Erbjudanden på Steam

Permalänk
Medlem

Bioshock 2 och Jericho har jag köpt än så länge, sitter och funderar på resident evil men ser ut som en skamlös konsolport.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Semjonov:

Bioshock 2 och Jericho har jag köpt än så länge, sitter och funderar på resident evil men ser ut som en skamlös konsolport.

Precis vad det är. Rätt okej om du har tålamod med kontrollerna samt har någon att spela med. AI'n lämnar allt att önska.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anders.149:

Precis vad det är. Rätt okej om du har tålamod med kontrollerna samt har någon att spela med. AI'n lämnar allt att önska.

AIn är dum, men spelet är ändå kul i Coop och även halvsvårt på Easy!
Port känns det dock inte som.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Sweet, Star Wars: Force Unleashed!

Är nog inte det bästa Star Wars spelet, men det är Star Wars, det räcker

Permalänk
Medlem

Jag och flickvännen tänkte köra på L4D2 4-pack, någon som vill dela?

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av tofupunk:

Jag och flickvännen tänkte köra på L4D2 4-pack, någon som vill dela?

Jag kan tänka mig att hoppa på, vad kostar det per person?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Jag kan tänka mig att hoppa på, vad kostar det per person?

75 kronor per person, schysst pris, schysst spel!

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av tofupunk:

75 kronor per person, schysst pris, schysst spel!

Absolut, jag är på Har inte blivit av att jag köpt det än, spelade dock sönder ettan rätt hårt Kostar 9.5 euro för en licens så man tjänar ju ett par kronor till på detta vis. Skicka kontouppgifter i ett PM så drar jag över pesetas till dig, eller hur du nu vill sköta betalningen

Permalänk
Medlem

Jag förutspår, gigantiskt antal nummer av L4d2 kommer att inhandlas detta dygn. Alltså, 75 pesetas per skalle om man drar till med ett fyrpack.

Permalänk
Medlem

Ooh l4d2 för 75 riksdaler! fast gäller det endast 4-packet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Ooh l4d2 för 75 riksdaler! fast gäller det endast 4-packet?

Jag har en kopia över om du är intresserad!

EDIT: Har ett par gästpass till killing floor, funkar i någon månad. Jävligt roligt spel!

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tofupunk:

Jag har en kopia över om du är intresserad!

EDIT: Har ett par gästpass till killing floor, funkar i någon månad. Jävligt roligt spel!

Gästpassen funkar väl bara i ca 3 dagar?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Ooh l4d2 för 75 riksdaler! fast gäller det endast 4-packet?

Fast kostar ju bara en hundring utan fyrpack så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Fast kostar ju bara en hundring utan fyrpack så.

Jamen hallå!;) snåla-sven här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Själv utöver Bioshock 2 så kommer jag hålla ögonen öppna och pengar undansparade för StarWars: The Force Unleashed om man har turen att den kommer som daglig rea. Sen möjligtvis F.E.A.R. 2

Tur med Force Unleashed

Ska nog också slå till, även om min CPU kanske inte riktigt orkar med (den är under minimikravet).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Gästpassen funkar väl bara i ca 3 dagar?

Det står på mina att de funkar till 24 juli.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av tofupunk:

Jag har en kopia över om du är intresserad!

EDIT: Har ett par gästpass till killing floor, funkar i någon månad. Jävligt roligt spel!

Jag tar gärna ett gästpass, om de är gratis såklart

Permalänk
Medlem

Någon som vet vilket land det är bäst att ladda ner ifrån via Steam?
Har hört att Danmark är bättre än Sverige men vet inte om det är sant.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fredmannen:

Någon som vet vilket land det är bäst att ladda ner ifrån via Steam?
Har hört att Danmark är bättre än Sverige men vet inte om det är sant.

Beror på trafiken, ibland är Sverige bäst, ibland är NL/Tyskland bäst, ibland är USA bäst och ibland är Norge/Danmark bäst.
Det är bara att prova sig fram tills man hittar en man tycker har bra hastighet.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av joi93:

Jag tar gärna ett gästpass, om de är gratis såklart

Skicka ditt steamnick genom PM eller här så skickar jag!

Har fortfarande en L4D2 nyckel för 75 kronor om någon är intresserad.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Hedersmedlem

Se nu upp så att det inte blir för mycket privata konversationer (använd pm istället), annonser och annat irrelevant; tråden är till för att tipsa om fynd (och eventuellt frågor om dessa).

Permalänk
Inaktiv

Än så länge har jag köpt GRID för 44kr (tidsbegränsat till 4 jul) samt torchlight för 77kr. GRID rekommenderar jag, mycket bra online spel.

En fråga, finns det någon stor chans att man blir upptäckte om man köper spel via vpn/proxy så att priserna hamnar i Dollar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon93568:

En fråga, finns det någon stor chans att man blir upptäckte om man köper spel via vpn/proxy så att priserna hamnar i Dollar?

Fungerar det?

Dollarn är ju jäävligt mycket billigare än "ojrån"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon93568:

En fråga, finns det någon stor chans att man blir upptäckte om man köper spel via vpn/proxy så att priserna hamnar i Dollar?

Skrivet av Pewtah:

Fungerar det?

Dollarn är ju jäävligt mycket billigare än "ojrån"

Chans finns det alltid, men det som skulle hända är att dom tar bort spelet, vet ej om ni får pengarna tillbaka men det tvivlar jag på.

1.00 EUR = 1.23440 USD

Inte så mkt billigare.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mupp3n:

Chans finns det alltid, men det som skulle hända är att dom tar bort spelet, vet ej om ni får pengarna tillbaka men det tvivlar jag på.

1.00 EUR = 1.23440 USD

Inte så mkt billigare.

Läst att risken är lite om man köper icke valve-spel dvs, men jag vet inte om de tar bort hela kontot eller bara spelet. Skulle bli tråkigt att förlora konto värde 3-5k.

Eller så ber man någon i usa att köpa spelen och sedan gifta dem till dig.

Permalänk
Medlem

Själv har jag bara köpt Redlynx trials 2: second edition än så länge.. Grymt roligt spel om man har tålamod haha

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk

Men nu är jag trött på det här.

Jag kan se att jag är inlogggad för jag ser min accountinfo osv. Jag har bytt lösenord, lagt till ný mailadress som kräver mitt nuvarande lösenord. Så lösenordet funkar.
Men när jag ska köpa något, så skriver jag i min username och password:
"Incorrect login."
Har testat mina mailadresser också som Username men ändå får jag "Incorrect login."
Snart blir det Nerd Rage här.. Suck!

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av ColinZeal:

Men nu är jag trött på det här.

Jag kan se att jag är inlogggad för jag ser min accountinfo osv. Jag har bytt lösenord, lagt till ný mailadress som kräver mitt nuvarande lösenord. Så lösenordet funkar.
Men när jag ska köpa något, så skriver jag i min username och password:
"Incorrect login."
Har testat mina mailadresser också som Username men ändå får jag "Incorrect login."
Snart blir det Nerd Rage här.. Suck!

Steam flummar lite av och till när det är köphysteri pga nice price

Permalänk
Skrivet av Broder Truck:

Steam flummar lite av och till när det är köphysteri pga nice price

God d-mn. Vilken tid på dygnet är bästa tiden för inköp tro? För nu har jag testat i logga in för att betala i tre dagar...

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ColinZeal:

God d-mn. Vilken tid på dygnet är bästa tiden för inköp tro? För nu har jag testat i logga in för att betala i tre dagar...

Använder du Steam eller webbläsaren när du försöker göra dina köp? Kan du logga in med Steam-klienten?