Dustin strular till det...

Permalänk
Medlem

Dustin strular till det...

Alright... köpte en Corsair H50-kylning med riggen jag nyss köpte. På Dustins hemsida står det klart och tydligt att den ska vara kompatibel med socket 1156.

Får hem grejorna, finns inga fästen för 1156 i paketet... Visar sig att kylaren har 1156-fästen med i dom nya sändningarna, men inte i den jag fick.

Ringer deras support den 16:e nån gång tidig eftermiddag och får som svar att dom ska "höra med distributören". Nu är det fredag, fortfarande inte hört ett pip från Dustin...

Så...tack Dustin för att ni lyckades förstöra helgen för mig...

Permalänk
Medlem

Ja! Oj, vilket problem!!! Nu kan du inte montera kylaren, oj då!

LÄGG NER.

Det finns för fan folk som har det mycket värre. Jag tar mig själv som exempel, jag har ingen egen dator därför den har varit sönder i FLERA MÅNADER utan får då och då låna en hemma några minuter.

Ring igen?
Maila?
Prata med Juri här på Sweclockers?

Trött på er som tänker bara på er själva och skiter i alla andra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qsx
Ja! Oj, vilket problem!!! Nu kan du inte montera kylaren, oj då!

LÄGG NER.

Det finns för fan folk som har det mycket värre. Jag tar mig själv som exempel, jag har ingen egen dator därför den har varit sönder i FLERA MÅNADER utan får då och då låna en hemma några minuter.

Ring igen?
Maila?
Prata med Juri här på Sweclockers?

Trött på er som tänker bara på er själva och skiter i alla andra.

nån har lite PMS ser jag, det är knappast Dustin som strulat till det.
maila/ring dustin så får du.

och qsx, ta och tänk på barnen i Afrika, dom kan inte ens tänka sig att ha en dator, eller ens ett hem för den delen eller nja, inte alla men vissa.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz

Permalänk
Medlem

Fixar inte dustin så är de bara att kontakta corsair och betala 5$ dollar frakt så skickar de ett 1156 fäste hem till dig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qsx
Ja! Oj, vilket problem!!! Nu kan du inte montera kylaren, oj då!

LÄGG NER.

Det finns för fan folk som har det mycket värre. Jag tar mig själv som exempel, jag har ingen egen dator därför den har varit sönder i FLERA MÅNADER utan får då och då låna en hemma några minuter.

Ring igen?
Maila?
Prata med Juri här på Sweclockers?

Trött på er som tänker bara på er själva och skiter i alla andra.

HAha, har varit utan dator i 6 månader en gång

Citat:

Ursprungligen inskrivet av n0m0ney
Fixar inte dustin så är de bara att kontakta corsair och betala 5$ dollar frakt så skickar de ett 1156 fäste hem till dig

Dustin ska hjälpa honom.

Visa signatur

Balle

Permalänk
Medlem

Dustin kommer att hjälpa honom. Säkert som att solen går upp på morgonen

Visa signatur

// Jay-C
CPU: i7 2600K @ 4.5GHz 1.35V (load) w/ H80i v2 | GPU: GTX 1660 GAMING
SSD: MX500 500GB | MB: P8Z68-V Pro | RAM: 2x8GB G.Skill 2133 MHz CL11
APU: X-Fi Titanium Pro | PSU: AX850
Samla alla dina betalkort, gratis valutaväxling, Google Pay m.m. med Curve. £5 bonus med länken: https://www.curve.app/join#EAVGZ56E

Permalänk
Hedersmedlem

Finns redan en tråd om Dustin.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=4725...

*tråd låst*

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan