Erbjudanden på Steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av Backsnurr:

Vänta till slutet på rean, köpte mitt "gta complete" för 9.99 EUR med 75% rabatten så med lite tur kommer det kanske upp igen.

Jäklar, har det legat på hälften?

Eller var det förra året kanske?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Max Payne 3 är 50% off just nu. (3 timmat kvar)

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Skrivet av illusi0n:

Jäklar, har det legat på hälften?

Eller var det förra året kanske?

Japp, samtidigt som "GTA IV" låg som dagligt erbjudande 75%, låg hela paketet på 75%, köpte det 18 jul 2012 för 9.99 EUR enligt kvittot =). med lite tur kanske det kommer upp igen som flash eller dagligt erbjudande så det är värt att vänta tills slutet av rean.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Backsnurr:

Japp, samtidigt som "GTA IV" låg som dagligt erbjudande 75%, låg hela paketet på 75%, köpte det 18 jul 2012 för 9.99 EUR enligt kvittot =). med lite tur kanske det kommer upp igen som flash eller dagligt erbjudande så det är värt att vänta tills slutet av rean.

Jepp, har inte så pass bråttom. Hela steam-rean håller på veckan ut va?

Visa signatur

Mjo

Permalänk

Jag har lagt ned ungefär en timme speltid på Dead Island och måste säga att jag är positivt överraskad - spelidén, handlingen och "brutaliteten" passar mig perfekt. Man kan levla, utföra uppdrag, utforska omgivningarna helt fritt och förstås whacka zombies :D. Tom med singleplayer kampanjen som jag spelar är helt ok (iallafall den timme jag hunnit med hittills). Helt klart värt de 10 euro jag gav för det och tom med mer än det.

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av illusi0n:

Jepp, har inte så pass bråttom. Hela steam-rean håller på veckan ut va?

Ja, slutar 22 juli. Sista dagen lär de ha någon "best deals" eller liknande där de mest populära deals kommer än en gång, om de nu följer precis som de hade förra året... vi får se

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av Lon Höppö:

Kan inte mw3 komma upp på flashen :(?

Jag önskar fan att man kunde rösta ner vissa inlägg!

Permalänk
Medlem

Red orchestra 2:heroes of stalingrad GOTY för 4,49

Permalänk
Medlem
Skrivet av perhuden:

Red orchestra 2:heroes of stalingrad GOTY för 4,49

Är det kul?

Visa signatur

CPU: i5 3570K | GPU: GTX 670 DirectCUII Top | PSU: Corsair AX 850W | Moderkort: Asus Sabertooth Z77 | RAM: Corsair Vengeance 16GB | HDD: WD Caviar Black 1,5TB | SSD: A-Data Premier Pro SP900 128GB | Chassi: Corsair Obsidian 550D | CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | Fläktar: Corsair AF120 Quiet Edition x6

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Ja, slutar 22 juli. Sista dagen lär de ha någon "best deals" eller liknande där de mest populära deals kommer än en gång, om de nu följer precis som de hade förra året... vi får se

Ah, nice! Går det inte ner är det ok ändå antar jag, då jag knappt kommer köpa några andra spel.

Någon som hade tankar kring att lira GTA IV med 360-kontroll?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReverzZe:

Är det kul?

Det är riktigt bra faktiskt, och för ~40 kr är det sjukt värt det.

Permalänk
Entusiast

Rekommenderar Splinter Cell: Conviction för de som inte spelat eller haft ögonen på det innan. Köpte det när det var nytt och det är lika bra idag.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Rekommenderar Splinter Cell: Conviction för de som inte spelat eller haft ögonen på det innan. Köpte det när det var nytt och det är lika bra idag.

Hej, är det mycket smygande och sånt i Splinter Cell: Conviction? Har fått för mej att det är mycket sånt i Splinter cell spelen.

Edit:Tog reda på nåt själv Och ja det är mycket smygande.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Splinter Cell Conviction deluxe + Insurgency + SC Double agent + SC original + SC Chaos Theory för €13,70. Synd att Pandora Tomorrow inte finns på Steam.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av MultiMan:

Splinter Cell Conviction deluxe + Insurgency + SC Double agent + SC original + SC Chaos Theory för €13,70. Synd att Pandora Tomorrow inte finns på Steam.

Jag är fanimej helt hopplös, slog till på dem med Har blivit lite väl många spel nu och jag funderar även på Deus Ex Human Revolution och ägnade en kort tanke på Red Orchestra 2 haha.

Edit: Man kanske skulle kört på det här istället heh
http://www.discshop.se/spel/pc/tom_clancys_splinter_cell_5_co...

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av TheDaemon:

Jag är fanimej helt hopplös, slog till på dem med Har blivit lite väl många spel nu och jag funderar även på Deus Ex Human Revolution och ägnade en kort tanke på Red Orchestra 2 haha.

Edit: Man kanske skulle kört på det här istället heh
http://www.discshop.se/spel/pc/tom_clancys_splinter_cell_5_co...

Human Revolution är faktiskt en av de bättre spelupplevelserna på senare år, tyckte väldigt mycket om det. Värt fullpris i mina ögon.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Far Cry Complete 4,98€, värt!!

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_tito:

Far Cry Complete 4,98€, värt!!

Har det på PS3 men köpte ändå :D.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av Lon Höppö:

Kan inte mw3 komma upp på flashen :(?

Nu kan du rösta på mw3 iaf.

Edit: Riktigt sugen på Burnout: Paradise

Visa signatur
Permalänk

Risen blev gemenskapens val nu till 75% rea.
Jag slog till, köpte, och det är faktiskt riktigt bra tycker jag.
Gjord av samma gäng som gjorde Gothic serien, och Risen följer samma stil, så gillade man det, är detta ett givet köp..

Visa signatur

Cooler Master HAF932 | Gigabyte GA770T-USB3 | AMD Phenom II X4 3.2 GHz | Zalman Extreme | 1600MHz 12GB Corsair| Gigabyte HD7950 3GB | Corsair TX850M | Fujitsu 26" SL3260 1920x1200 | Windows 10 Pro.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Lon Höppö:

Kan inte mw3 komma upp på flashen :(?

Även om folk röstar fram den på 50%-rean så kan det vara värt att kika på http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=823114 istället.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Även om folk röstar fram den på 50%-rean så kan det vara värt att kika på http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=823114 istället.

Jo det är sant, men jag tycker att det är så smidigt med steam samtidigt som det är underbart med digitala kopior

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lon Höppö:

Jo det är sant, men jag tycker att det är så smidigt med steam samtidigt som det är underbart med digitala kopior

Agreed ^^

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk

äsch, Borderlands vann röstningen denna gång :/

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem

Vampire®: The Masquerade - Bloodlines 4.99€, sjukt bra RPG!

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk

Sista dagen imorgon, vet någon om det händer något speciellt då tex någon typ av super-ultra-rea? kan det vara värt att köra en "allnighter" sista dygnet?

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk
Medlem

Hoppas på en rayman origins vinst nu.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av lord_tito:

Vampire®: The Masquerade - Bloodlines 4.99€, sjukt bra RPG!

Köpte precis Vampire: The Masquerade - Bloodlines men vilket h-e att handla från Steam via mobilt bredband (är ute i busken just nu) fick starta om webbläsaren flera gånger innan det till slut gick igenom.

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk
Medlem

Måste man spamma för att köpen ska gå igenom nu?
Jag har själv inte lyckats sen igår.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Skrivet av Patienten:

Måste man spamma för att köpen ska gå igenom nu?
Jag har själv inte lyckats sen igår.

Mina går igenom direkt, men det kanske bara är tur.

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T