Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in Corsairs nya externa hårddisk voyager air?

Visa signatur

| Fractal Design Define R4 | Asrock Z77 Extreme 4 | Intel i5 3570K | ASUS GTX 670 DCU II | Fractal Design Newton R2 800W | WD Caviar Black 500GB | 2x 4GB Corsair DDR3 1600Mhz LP | Samsung 840 120 gb |

Permalänk
Medlem

har beställt massor av grejor ifrån er nu
men då jag går in och kollar på order status så står det att allt är skickat förutom min h100 som står fortfarande kvar på reserverat.
jag har också fått 2 leverans emails :/

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av zZerf:

har beställt massor av grejor ifrån er nu
men då jag går in och kollar på order status så står det att allt är skickat förutom min h100 som står fortfarande kvar på reserverat.
jag har också fått 2 leverans emails :/

De skickar nog varorna separat, dvs att din h100 kommer i ett enskilt paket. Kanske det är eftersom allt fick inte plats i en och samma order om du vet vad jag menar?

Tyvärr, annars ingen aning.

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deatlev:

De skickar nog varorna separat, dvs att din h100 kommer i ett enskilt paket. Kanske det är eftersom allt fick inte plats i en och samma order om du vet vad jag menar?

Tyvärr, annars ingen aning.

aa kan vara så

nu är allt skickat enligt deras order status

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TwinTalker:

Dom svarar ju i telefonen, just därför du ligger i kö för att den som är i samtalet kanske har ett jobbigt fel att lösa som ibland kan ta lite tid.

Är 45min lite för dig?

Allt löste sig! Tack för hjälpen Inet!

Visa signatur

-Thuban X6@3,9GHZ + NH-D14

-HD7950@1300/6000MHZ + Accelero Extreme

-Corsair TX850W

Permalänk
Inet

CeBIT 2013

Hallå allihopa! Ursäkta att vi varit långsamma på att svara denna veckan. CeBIT har tagit lite för mycket tid och kommer att svara så fort vi är tillbaka!

Under tiden så kan ni följa oss på Facebook och Twitter där vi uppdaterar löpande med text och bild så gott vi kan:

https://www.facebook.com/inet.se

http://twitter.com/inetse

Vid brådskande ärenden/frågor vänligen kontakta oss direkt på 031-65 27 00 eller info@inet.se då kundtjänst är öppet precis som vanligt!

/Inet.de

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Hej Inet. Jag har en liten fråga bara, jag är säker på att någon har ställt den förut.
Era Taurus-datorer kommer med windows 8, kan man få beställa en sådan med windows 7 istället? Måste man ringa in till er då och "specialbeställa" eller hur bär man sig åt?

Permalänk
Medlem

Win8 är ju för det mesta snabbare än win7 och detta trots deras största misstag (förutom ME) windows gjort är ju Metro gränsnittet för en vanlig dator.
MEN för Metro finns det ju flera olika kurer för tex http://www.classicshell.net/ där det enkelt går att ställa in så datorn startar skrivbordet som vanligt.
Och överlag så funkar ju det mesta som funkat på win7 lika bra heller bättre på win8.

Så om det bara är Metro du oroar dig över så är det ju ingen fara.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Mitt 580 har gått sönder.

Undrar, när jag lämmnar in det och om ni ser själva om det har pajat, får jag då tillbaka pengarna jag köpte grafikkortet för eller kan jag få lägga till pengar för skillnaden jag köpte det för till tex ett 680 eftersom ni slutat sälja 580 kort?

Tex om jag köpte 580:t för 4000kr och vi säger att 680:t kostar 4500kr, skull jag kunna smita in med 500kr och få ut ett 680?

Tack på förhand!

- PloxCake

Visa signatur

Dator: https://www.inet.se/kundvagn/visa/1115104

Citera när det är något :)

Permalänk
Skrivet av Ploxcake:

Hej Inet!

Mitt 580 har gått sönder.

Undrar, när jag lämmnar in det och om ni ser själva om det har pajat, får jag då tillbaka pengarna jag köpte grafikkortet för eller kan jag få lägga till pengar för skillnaden jag köpte det för till tex ett 680 eftersom ni slutat sälja 580 kort?

Tex om jag köpte 580:t för 4000kr och vi säger att 680:t kostar 4500kr, skull jag kunna smita in med 500kr och få ut ett 680?

Tack på förhand!

- PloxCake

Dom kommer byta till ett likvärdigt kort i prestanda, vilket i nuläget betyder 660 ti (som är lite vassare än ett 580.)

Om du frågar snällt kanske dom kan ordna så att du kan lägga till pengar därfrån och upp till det kort du vill köpa.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

Vilket är den kortaste modulära ATX PSUn ni säljer? Minst 400W...

Visa signatur

|| ASrock Z77E-itx || MSI HD6950 Twin Froster III Power Edition || i5 3570K @ 4,2 GHz || Corsair VENGEANCE LP 8GB (2x4096MB) 1600Mhz || 128 Gb Samsung 830-serie SSD || be quiet! Pure Power L8 530W || Inklämt i Cooler Master Elite 120 advanced

Permalänk

Öppna en butik i Gävle vettja! Många dator intresserade

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

En fråga om jag köper den datorn http://www.inet.se/kundvagn/visa/3080958/2013-03-09 och installerar operativsystemet på en OCZ Vertex 3 240gb när jag har fått den påverkas garantin i så fall ?

MVH Jonas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gaius Julius Caesar:

En fråga om jag köper den datorn http://www.inet.se/kundvagn/visa/3080958/2013-03-09 och installerar operativsystemet på en OCZ Vertex 3 240gb när jag har fått den påverkas garantin i så fall ?

MVH Jonas

Varför skulle garantin påverkas tror du?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av Batman:

Varför skulle garantin påverkas tror du?

Jag vet inte det är därför jag undrade

Permalänk
Skrivet av Gaius Julius Caesar:

En fråga om jag köper den datorn http://www.inet.se/kundvagn/visa/3080958/2013-03-09 och installerar operativsystemet på en OCZ Vertex 3 240gb när jag har fått den påverkas garantin i så fall ?

MVH Jonas

Det kommer inte påverka garantin, du kan göra modifieringar av datorn.
Däremot om du har gjort en modifiering av datorn och det är det som strular åker du kanske på en felsökningavgift då det inte är dom som monterat det.

Annars är det bara att tuta och köra.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Skrivet av Swordfish90:

Det kommer inte påverka garantin, du kan göra modifieringar av datorn.
Däremot om du har gjort en modifiering av datorn och det är det som strular åker du kanske på en felsökningavgift då det inte är dom som monterat det.

Annars är det bara att tuta och köra.

Vad bra då köper jag den på måndagen

Permalänk
Skrivet av Gaius Julius Caesar:

Vad bra då köper jag den på måndagen

Dock så tycker jag att du kan minska på OS, kör högst PRO varianten av Windows 7, Ultimate är verkligen pengar i sjön tycker jag.
Sen kan du minska någon på moderkortet, är lite väl overkill
Annars ser det fint ut

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Skrivet av Swordfish90:

Dock så tycker jag att du kan minska på OS, kör högst PRO varianten av Windows 7, Ultimate är verkligen pengar i sjön tycker jag.
Sen kan du minska någon på moderkortet, är lite väl overkill
Annars ser det fint ut

Windows 7 Professional finns inte i lager bara Windows 7 Ultimate och Windows 8 vill jag absolute inte ha.
Har du något tips vilket moderkortet jag ska välja ?. Jag ska klocka processorn till 4.4 ghz dock så ska jag inte klocka grafikkorten. Plus kanske köpa ett till
MSI GeForce GTX 680 2048MB OC om tre till fyra månader

Mvh Jonas

Permalänk
Medlem
Skrivet av bYkICr:

Har ni slutat med AMD Never Settle Reload? Tänkte köpa en 7950 från er.

undrar desamma!

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Ljud: audio-technica ATH-a2000X | O2+ODAC

Permalänk

Är HTC One något ni möjligtvis kommer att plocka in?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Permalänk
Inet

Godmorgon! Då är vi tillbaka från CeBIT där vi håller på att sammanställa bilder och som kommer upp i veckan.

Här kommer svaren på senaste frågorna. Önskar er alla en bra vecka!

/Inet.se

Skrivet av FknDemo:

Jag älskar er support och ert godis! woho

Woh!

Skrivet av krushy:

Inhadlade nyligen en ny SL brygga från er då den jag köpte i er butik runt göteborg har varit halvdan och blir "defekt" då och då, hoppas på en pingvinstång då jag itne fick SLI bryggan med när jag även köpte 2x 680, I7 3770K, ram minne samt erat moderkort som ni har satt ihop med MSI (säljaren öppnade moderkortet för att se ifall en brygga var med för enligt han så brukar man få bryggar med moderkorten, tyvärr var det inte de så fick betala lite extra för bryggan men det gör inget^^)

Vill bara ha en pingvinstång! Alltid trevligt att handla från er då det känns som att ni får lite mer kontakt med köparna än andra butiker

Kul att du är nöjd!

Skrivet av Poison:

Har ni planerat att implementera så att även Google-kontot (Google+) fungerar i er "kommentar"-sida för varje produkt?

Finns det även möjlighet att ni kommer kunna ta in Accelero Hybrid 7970?
http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/589/accelero-hybrid-797...

Ni har redan Accelero Hybrid i lagret men efterfrågar modellen som är anpassad för 7970.

Vi använder oss av Facebooks kommentarsfunktion och där det är dem som bestämmer vilka typer av konton man ska kunna logga in med. Vi kollar kontinuerligt över alternativ men i dagsläget så är det dessvärre inte aktuellt att införa dubbla kommentarssystem.

Skrivet av KaakaaN:

Ni skulle inte kunna börja sälja Eyeballers musmattan?
Ni är ju trots allt en stor sponsor till de!

Tror det är en specialversion som Eyeballers själva fått - men vi kollar på det och återkommer!

Skrivet av Heina:

Hej
Såg nyss att ni inte har några In-game voucher, medföljer GTX660 och uppåt Värde 1000kr kvar i webblagret och undrar om man skulle beställa ett kort får man inte detta till kortet då eller får man det senare?

Finns på lager nu igen!

Skrivet av Tollen:

Hej Inet.
Någon bra skärm för mestadels spel som ni kan rekommendera?
Budget ca 1000-1300.

(Budget bygge)

Den här skärmen räcker gott och väl och fungerar utmärkt till spel om du inte har några andra specifika krav:

http://www.inet.se/produkt/2203334/benq-24-gl2450

Skrivet av nokia12:

tänkte köpa en taurus dator av er kan ni rekommendera någon? har ingen speciel budget men vill att datorn ska klara av bf3,crysis 3, metro 2033, ac3, lol... osv.

Bäst är egentligen att du kontaktar oss direkt på 031-65 27 00 eller info@inet.se så kan vi hjälpa dig lite mer utförligt men kan kort tipsa om våra Overkill som klarar av alla spelen du nämner med bra/höga inställningar.

T ex http://www.inet.se/produkt/1517099/taurus-overkill-gtx-670

Kommer med slutet vattenkylningssystem nu också!

Skrivet av Aspir3:

Hejsan Inet!

Fractal Design har ju för ett litet tag sedan lanserat det nya chassit Arc Midi R2, och jag undrar om och i så fall när det beräknas att komma in på erat lager då Fractal Design själva inte satt något synligt datum?

Har tyvärr ingen mer information i dagsläget. Vi lägger upp på hemsidan så fort vi vet mer.

Skrivet av Zizoor:

Kanske var ett tag sen nu men undrar hur det gick med detdär? Inte sett något på er hemsida ännu eller nåt.

Edit: Det var gällande läder-kuddar för Corsair Vengeance 1500, 1300 och 2000.

Finns tyvärr inte att få tag på utan kan endast beställas direkt från Corsair.

Skrivet av THEBADGUY:

Tack för den snabba hanteringen med mitt garanti ärende!
Uppskattas verkligen!

Mvh Nicke

Kul att du är nöjd!

Skrivet av TwinTalker:

Hej Inet! Jag undrade ifall ni kommer ta in fler Swiftech produkter T.ex deras nya Cpu kylare H220 (240mm)?

Förövrigt så är ni den absolut bästa hemsidan för datorbyggen i hela Sverige utan tvekan!

Tack!

Inköpsavdelningen kollar på att ta in H220 men har inte fått något svar ännu. Återkommer när vi vet mer!

Skrivet av zzcool:

hej någon information på 900D

det står april 6

den släpps i usa om 11 dagar

och enligt webhallen så står det maj 12?

jag var villig att vänta tills april men inte maj

Leveransbeskeden på denna är högst preliminära och som det ser ut nu så är det först i maj som första leveranserna ser ut att landa.

Skrivet av Spetch:

Hej Inet.

Köpte en Taurus eSport GTX 680 av er.
Har haft ett litet problem med att den en gång i veckan väljer att helt enkelt bara frysa fast och stannar där. Allt ljud fortsätter i bakgrunden men bilden vägrar släppa så jag tvingas att starta om den med knappen.
Varför händer detta? Och om jag nu vill installera om hela datorn, vart hittar jag alla drivrutiner till datorn.

Mvh

Bäst är att du kontaktar oss direkt på 031-65 27 00 eller info@inet.se så får vi hjälpa dig.

Skrivet av Essa:

Hej!

Om man läser texten till eran tjänst "Byggnation och test av dator med valfria komponenter":

Exakt vad menas med "hårt funktionstest". Jag köpte nyligen en dator och betalade 799kr för denna tjänst + frakt och fick en dator som levererades med tjutande H100i samt defekt grafikkort (98 grader med fläktarna på max). Borde inte sådana saker uppmärksammas under det hårda testandet?

Ringde eran support och fick instruktioner att ta lös kortet och ta det till butiken i stockholm så jag slapp skicka in hela burken till göteborg, vilket jag gladeligen gör för att få det fixat. Men det känns som att man betalat för en tjänst som borde kontrollerat sånt här från början.

Ledsen för att du haft strul med din dator. Givetvis är det något som ska märkas i våra funktionstester och utan att veta mer om exakt vilken order det handlar om så är det svårt att säga mer men är möjligt att din dator t ex har skadats under frakten, vilket tyvärr inte är helt ovanligt.

Det som även ingår i priset är såklart kostnadsfri felsökning och att vi på bästa, enklaste sätt löser problem men din dator.

Skrivet av bYkICr:

Har ni slutat med AMD Never Settle Reload? Tänkte köpa en 7950 från er.

Skrivet av Demnok:

undrar desamma!

Ja, den kampanjen har dessvärre avslutats och vi har inga fler kuponger från AMD.

Skrivet av SWEWirex:

Hej, mailade er för någon månad sen och fråga ifall ni tar emot sommarjobb, jag fick då svaret att jag skulle maila info@inet.se så skulle dom vidarebefordra det till butikschefen, mailade in CV och PB för 2 veckors sen och har inte hört ett ljud. Skulle vara bra och veta ifall ni ens tar emot sommarjobb eller ifall det är fullt eller något. Skulle uppskatta ett mail där det står att ni tagit emot det iallafall.

Ledsen för att du inte fått något svara - vi har fasta rutiner på att vi alltid ska skicka en form av bekräftelse till alla ansökningar som kommer in men verkar som att det har missats i det här fallet och kan tyvärr inte riktigt svara på varför.

Kan inte annat än att be om ursäkt och att du nu ska ha fått svar från ansvariga.

Skrivet av Jetobz:

Kommer ni ta in Corsairs nya externa hårddisk voyager air?

Tvärr inget som är aktuellt för oss just nu.

Skrivet av Ak-47:

Är 45min lite för dig?

Allt löste sig! Tack för hjälpen Inet!

Skönt att höra!

Skrivet av cooling93:

Hej Inet. Jag har en liten fråga bara, jag är säker på att någon har ställt den förut.
Era Taurus-datorer kommer med windows 8, kan man få beställa en sådan med windows 7 istället? Måste man ringa in till er då och "specialbeställa" eller hur bär man sig åt?

Korta svaret är att det tyvärr inte går.

Det du kan göra är att välja vår populära monteringstjänst och bygga en dator som är snarlik en Taurus och då kan du själv välja operativsystem som vi givetvis även kommer att installera åt dig:

http://www.inet.se/artikel/9990250/montering-och-test-av-dato...

Skrivet av Ploxcake:

Hej Inet!

Mitt 580 har gått sönder.

Undrar, när jag lämmnar in det och om ni ser själva om det har pajat, får jag då tillbaka pengarna jag köpte grafikkortet för eller kan jag få lägga till pengar för skillnaden jag köpte det för till tex ett 680 eftersom ni slutat sälja 580 kort?

Tex om jag köpte 580:t för 4000kr och vi säger att 680:t kostar 4500kr, skull jag kunna smita in med 500kr och få ut ett 680?

Tack på förhand!

- PloxCake

Det är möjligt att det går att lösa men kan inte lova något här utan det är något som du får ta direkt med oss på 031-65 27 00 eller info@inet.se.

Alternativt kan du skriva det direkt i felanmälan så kollar serviceteknikern som har hand om ditt ärende på det och kontaktar dig direkt.

Skrivet av Criuzer:

Vilket är den kortaste modulära ATX PSUn ni säljer? Minst 400W...

Tillverkare är tyvärr väldigt dåliga på att skriva ut längder på kablar och är svårt för oss att kolla. Vi har inte riktigt möjlighet att gå igenom hela sortimentet manuellt och mäta varje enskild kabel.

Tips är att googla eller söka här i forumet så kanske du kan hitta några svar!

Skrivet av DataDidde:

Öppna en butik i Gävle vettja! Många dator intresserade

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för tipset! Inga konkreta planer på det i dagsläget men vem vet vad som händer längre fram..

Skrivet av Gaius Julius Caesar:

En fråga om jag köper den datorn http://www.inet.se/kundvagn/visa/3080958/2013-03-09 och installerar operativsystemet på en OCZ Vertex 3 240gb när jag har fått den påverkas garantin i så fall ?

MVH Jonas

Nejdå, det är inget som kommer att påverkas. Givetvis löper du alltid en 'risk' om du monterar in produkter t ex om du råkar slinta med en skruvmejsel och skada andra komponenter i datorn.

Skrivet av Rickard11:

Är HTC One något ni möjligtvis kommer att plocka in?

Kollar med inköpsavdelningen och återkommer!

Gäller preliminärt 1-2 veckor till!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Poison:
Citat:

Har ni planerat att implementera så att även Google-kontot (Google+) fungerar i er "kommentar"-sida för varje produkt?

Finns det även möjlighet att ni kommer kunna ta in Accelero Hybrid 7970?
http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/589/accelero-hybrid-797...

Ni har redan Accelero Hybrid i lagret men efterfrågar modellen som är anpassad för 7970.

Accelero Hybrid 7970 är en utgående modell och inget som vi kan få tag på längre tyvärr.

Skrivet av Rickard11:

Är HTC One något ni möjligtvis kommer att plocka in?

Fick svar nu att vi kommer att ta in HTC One men vi kommer dock inte ha i lager till lanseringen tyvärr.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej, fick bli en DS413j och två 3 TB-diskar. Har dock en liten undran/förslag som säkert varit uppe på tapeten av andra kunder.

Men varför kan ni inte ha något bonussystem? Jag har varit trogen erat företag under många år. Köpt i princip all min elektronik hos er. Har det då inte funnits så har jag fått vända mig till någon annan. Visst ni säger att om man betygsätter er på t ex prisjakt så är man med i tävlingar om fina priser. Men borde det inte gå likt Webhallen, ha sådant bonussystem där ju mer man köper desto mer och finare rabatter får man?

Permalänk

Hej,
Såg att A-Data SSD SX300 64GB mSATA äntligen är på väg in. 13/3 står det som eta på ert weblager. Om jag lägger en beställning på den idag, skickas den direkt när ni får in dom då eller hur funkar det?

Mvh

Visa signatur

Speldata: i7 10700KF | 32GB DDR4 | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk

Tackar tackar! En till fråga, ifall jag bygger en dator hos er och jag vill ha ett moderkort som inte ni har i sortimentet kan jag då speialbeställa det via er?

Permalänk
Medlem

Hejsan, finns det något datum när ni kommer få in vita Bitfenix Prodigy i lager? Eller har den utgått?

Mvh.

Permalänk
Inet
Skrivet av Bobn:

Hej, fick bli en DS413j och två 3 TB-diskar. Har dock en liten undran/förslag som säkert varit uppe på tapeten av andra kunder.

Men varför kan ni inte ha något bonussystem? Jag har varit trogen erat företag under många år. Köpt i princip all min elektronik hos er. Har det då inte funnits så har jag fått vända mig till någon annan. Visst ni säger att om man betygsätter er på t ex prisjakt så är man med i tävlingar om fina priser. Men borde det inte gå likt Webhallen, ha sådant bonussystem där ju mer man köper desto mer och finare rabatter får man?

Tackar för förslaget! Det är faktiskt något som vi har kollat på och som vi har som plan att införa. Kan inte riktigt säga mer i dagsläget och det ligger fortfarande på ritbordet så att säga..

Skrivet av stoffeboffe:

Hej,
Såg att A-Data SSD SX300 64GB mSATA äntligen är på väg in. 13/3 står det som eta på ert weblager. Om jag lägger en beställning på den idag, skickas den direkt när ni får in dom då eller hur funkar det?

Mvh

Japp, det stämmer - går iväg så fort vi har fått in det!

Skrivet av TwinTalker:

Tackar tackar! En till fråga, ifall jag bygger en dator hos er och jag vill ha ett moderkort som inte ni har i sortimentet kan jag då speialbeställa det via er?

Det är möjligt att det går att lösa - kontakta oss direkt på info@inet.se så får vi kolla på det!

Skrivet av Sombiiie:

Hejsan, finns det något datum när ni kommer få in vita Bitfenix Prodigy i lager? Eller har den utgått?

Mvh.

Nej, ska inte ha utgått och nya är på ingång! Kommer preliminärt i slutet på denna veckan.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

<3 inet!
skriver här med!
tack så jävla mycket för sido rutan till mitt corsair c70!

min katt hade dragit 2 stora repor i sidan med fönsret på och ni skickar en gratis sida till mig!
TACK SÅ MYCKET! mvh zZerf

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb