Permalänk

Kommer ni öppna någon butik i västerbotten/Norrland framöver? I Umeå hade varit väldigt bra!

Permalänk

Har ni så man kan prova headset och hörlurar i butik? Kanske i Torp eller någon butik i Gbg?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 CPU: Intel Core i5-3470 GPU:Gigabyte Radeon R9 270X 2GB RAM: Crucial Ballistix Sport 8GB 1600MHz MB: Gigabyte GA-B75M-D3H Lagring: Kingston SSDNow V300 120GB, WDl Caviar Green 2TB PSU: Fractal Design Integra R2 500 W OS Windows 7 64 bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av limparion:

Har ni så man kan prova headset och hörlurar i butik? Kanske i Torp eller någon butik i Gbg?

DOm har ju ett par headset framme vid demodatorerna(iallafall i malmö) och när jag frågade längre upp i tråden så svarade dom att det borde gå att fixa om produkten fanns i lager i just den butiken du besöker.

Permalänk
Medlem

Har ni täckplåtar för PCI? såg någonstans att någon sagt att ni hade det. Har letat förgäves:(

Visa signatur

Dator 2012- Chassi: Antec Solo 2 Nätagg: OCZ 750w ZT series CPU: intel 3570k Moderkort: Asrock z77 extreme4 RAM: A-DATA 2x8GB SSD: 128GB A-DATA SX900 HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, DVD-brännare: Plextor PX-L890SA
Skärm: (TV) LG32LS560T @ 32" TGB: Ducky G2pro PTB MX green

Permalänk
Medlem

När får ni Corsair Vengeance K70 i lager?

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Rekordmedlem

Var iväg i går och köade för öppningen av nya Torp butiken, trevligt folk i kön och bra initiativ att bjuda på kaffe (och pingvinstänger ) till oss som stått där i kön länge. Jag stod och pratade med en som kanske inte var en helt representativ "medelkund" i en datorbutik, en 82 åring som skulle köpa en ny laptop, vilket han också gjorde, själv så köpte jag HDD
Butiken var betydligt kompaktare än den gamla, men det var för stökigt o trångt där igår för att man skulle kunna få nån bra överblick på hur det egentligen såg ut, (man såg mest ryggar) men jag tror det var ungefär lika mycket saker men mindre tomt golv så det kan nog bli bra, jag kommer hursomhelst att besöka den igen då det är en av mina "rimligt" lokala butiker och jag alltid fått bra service av Inet de gånger det uppstått problem.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Hej!

Kan ni inte lägga till en 3D sortering för era bildskärmar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |

Permalänk
Inet
Skrivet av MicroTorrent:

Vill bara säga tack till Inet supporten som felsökte och hjälpte till med min hårddisk gratis! Och att felet låg i ramminnena som jag köpte från CDON </3.

Bästa data butiken någonsin! Tack Inet!

Mvh / µTorrent

Tack själv! Och se till att köpa minnena hos oss i fortsättningen!

Skrivet av TwinTalker:

Kommer ni öppna någon butik i västerbotten/Norrland framöver? I Umeå hade varit väldigt bra!

Vi har inga planer på det i år, men vem vet vad som händer framöver!

Skrivet av limparion:

Har ni så man kan prova headset och hörlurar i butik? Kanske i Torp eller någon butik i Gbg?

Skrivet av Prodigys:

DOm har ju ett par headset framme vid demodatorerna(iallafall i malmö) och när jag frågade längre upp i tråden så svarade dom att det borde gå att fixa om produkten fanns i lager i just den butiken du besöker.

De headseten som är framme vid datorerna är inga konstigheter att testa och vi kan även hjälpa till med att packa upp headset vi har på lager om ni vill känna och klämma. Dock har vi inga "lyssningsstationer" så om ni vill testa de med musik så ta med egen MP3-spelare eller mobiltelefon med Spotify!

Skrivet av JonteMC:

Har ni täckplåtar för PCI? såg någonstans att någon sagt att ni hade det. Har letat förgäves:(

Skicka ett PM så ska jag kolla om vi kan lösa det. Skriv med hur många ni vill ha!

Skrivet av Borgis:

När får ni Corsair Vengeance K70 i lager?

Vi väntar på information från Corsair! Kommer upp på hemsidan så fort vi vet mer!

Skrivet av mrqaffe:

Var iväg i går och köade för öppningen av nya Torp butiken, trevligt folk i kön och bra initiativ att bjuda på kaffe (och pingvinstänger ) till oss som stått där i kön länge. Jag stod och pratade med en som kanske inte var en helt representativ "medelkund" i en datorbutik, en 82 åring som skulle köpa en ny laptop, vilket han också gjorde, själv så köpte jag HDD
Butiken var betydligt kompaktare än den gamla, men det var för stökigt o trångt där igår för att man skulle kunna få nån bra överblick på hur det egentligen såg ut, (man såg mest ryggar) men jag tror det var ungefär lika mycket saker men mindre tomt golv så det kan nog bli bra, jag kommer hursomhelst att besöka den igen då det är en av mina "rimligt" lokala butiker och jag alltid fått bra service av Inet de gånger det uppstått problem.

Fick du köpt någon kampanjvara till bra pris?

Vi kommer att ha ungefär lika mycket produkter på lager, men en något mindre butiksyta. Lagret bakom är riktigt stort och vi har även fått en rejäl och bra serviceverkstad!

Kom gärna förbi när det lugnat ner sig! Vi hade extremt mycket varor på lager vid öppning (stod pallvis med kampanjvaror) och därför var det lite trångt i butiken.

Skrivet av ALBiiJONzz:

Hej!

Kan ni inte lägga till en 3D sortering för era bildskärmar?

Skickades från m.sweclockers.com

Vi har tyvärr ingen möjlighet att få in fler egenskaper i filtret, men dra ett mail till info@inet.se med din fråga om vad du är ute efter så hjälper vi till!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Raspberry PI SD-kort hållare

Hej! Jag hämtade för en halvtimme sedan ut en Raspberry pi som ni skickat!

Jag öppnar den ur boxen och petar in mitt SD-kort försiktigt, och en liten bit ur SD-korts "hållaren" lossnar. Den är nu obrukbar då den ej kan läsa SD-kortet. Jag har reklamerat detta, och undrar hur snabbt det kan gå lösa? Är nämligen väldigt förtegen att få igång denna

Med vänlig hälsning

Permalänk
Medlem

Hej Inet, jag undrar när det kommer in någon version av thermalright silver arrow i lager? ny eller gammal version kvittar

Mvh

Visa signatur

CPU: I5 3570K / GPU: Asus GTX 680 DC2 OC / Motherboard: MSI Z77-GD65 ATX / RAM: Corsair 16GB CL10 1600MHz Vengeance LP / SSD: Intel 320 180GB / Chassi: Cooler Master Black & White / PSU: FSP Aurum 650W 80+ Gold / HDD: WD Green 500GB

Permalänk
Inet
Skrivet av xaec:

Hej! Jag hämtade för en halvtimme sedan ut en Raspberry pi som ni skickat!

Jag öppnar den ur boxen och petar in mitt SD-kort försiktigt, och en liten bit ur SD-korts "hållaren" lossnar. Den är nu obrukbar då den ej kan läsa SD-kortet. Jag har reklamerat detta, och undrar hur snabbt det kan gå lösa? Är nämligen väldigt förtegen att få igång denna

Med vänlig hälsning

Om du felanmälde igår på kvällen så tar serviceavdelningen en titt på ditt ärende under dagen och återkommer till dig!

Skrivet av IMange:

Hej Inet, jag undrar när det kommer in någon version av thermalright silver arrow i lager? ny eller gammal version kvittar

Mvh

Vi väntar för tillfället på datum från leverantören, datumet uppdateras på hemsidan så fort vi har ett!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Jag har ett headset, G930, som inte fungerar som jag förväntat mig och jag överväger att felanmäla det.
Jag funderar bara på vad som händer om fel ej kan verifieras. Och hur blir det om jag önskar byta till ett billigare eller dyrare headset?

Och varför får man inte alltid en pingvinstång med sina beställningar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Inet
Skrivet av KKay:

Hej Inet!

Jag har ett headset, G930, som inte fungerar som jag förväntat mig och jag överväger att felanmäla det.
Jag funderar bara på vad som händer om fel ej kan verifieras. Och hur blir det om jag önskar byta till ett billigare eller dyrare headset?

Och varför får man inte alltid en pingvinstång med sina beställningar?

Skickades från m.sweclockers.com

Om det inte är något fel på produkten så debiterar vi normalt en felsökningsavgift på 150kr för headset. Denna avgift är främst till för att kunder inte ska skicka in del efter del om en hel dator exempelvis inte fungerar för att få veta vilken del som orsakar problemet. Vi kan då inte skicka delar fram och tillbaka och göra en felsökning utan kostnad med något som inte är vårt fel och kostar oss ett par tusenlappar i nedlagd arbetstid och frakter.

Vi fokuserar hellre på att hjälpa kunder att lösa kärnan till problemet. Om vi inte hittar fel på inskickad produkt så ringer vi upp kunden för att diskutera om det går att framkalla felet på annat sätt än våra vanliga tester eller om det kan vara någon annan av kundens produkter som kan orsaka problemet.

Kort och gott, slå oss en signal på 031-652700 om du vill diskutera felet på produkten i fråga och gör en felanmälan på följande länk om du önskar felanmäla och skicka in produkten: https://www.inet.se/support/OrderList

Hoppas att du blev nöjd med svaret. Det är tyvärr svårt att ge ett generellt svar på det här då det kan skilja sig mycket från case till case. Vi rekommenderar att ni tar kontakta med oss direkt när det gäller mer specifika fall som ovan.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av KKay:

Och varför får man inte alltid en pingvinstång med sina beställningar?

När det gäller större produkter som skickas som eget kolli eller exempelvis laptops så har vi valt att inte bryta förpackningen för att stoppa ner en pingvinstång. Om man inte får stång i en vanlig leverans så kan det bero på att de för tillfället var slut, eller något annat tillfälligt.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av IMange:

Hej Inet, jag undrar när det kommer in någon version av thermalright silver arrow i lager? ny eller gammal version kvittar

Mvh

Kommer förhoppningsvis i lager igen i nästa vecka!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Inet.se, måste tacka för den VANSINNIGT grymma servicen, mailade er för TVÅ dagar sedan ang modulära kablar till mitt fractal design agg, kablarna i sig var 2st extra 6+2pin för framtida sli bygget, jag har googlat och de finns ej att köpa någonstans, idag kl 11,00 låg ett brev i min låda innehållande just 2 av dessa kablar med avsändare fractal design dem själva, jag ringer upp och frågar vad är detta och till svar får jag att inet mailat oss och bad oss skicka ut dessa kablar till dig, dom låg och skräpade så slit dom med hälsan fick jag som svar, toppat på detta skrev jag varken adress eller telefon nummer till mig så även detta har inet fixat fram, både inet.se och fractal design har mig som trogen kund lång tid framöver !!!!

Visa signatur

NZXT S340 | Newton R2M 650w | EVGA GTX970 SC ACX 2.0 | 16gb Vengeance PRO | I5 4690K @ 4.7/1.35 | z97 Krait | Corsair H100i | Samsung Evo 128 | Corsair GT 120 | 3Tb Lagring | Func KB-460 | DT770 80 Ohm | SS Rival | Benq XL2720T |

Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in Asus GTX 670 DCII Mini, och har ni nåt preliminärt datum i så fall?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Avstängd

Helt ny windsowstelefon?

vet dock inte om det är med meningen eller ett slarvfel.

Permalänk
Inet
Skrivet av Rollickz:

Inet.se, måste tacka för den VANSINNIGT grymma servicen, mailade er för TVÅ dagar sedan ang modulära kablar till mitt fractal design agg, kablarna i sig var 2st extra 6+2pin för framtida sli bygget, jag har googlat och de finns ej att köpa någonstans, idag kl 11,00 låg ett brev i min låda innehållande just 2 av dessa kablar med avsändare fractal design dem själva, jag ringer upp och frågar vad är detta och till svar får jag att inet mailat oss och bad oss skicka ut dessa kablar till dig, dom låg och skräpade så slit dom med hälsan fick jag som svar, toppat på detta skrev jag varken adress eller telefon nummer till mig så även detta har inet fixat fram, både inet.se och fractal design har mig som trogen kund lång tid framöver !!!!

Super, kul att du är nöjd

Skrivet av Batman:

Kommer ni ta in Asus GTX 670 DCII Mini, och har ni nåt preliminärt datum i så fall?

Kommer upp på hemsidan under morgondagen om allt går som det ska men har tyvärr inget datum i dagsläget utan uppdaterar hemsidan så fort vi vet mer!

Skrivet av Alle22:

Helt ny windsowstelefon?

http://cdn.imghack.se/images/6126b29174e810b008cdc985f4fe0ace...

vet dock inte om det är med meningen eller ett slarvfel.

Ajdå, det var slarvigt av oss. Vi fixar till omgående!

Tack för att du sa till.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inet.se:

Super, kul att du är nöjd

Kommer upp på hemsidan under morgondagen om allt går som det ska men har tyvärr inget datum i dagsläget utan uppdaterar hemsidan så fort vi vet mer!

Ajdå, det var slarvigt av oss. Vi fixar till omgående!

Tack för att du sa till.

Inga problem ;), tror det har dock att göra med hemsidan. Dvs förstablad när man kommer in:

Kanske jag skräpar ner men samtidigt ger lite reklam

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Super, kul att du är nöjd

Kommer upp på hemsidan under morgondagen om allt går som det ska men har tyvärr inget datum i dagsläget utan uppdaterar hemsidan så fort vi vet mer!

Ajdå, det var slarvigt av oss. Vi fixar till omgående!

Tack för att du sa till.

varför har ni inga 7950/7970 vapor-x?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem

Har läst lite men inte hittat. Har Inet.se någon prisgaranti? Om jag hittar ett grafikkort på, låt säga, CDON.com som är 100kr billigare än Inet.se. Kan Inet.se sänka priset på det grafikkortet för att matcha CDON.com´s pris?

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Entusiast

Hej Inet!

Datorn ASUS CM6730 Intel i3-3220 4GB - NV GT620 1GB - 1TB har felskriven information, bild;

Notera " 1MB " minne dedikerat till Grafikkortet, inte " 1GB ".

Mvh,

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Hur ofta misslyckas Inet med sitt åtagande att skicka paket samma dag om de är beställda innan klockan 17:00?T.ex. på Torsdagar?
Man beställer ju på Inet för att vara säker på att ha paketet innan helgen, annars kanske man valt en annan butik. Men då är det väl till att ni lyckas med detta ofta också. Man förstår väl om det kan bli fel någon enstaka gång. Men ska man skylta med det på hemsidan så får ju inte felprocenten vara hög.

Har beställt åt mig och kompisar på sistone, oftast innan 16:00. Men tycker det varit fel lite väl ofta.

Permalänk
Inet

Godmorgon allihopa! Det är fredag idag och tänkte att vi firar det med att tipsa om den här kampanjen..

Skrivet av running_wild:

Har läst lite men inte hittat. Har Inet.se någon prisgaranti? Om jag hittar ett grafikkort på, låt säga, CDON.com som är 100kr billigare än Inet.se. Kan Inet.se sänka priset på det grafikkortet för att matcha CDON.com´s pris?

Vi har dessvärre inte någon prisgaranti i den bemärkelsen att det är en garanti utan vi försöker alltid att ha bra priser och är det så att vi ligger fel i pris på en produkt så gör vi vad vi kan för att matcha. Vid speciella kampanjer eller produkter så är det tyvärr inte alltid möjligt men vi gör vad vi kan.

Vad är det för grafikkort du har tittat på mer specifikt så kan vi kolla på det!

Skrivet av Schackmannen:

varför har ni inga 7950/7970 vapor-x?

Vi har inga grafikkort från Sapphire överhuvudtaget utan har valt att fokusera på de märken vi har i sortimentet i dagsläget för att kunna erbjuda attraktiva priser och god tillgång.

Skrivet av Alle22:

Inga problem ;), tror det har dock att göra med hemsidan. Dvs förstablad när man kommer in:

http://cdn.imghack.se/images/6298e0d765ca55f54078243a0a02bb31...

Kanske jag skräpar ner men samtidigt ger lite reklam

Jaha, där också - bra att vi är konsekventa iallafall Ska vara uppdaterat inom kort!

Återigen, tack!

Skrivet av Jonssown:

Hej Inet!

Datorn ASUS CM6730 Intel i3-3220 4GB - NV GT620 1GB - 1TB har felskriven information, bild;
http://i.imgur.com/gkq0ILg.jpg

Notera " 1MB " minne dedikerat till Grafikkortet, inte " 1GB ".

Mvh,

Tack - det är fixat nu!

Skrivet av Aleshi:

Hur ofta misslyckas Inet med sitt åtagande att skicka paket samma dag om de är beställda innan klockan 17:00?T.ex. på Torsdagar?
Man beställer ju på Inet för att vara säker på att ha paketet innan helgen, annars kanske man valt en annan butik. Men då är det väl till att ni lyckas med detta ofta också. Man förstår väl om det kan bli fel någon enstaka gång. Men ska man skylta med det på hemsidan så får ju inte felprocenten vara hög.

Har beställt åt mig och kompisar på sistone, oftast innan 16:00. Men tycker det varit fel lite väl ofta.

Ordrar som är kompletta och inkomna till oss innan 17:00 *ska* gå iväg samma dag och gör det i princip i alla fall men givetvis kan det även hos oss bli fel i något av våra led vilket gör att det missas.

Har inte riktigt en procent att säga till dig men det handlar enbart om ett fåtal undantagsfall där det antingen är lagerdiffar, systemfel eller att paket fastnar hos Posten vilket gör att det tar mer än en arbetsdag för att det ska komma fram trots att det gick iväg från oss samma dag, vilket är tyvärr inte helt ovanligt och väldigt svårt för oss att påverka.

Är det så att din order inte gått iväg så är det bara att kontakta oss så får vi kolla upp vad det är som har hänt.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

Hur ofta misslyckas Inet med sitt åtagande att skicka paket samma dag om de är beställda innan klockan 17:00?T.ex. på Torsdagar?
Man beställer ju på Inet för att vara säker på att ha paketet innan helgen, annars kanske man valt en annan butik. Men då är det väl till att ni lyckas med detta ofta också. Man förstår väl om det kan bli fel någon enstaka gång. Men ska man skylta med det på hemsidan så får ju inte felprocenten vara hög.

Har beställt åt mig och kompisar på sistone, oftast innan 16:00. Men tycker det varit fel lite väl ofta.

bara för att dom skickar det innan klockan 17.00 en torsdag så betyder det inte att det kommer fram på fredagen.

Dom gånger jag har beställt innan klockan 17.00 på inet så har det alltid blivit skickat den dagen oavsett vilken dag det har varit(bortsett från helg) men sen har posten ofta tatt mer än en dag för att få fram det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Ordrar som är kompletta och inkomna till oss innan 17:00 *ska* gå iväg samma dag och gör det i princip i alla fall men givetvis kan det även hos oss bli fel i något av våra led vilket gör att det missas.

Har inte riktigt en procent att säga till dig men det handlar enbart om ett fåtal undantagsfall där det antingen är lagerdiffar, systemfel eller att paket fastnar hos Posten vilket gör att det tar mer än en arbetsdag för att det ska komma fram trots att det gick iväg från oss samma dag, vilket är tyvärr inte helt ovanligt och väldigt svårt för oss att påverka.

Är det så att din order inte gått iväg så är det bara att kontakta oss så får vi kolla upp vad det är som har hänt.

Ja inte är det posten eller lagerdiff som var felet. Den började plockas strax efter åtta i morse. Blir en lite tråkig helg nu när man kommer vara hemma sjuk och vädret är skit bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

bara för att dom skickar det innan klockan 17.00 en torsdag så betyder det inte att det kommer fram på fredagen.

Dom gånger jag har beställt innan klockan 17.00 på inet så har det alltid blivit skickat den dagen oavsett vilken dag det har varit(bortsett från helg) men sen har posten ofta tatt mer än en dag för att få fram det.

Har svårt att tänka mig att dom skickar det på torsdagen men börjar plocket av varorna morgonen därpå.

Permalänk
Inet
Skrivet av Aleshi:

Ja inte är det posten eller lagerdiff som var felet. Den började plockas strax efter åtta i morse. Blir en lite tråkig helg nu när man kommer vara hemma sjuk och vädret är skit bara.

Skicka din order i ett PM så kan vi kolla på vad det är som har hänt!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Batman:

Kommer ni ta in Asus GTX 670 DCII Mini, och har ni nåt preliminärt datum i så fall?

Ligger uppe nu!

http://www.inet.se/produkt/5409828/gk-asus-pcie-gtx670-dcmoc-...

Fortfarande inget datum dock men vi uppdaterar sidan så fort vi vet mer som sagt!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram