte mycket... får den nog om 2-3 veckor

Mjo, billigt skräp. Men värt om det gör sin grej och fungerar, hoppas du har bättre tur

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Skrivet av zeddiz:

Haha, den kostade 64kr så jag förväntar mig inte mycket... får den nog om 2-3 veckor

kan man ladda/spela upp musik via usb kontakten som sitter där under?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Widholm:

kan man ladda/spela upp musik via usb kontakten som sitter där under?

japp

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Väntar och har väntat på mitt paket sedan 6 juni.
Paketet innehåller en ModMic!

Permalänk
Skrivet av Fors_89:

Väntar och har väntat på mitt paket sedan 6 juni.
Paketet innehåller en ModMic!
http://farm9.staticflickr.com/8346/8198535412_01f7392478_z.jp...

Jag tänker att kanske beställa en själv men att det ska ta över en månad att få paketet, herregud...

Och får man fråga hur mycket du fick betala för frakten (tull)?

Permalänk

Går och väntar på ett kit med galet billiga gråfilter från Kina. Får hoppas att det tar mindre än tre veckor innan de kommer.. Har ett stort vattenfall en bit härifrån som jag tänkt åka och kika in i sommar, då kan filtren va roliga att ha.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk

Blir en lång jävla lista med saker som kommer hem från blandade länder, närmsta 3 veckorna kommer att bli som julafton på nytt
En tråd om vad allt kommer att bli tillsammans läggs upp i en tråd under FOTO inom någon månad om någon är intresserad!

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Väntar på ett par såna här:

Kängor med Dainitesula i Cordovanskinn. Kan bli riktigt trevligt när den väl dyker upp om ca 3 månader...

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik21:

Väntar på ett par såna här:

http://www.styleforum.net/content/type/61/id/518677/width/500...

Kängor med Dainitesula i Cordovanskinn. Kan bli riktigt trevligt när den väl dyker upp om ca 3 månader...

Förbannat snygga "gubbkängor". Hur mycket fick du ge för dom ?

Ska bli intressant och se hur resultatet blir.

Hoppas på bättre tur den här gången.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Väntar på blinkers och klisterbilder till moppen From i morn borde en GoPro HD Hero 3 BE också väntas på

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen DHL hinner köra ut min nya hoj i morn. :=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Förbannat snygga "gubbkängor". Hur mycket fick du ge för dom ?

http://imageshack.us/scaled/large/825/q0ve.jpg

Ska bli intressant och se hur resultatet blir.

http://imageshack.us/scaled/medium/35/dzj5.jpg

Hoppas på bättre tur den här gången.

"Gubbkängor", hur ska man reagera på den? Har ett par liknande kängor som köptes i vintras, http://skoaktiebolaget.se/news/80092-robert-grain-boot

Landade på 5600 för de som jag väntar på nu. Dels MTO (Made To Order), dvs lite annan spec än normalt och sedan då i Cordovanläder som ska tåla en hel del. Ska bli kul när de dyker upp om ett par månader som sagt, förhoppningsvis lagom tills när de kommer behövas.

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem

5600 kr för ett par boots? Själv tycker jag smärtgränsen går där omkring 2000 kr sträcket för vad jag är villig att spendera på ett par boots.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

5600 för dojjor är dyrt, 5000 för en filmkamera är vansinnigt enligt morsan. Men nu har jag iaf nåt mer att vänta på, nämligen en GoPro HD Hero 3 Black Edition! Den anländer även passligt på min födelsedag 23.07

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nytt tangentbord, vill ha bakgrundsbelysning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Hoppas verkligen DHL hinner köra ut min nya hoj i morn. :=)

Icke.. Jag borde väl ha ringt till kontoret här i stan när jag såg det här vid elva-tiden:

Citat:

Status from Fri, 12.07.2013 07:20 hours The recipient was not present and has been informed. The shipment is ready for pick-up.

Har dock redan varit där en gång på eget bevåg för att hämta upp en cykel och ta med på bussen. Slipper gärna det en andra gång, så får hoppas att de ringer och bokar utkörning på måndag. Skulle bli förvånad om det är som det står i statusen iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

5600 kr för ett par boots? Själv tycker jag smärtgränsen går där omkring 2000 kr sträcket för vad jag är villig att spendera på ett par boots.

Fast då får du knappast randsydda i Cordovanskinn...

Skrivet av TheFlyingFin:

5600 för dojjor är dyrt, 5000 för en filmkamera är vansinnigt enligt morsan. Men nu har jag iaf nåt mer att vänta på, nämligen en GoPro HD Hero 3 Black Edition! Den anländer även passligt på min födelsedag 23.07

Skickades från m.sweclockers.com

Allt är relativt, det här är nog smärtgränsen för egen del avseende skor. Men det finns ju personer som utan att blinka beställer några par St. Crispin eller GG eller John Lobb för betydligt större summor. Blir nog inte så mycket mer skor under året, totalt spenderat sedan förra hösten (augusti) på 4 par skor, ungefär 15tkr. Till senare så blir det nog mer kläder och bredda garderob samt kanske lite trevliga resor istället för skor.

Lägger hellre de här pengarna på skorna och får kvalitet istället för limmade skor som inte håller. Miljöaspekten är inte att glömma

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik21:

Fast då får du knappast randsydda i Cordovanskinn...

Allt är relativt, det här är nog smärtgränsen för egen del avseende skor. Men det finns ju personer som utan att blinka beställer några par St. Crispin eller GG eller John Lobb för betydligt större summor. Blir nog inte så mycket mer skor under året, totalt spenderat sedan förra hösten (augusti) på 4 par skor, ungefär 15tkr. Till senare så blir det nog mer kläder och bredda garderob samt kanske lite trevliga resor istället för skor.

Lägger hellre de här pengarna på skorna och får kvalitet istället för limmade skor som inte håller. Miljöaspekten är inte att glömma

Jisses, så mycket har jag nog inte spenderat på skor i hela mitt liv. Fast sen ligger min smärtgräns för skor på typ 800kr och det har jag bara lagt ut en gång annars e det runt 500 som gäller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Jisses, så mycket har jag nog inte spenderat på skor i hela mitt liv. Fast sen ligger min smärtgräns för skor på typ 800kr och det har jag bara lagt ut en gång annars e det runt 500 som gäller.

Vissa lägger pengarna på datorer, andra på bilar etc. Nu lär det ju som sagt bli betydligt lugnare med skoköp, har täckt in de flesta områdena nu. Behöver eventuellt nya träningsskor, men det får bli en annan budget än arbetsskor. Skillnaden är ENORM mellan Carmina och det som folk anser vara "finskor".

Framöver kan det nog bli andra områden än skor som pengarna läggs på.

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF