Erbjudanden på Steam

Permalänk
Permalänk
Medlem

Eller både Deus Ex och Deus Ex 2 för 50 kr. (Ettan är bättre)
The Deus Ex Collection - 4,98€

Visa signatur

Det var enklare förr att skilja Asus moderkort åt:
Asus A7V -> Asus P5Q Pro -> Asus M4A88TD-V EVO/USB3

Permalänk
Medlem

Köpte det där.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Hjälpsam

Fniss, försökte köpa Collection, när jag upplystes om att jag redan hade spelen (köpte när dom hade 50% rabatt), för många spel och för lite tid.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Inaktiv

Counter Strike Source 66% rabatt, 6,80€, i samband med Mac-släppet.
Counter-Strike: Source on Steam

Permalänk

Förköp Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge och få The Secret Of Monkey Island: Special Edition på köpet!

Detta är alltså dom gamla klassikerna i nya versioner med bla uppsnyggad grafik.
Ett givet köp om man som jag vill få en nostalgitripp och uppleva spelen man hade så roligt med på den tiden datorspel inte bara handlade om grafik och realism. Få spel har lockat till så många skratt som dessa med uppföljare!

Pre-purchase Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck?s Revenge on Steam

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem

Tack för tipset om Deus Ex collection, hann precis köpa det.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av shivers:

Tack för tipset om Deus Ex collection, hann precis köpa det.

Glöm inte detta: Launchers for Unreal Engine 1 Games om ni har problem med 1an och att meningarna klipps av för tidigt. Jag behövde iaf det.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd

Rea på ALLT. I 22h.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mupp3n:

Rea på ALLT. I 22h.

WTF!!
Nu blir det lite köp.

Permalänk
Medlem

CSS - counter-strike source, kostar 6.9 euro eller så.. 70-80 kronor. Totalt värt det.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Rea på ALLT. I 22h.

24 timmar gäller väl endast för de specialerbjudanden på förstasidan och det kommer antagligen nya spel imorgon. Alla andra priser gäller fram till 4e juli. Det är alltså samma sak som julrean de hade i förut.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MickeV:

24 timmar gäller väl endast för de specialerbjudanden på förstasidan och det kommer antagligen nya spel imorgon. Alla andra priser gäller fram till 4e juli. Det är alltså samma sak som julrean de hade i förut.

Aha.. men 22h ändå för dom erbjudandena.

Billiga priser på vissa saker iaf.
Atari får jag inte ens upp.

CoD serien exkl mw2 för 270 kr är nice.
Bioshock 2 för 150 kr.
Dirt 2 för 130 kr
Unreal Pack för 130 kr..

etc

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Entusiast

sjuk rea, blev Bioshock 2 dirr, tur att man väntade lite efter senaste pris sänkningen!!!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Avstängd

Steam verkar buggat. Söker efter spel för under €20. Får fram ~25 sidor. Så fort jag vill byta sida så får man "No results found" -.-

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mupp3n:

Steam verkar buggat. Söker efter spel för under €20. Får fram ~25 sidor. Så fort jag vill byta sida så får man "No results found" -.-

Rätt överbelastat troligen. =/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anders.149:

Rätt överbelastat troligen. =/

Unable to connect to server. Server may be offline or you may not connected to the internet.-101

Unable to connect to server. Server may be offline or you may not connected to the internet.

Kul!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Är det någon annan som har problem med att betala med Paypal?

Permalänk

Är det någon som har problem med att logga in?!
Försöker logga in med mitt username och password (som jag precis resettat så jag VET vad det är för någe) men den gnäller på:

"Incorrect login."

MÅSTE ha San Andreas nu. €11.24 är alldeles för lågt för ett briljant spel.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ColinZeal:

Är det någon som har problem med att logga in?!
Försöker logga in med mitt username och password (som jag precis resettat så jag VET vad det är för någe) men den gnäller på:

"Incorrect login."

MÅSTE ha San Andreas nu. €11.24 är alldeles för lågt för ett briljant spel.

Rejält överbelastat, förhoppningsvis släpper det om ett tag.

Permalänk
Entusiast

haha, fin försäljnings "slogan" dom kör med för denna rean:

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av anders.149:

Rejält överbelastat, förhoppningsvis släpper det om ett tag.

Ok ok, nästan så jag fick panik där. Väntat på San Andreas ett tag nu.
Tack för ett snabbt svar!

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Firkraag:

haha, fin försäljnings "slogan" dom kör med för denna rean:

http://cdn.steampowered.com/v/gfx/clusters/sale_summer/b514ef...

Haha ja, den var rätt skön faktiskt.

Skrivet av ColinZeal:

Ok ok, nästan så jag fick panik där. Väntat på San Andreas ett tag nu.
Tack för ett snabbt svar!

Jag har för mig den funnits billigare förut. Och om du är intresserad av övriga Rockstars-spelen så verkar det finnas minst ett paketerbjudande för dessa. Kan vara värt att kolla på.

Sen kan det vara värt att invänta mindre belastning på sidan innan ni betalar, kanske bara jag som är nojig men jag räknar nästan med problem med betalning som det ser ut just nu.

Permalänk
Skrivet av anders.149:

Jag har för mig den funnits billigare förut. Och om du är intresserad av övriga Rockstars-spelen så verkar det finnas minst ett paketerbjudande för dessa. Kan vara värt att kolla på.

Möjligt att den funnits billigare tidigare. När jag blev sugen på den för ett par månader sen så kostade den €20.. så mycket betalar jag icke för ett 5 år gammalt spel.
Men nästan hälften, yes please.
Och dom andra är jag inte så intresserad av.. möjligtvis Vice City men jag känner inget sug direkt.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Avstängd

Kan inte lägga till nåt i Kundvagnen utan att det försvinner när man kommer dit.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ColinZeal:

Möjligt att den funnits billigare tidigare. När jag blev sugen på den för ett par månader sen så kostade den €20.. så mycket betalar jag icke för ett 5 år gammalt spel.
Men nästan hälften, yes please.
Och dom andra är jag inte så intresserad av.. möjligtvis Vice City men jag känner inget sug direkt.

Okej.
Personligen har jag svårt att gå tillbaks till ett "föregående" GTA, men San Andreas hör faktiskt till undantagen.

Skrivet av Mupp3n:

Kan inte lägga till nåt i Kundvagnen utan att det försvinner när man kommer dit.

Prova att backa och lägg till igen, det har fungerat för mig.

Permalänk
Medlem

Uj, vilken jätterea. Synd att jag inte har massor med pengar just nu bara.

Permalänk
Inaktiv

Blev Bioshock 2, Tropico 3: Absolute Power, Soldiers: Heroes of World War 2 samt Cryostasis än så länge, får se om det kommer upp något mer sedan.

Permalänk
Entusiast

-33% på Splinter Cell: Conviction, klarade det spelet idag. Köpte det förra rean för några veckor sedan. Helt sjukt bra spel, rekommenderas starkt!! Ett av de absolut bästa jag spelat på väldigt länge.

Själv utöver Bioshock 2 så kommer jag hålla ögonen öppna och pengar undansparade för StarWars: The Force Unleashed om man har turen att den kommer som daglig rea. Sen möjligtvis F.E.A.R. 2

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Avstängd

Undrar om man ska satsa på Bioshock 2 nu och skita i resterande tills nåt nytt superduperbilligt kommer upp, eller om man ska lägga ut ett par 300 kr nu.

Några rekommendationer på vettiga spel?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200