Permalänk
Inet
Skrivet av zZerf:

<3 inet!
skriver här med!
tack så jävla mycket för sido rutan till mitt corsair c70!

min katt hade dragit 2 stora repor i sidan med fönsret på och ni skickar en gratis sida till mig!
TACK SÅ MYCKET! mvh zZerf

Inga problem! Kul att du är nöjd!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av zZerf:

<3 inet!
skriver här med!
tack så jävla mycket för sido rutan till mitt corsair c70!

min katt hade dragit 2 stora repor i sidan med fönsret på och ni skickar en gratis sida till mig!
TACK SÅ MYCKET! mvh zZerf

Nästa gång så ska du markera för din katt genom att greppa om dennes nackskinn och påpeka om att det är fel för den att göra så.
En kall dusch brukar också hjälpa mot katters dumma beteenden.

Har 3 katter själv, vet hur de kan vara.

Sorry för lite off topic!

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Medlem
Skrivet av UROG:

Nästa gång så ska du markera för din katt genom att greppa om dennes nackskinn och påpeka om att det är fel för den att göra så.
En kall dusch brukar också hjälpa mot katters dumma beteenden.

Har 3 katter själv, vet hur de kan vara.

Sorry för lite off topic!

jag gjorde det men det var för sent det är ju en grön lampa på moder kortet som reflekterades på rutan så han satte tassarna på metalen och då började han glida ju då satte han i klorna :/ såg det inte direkt då han försökte utan hörde ett ljud och då såg jag han glida ner från datorn ...

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk
Medlem

Ni borde införskaffa Cubitek Mini Cube till erat lager. Är smått sugen på att beställa en, men dom finns inte att köpa i norden.
http://www.cubitek.com/products/mini-series/mini-cube

Mvh

Permalänk
Medlem

Ni har inga planer på att börja med ett collect@store system liknande det webhallen har? Alltså att man beställer via hemsidan och sen bara går till butiken för att hämta det när det kommit dit.

Och ligger inte priset på http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=732185 aningens högt? Mer än 100kr mer än alina och ~80kr mer än webhallen.

Permalänk
Avstängd

Hej! Undrar om ni tar in "endast" Stationen till Padfone 2? Verkar inte gå att köpa någonstans!

Permalänk

Jag undrar om man kan beställa på klarnakonto och samtidigt hämta ut i butik. Min 6åriga dator har lagt av och jag har för dåligt med pengar innan löning för ett köp över 6K. Det kostar 200 mer med butikspriset men det är inget som är ett problem, jag vill bara ha ut grejerna imorrn. Någon som vet om detta är möjligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naargrimh:

Jag undrar om man kan beställa på klarnakonto och samtidigt hämta ut i butik. Min 6åriga dator har lagt av och jag har för dåligt med pengar innan löning för ett köp över 6K. Det kostar 200 mer med butikspriset men det är inget som är ett problem, jag vill bara ha ut grejerna imorrn. Någon som vet om detta är möjligt?

De har inte klarna i butik, men erbjuder istället avbetalning via GE Money bank. 4, 12, 24 månader vill jag mig minnas.

Visa signatur

| Z370 AORUS Gaming 7 | i7 8700k | GTX 1080 Ti | Samsung 960 EVO 500 GB + Samsung 830 256 GB x2 |
| Acer X34 |

Permalänk

http://www.inet.se/produkt/8501389/buntband-100st-svart-50x98... vad gör David Hasselhoff där? Var inte redo för det klockan 2 på natten.

Permalänk
Inet
Skrivet av FknDemo:

Ni borde införskaffa Cubitek Mini Cube till erat lager. Är smått sugen på att beställa en, men dom finns inte att köpa i norden.
http://www.cubitek.com/products/mini-series/mini-cube

Mvh

Är tyvärr inget som vi kan få tag på i dagsläget.

Skrivet av Prodigys:

Ni har inga planer på att börja med ett collect@store system liknande det webhallen har? Alltså att man beställer via hemsidan och sen bara går till butiken för att hämta det när det kommit dit.

Och ligger inte priset på http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=732185 aningens högt? Mer än 100kr mer än alina och ~80kr mer än webhallen.

Det är faktiskt något som vi har kollat på! Är en del tekniska och logistiska svårigheter som är i vägen men som sagt, det är inte omöjligt att det kommer lite längre fram.

Angående minnet så har jag dragit det vidare till ansvarig inköpare som ska kolla på det!

Skrivet av oouhdawg:

Hej! Undrar om ni tar in "endast" Stationen till Padfone 2? Verkar inte gå att köpa någonstans!

Du kan köpa själva telefonen separat men själva stationen eller "plattan" kan vi tyvärr inte få tag på.

Skrivet av Naargrimh:

Jag undrar om man kan beställa på klarnakonto och samtidigt hämta ut i butik. Min 6åriga dator har lagt av och jag har för dåligt med pengar innan löning för ett köp över 6K. Det kostar 200 mer med butikspriset men det är inget som är ett problem, jag vill bara ha ut grejerna imorrn. Någon som vet om detta är möjligt?

Skrivet av Turble:

De har inte klarna i butik, men erbjuder istället avbetalning via GE Money bank. 4, 12, 24 månader vill jag mig minnas.

Stämmer som Turble skriver - vi jobbar på att slå ihop våra system så vi kan erbjuda samma betalningsalternativ i butik och online.

Skrivet av Black copper:

http://www.inet.se/produkt/8501389/buntband-100st-svart-50x98... vad gör David Hasselhoff där? Var inte redo för det klockan 2 på natten.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av Turble:

De har inte klarna i butik, men erbjuder istället avbetalning via GE Money bank. 4, 12, 24 månader vill jag mig minnas.

Tack! Och tack Inet för bekräftelsen. Då blir det ett besök i eftermiddag.

Permalänk

Hej hej, jag köpte ett Creative Fatal1ty headset den 29 Januari. Alla sa att det var den bästa i 250 :- klassen och så. Jo allt fungerade bra tills sladden som inte är av den bästa kvalitén valde att trassla ihop sig Dock så var det vara en spinn-trassel. (Att man enkelt kunde trassla ur den.) Nyligen så har det blivit en klump,det går liksom inte att böja sig fram när man spelar så mycket som jag blev tvungen,försökte trassla ur den och sedan fick jag en lätt chock sådär. Sladden bröts i 2 delar. Nu undrar jag om det är värt att kontakta kundtjänst imorgon. Jag kan då också visa bilder om det så behövs. Det är inte första gången ett av mina headset bryts i 2 delar. Mina 2 förra xbox headset bet min katt sönder Men går det på grantin som är på 1 å eller är det kört?

EDIT: Läste min text nyss och såg att jag skrev förfärligt tätt...panik skrift direkt efter olyckan tydligen

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Medlem
Skrivet av 420GBGlass:

Hej hej, jag köpte ett Creative Fatal1ty headset den 29 Januari. Alla sa att det var den bästa i 250 :- klassen och så. Jo allt fungerade bra tills sladden som inte är av den bästa kvalitén valde att trassla ihop sig Dock så var det vara en spinn-trassel. (Att man enkelt kunde trassla ur den. Nyligen så har det blivit en klump,det går liksom inte att böja sig fram när man spelar så mycket som jag blev tvungen,försökte trassla ur den och sedan fick jag en lätt chock sådär. Sladden bröts i 2 delar. Nu undrar jag om det är värt att kontakta kundtjänst imorgon. Jag kan då också visa bilder om det så behövs. Det är inte första gången ett av mina headset bryts i 2 delar. Mina 2 förra xbox headset bet min katt sönder Men går det på grantin som är på 1 å eller är det kört?

Om sladden bröst mitt av pga lite trassel så borde det ju va fabriksfel och då ska det gå på garantin.

Permalänk
Skrivet av Prodigys:

Om sladden bröst mitt av pga lite trassel så borde det ju va fabriksfel och då ska det gå på garantin.

Jo , fast det var ju också för att jag försökte trassla ur den. Fanns inte mycket att göra dock. Som ny kunde jag åka bak 2.5 m med min stol för att släcka/tända lampan och nu kunde man inte sitta ordentligt,utan jag var tvungen att luta mig ner till höger....så...dålig kvalité som många varnade mig för. Inte det jag trodde dock,alla sa att ljudet kommer gå bort och att plasten kan falla isär. Headsetet i sig 'funkade' prima. Men om det är ett fabriksfel , kan man byta ut den mot något annat headset...som funkar?

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Medlem

Hungrig katt?

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Skrivet av grizzly666:

Hungrig katt?

Jo,om du menar min katt så var han väldigt hungrig på sladdar. 2 Handkontrolls laddare + 2 headset käkade han upp :/ Dock bortsprungen...bra eller dåligt

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Inet
Skrivet av 420GBGlass:

Hej hej, jag köpte ett Creative Fatal1ty headset den 29 Januari. Alla sa att det var den bästa i 250 :- klassen och så. Jo allt fungerade bra tills sladden som inte är av den bästa kvalitén valde att trassla ihop sig Dock så var det vara en spinn-trassel. (Att man enkelt kunde trassla ur den.) Nyligen så har det blivit en klump,det går liksom inte att böja sig fram när man spelar så mycket som jag blev tvungen,försökte trassla ur den och sedan fick jag en lätt chock sådär. Sladden bröts i 2 delar. Nu undrar jag om det är värt att kontakta kundtjänst imorgon. Jag kan då också visa bilder om det så behövs. Det är inte första gången ett av mina headset bryts i 2 delar. Mina 2 förra xbox headset bet min katt sönder Men går det på grantin som är på 1 å eller är det kört?

EDIT: Läste min text nyss och såg att jag skrev förfärligt tätt...panik skrift direkt efter olyckan tydligen

Generellt så är det svårt att få igenom fysiska skador på garantin men det är jättesvårt att säga utan att själva inspektera produkten/skadan.

Kontakta oss direkt på 031-65 27 00 eller info@inet.se så får vi titta på det!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inbillar mig, eller har priserna på inet ökat samtidigt som vissa av era varor försvunnit?

Visa signatur

PC: 970A-G46 | FX-6300 | Hyper 212 EVO | Define XL R2 | HD 7850 | 1600MHz 16GB | 750W | 60GB SSD | 4TB HDD
Kringrustning: L2245wg x2 | Vengeance K95 | Mamba | Flight Stick X | ATH-M50

Permalänk
Inet
Skrivet av Ostpai:

Är det bara jag som inbillar mig, eller har priserna på inet ökat samtidigt som vissa av era varor försvunnit?

Rent generellt så har vi inte höjt priserna, däremot så har minnespriserna skenat de sista veckorna samt dollarn gått upp något sista veckorna vilket påverkat.

Är det några speciella produkter vi ligger fel på och vad är det du saknar?

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

hej,
när kommer ni få in Ducky G2Pro Tenkeyless MX Blue PBT White Grey Print. Verkar ha varit slut länge...

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Rent generellt så har vi inte höjt priserna, däremot så har minnespriserna skenat de sista veckorna samt dollarn gått upp något sista veckorna vilket påverkat.

Är det några speciella produkter vi ligger fel på och vad är det du saknar?

Mvh / Inet

Tycker det känns lite som att även prisen på grafikkorten har ökat, men även det antar jag beror på det ökade priset av minne?

Det kan förstås även vara att jag inbillar mig

Visa signatur

PC: 970A-G46 | FX-6300 | Hyper 212 EVO | Define XL R2 | HD 7850 | 1600MHz 16GB | 750W | 60GB SSD | 4TB HDD
Kringrustning: L2245wg x2 | Vengeance K95 | Mamba | Flight Stick X | ATH-M50

Permalänk
Medlem

Jag undrar om ni låter folk prova produkter i butik innan köp, tänker främst på headset som ni inte har som demo och butiken i Malmö. E lite sugen på ett headset men vill inte köpa det förrens jag har testat att ha det på huvudet och spelat lite musik i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Jag undrar om ni låter folk prova produkter i butik innan köp, tänker främst på headset som ni inte har som demo och butiken i Malmö. E lite sugen på ett headset men vill inte köpa det förrens jag har testat att ha det på huvudet och spelat lite musik i det.

Du får inte glömma att ljudet blir bättre efter x antal timmar.

Sidor i tråden: 333, snart 10000inlägg.
Inet <3

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ostpai:

Tycker det känns lite som att även prisen på grafikkorten har ökat, men även det antar jag beror på det ökade priset av minne?

Det kan förstås även vara att jag inbillar mig

Ett ord: Valutapendling

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Ett ord: Valutapendling

Jag vet att priserna på inet ändras lite då och då, men då brukar det vanligtvis bara handla om 20 spänn i taget per tusenlapp. Det känns som att priserna på grafikkort ökat med något hundratal, samtidigt som kort i stil med Asus Radeon HD7970 3072MB DirectCUII MATRIX PLATINUM helt och hållet har försvunnit från deras hemsida (vanliga Matrix finns fortfarande kvar, men inte platinum-versionen).

Visa signatur

PC: 970A-G46 | FX-6300 | Hyper 212 EVO | Define XL R2 | HD 7850 | 1600MHz 16GB | 750W | 60GB SSD | 4TB HDD
Kringrustning: L2245wg x2 | Vengeance K95 | Mamba | Flight Stick X | ATH-M50

Permalänk
Inet
Skrivet av crisis:

hej,
när kommer ni få in Ducky G2Pro Tenkeyless MX Blue PBT White Grey Print. Verkar ha varit slut länge...

Inköpsavdelningen kollar på det - återkommer så fort vi har fått svar!

Skrivet av Prodigys:

Jag undrar om ni låter folk prova produkter i butik innan köp, tänker främst på headset som ni inte har som demo och butiken i Malmö. E lite sugen på ett headset men vill inte köpa det förrens jag har testat att ha det på huvudet och spelat lite musik i det.

Det brukar vi kunna lösa! Vilket headset är det du har tittat på? Kan vara så att vi har det som demo i butik nämligen.

Skrivet av Ostpai:

Jag vet att priserna på inet ändras lite då och då, men då brukar det vanligtvis bara handla om 20 spänn i taget per tusenlapp. Det känns som att priserna på grafikkort ökat med något hundratal, samtidigt som kort i stil med Asus Radeon HD7970 3072MB DirectCUII MATRIX PLATINUM helt och hållet har försvunnit från deras hemsida (vanliga Matrix finns fortfarande kvar, men inte platinum-versionen).

Grafikkortet har utgått hos ASUS på grund av någon form av problem i produktionen så därför vi inte kan få tag på det längre.

Toppen om du har något mer konkret exempel som vi ligger fel på! Vi försöker alltid ligga rätt i pris och tar gärna emot tips om vi råkar ligga fel.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det brukar vi kunna lösa! Vilket headset är det du har tittat på? Kan vara så att vi har det som demo i butik nämligen.

http://www.inet.se/produkt/6606518/tt-esports-shock-white-gam..., va inne i butiken förra veckan och då hade ni inte det som demo men vet ju inte hur ofta ni byter demoprodukter.

Permalänk
Inet
Skrivet av Prodigys:

http://www.inet.se/produkt/6606518/tt-esports-shock-white-gam..., va inne i butiken förra veckan och då hade ni inte det som demo men vet ju inte hur ofta ni byter demoprodukter.

Nej, det har vi dessvärre inte som demo i någon av våra butiker. Men kom in så löser vi det åt dig! Tips är att boka produkten innan (via butiksläget) så det garanterat finns ett när du kommer.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Nej, det har vi dessvärre inte som demo i någon av våra butiker. Men kom in så löser vi det åt dig! Tips är att boka produkten innan (via butiksläget) så det garanterat finns ett när du kommer.

Fint att man kunde boka, hade jag ingen aning om. Det har varit enda anledningen till att jag har handlat lite småsaker på webhallen istället för er då jag inte alltid pallar beställa från internet, men slut med det nu.

Permalänk
Medlem

Stort tack till er på Inet som hanterade mitt serviceärende med ett tjutande Fractal 650W på väldigt kort tid och lyckades leverera utbytesprodukten i tid till att rädda helgen! Fractal Design 600W Platinum är verkligen underbart tystgående!

Ni misslyckas aldrig att imponera oavsett ärende så det tänker jag fira med att beställa ett ljudkort av er till veckan, trevlig helg!